Witam, w mojej mazdzie 2,2 MZR-CD 2010 72 tys. km od pewnego czasu słysze głośniejsza prace silnika, taki turkot jak traktor, szczególnie wtedy, kiedy jade na wysokim biegu i auto wchodzi na obroty słychac taki turkot. Byłem z tym w ASO powiedzili mi ze podkładki pod wtryskiwaczami sa do wymiany i ze po tej wymianie wszystko powinno byc juz ok. ( mechanik okreslił to jako duzy przedmuch pod wtryskiwaczami oraz, ze dodatkowo uszczelnienia wymaga pokrywa zaworów ?) Co Wy na to, czy mieliscie tez takie przypadki ze swoimi mazdami, czy faktycznie za ten dziwny turkot odpowiadaja wtryskiwacze czy moze przyczyny warto szukac gdzie indziej.
P.S.dodam tylko ,ze podczas diagnostyki, po podłączeniu auta do komputera nie wyszły zadne błedy a naciag łańcucha rozrządu jest w tolerancji 8,47
Bede wdzieczny za pomoc
Głośna ale równa praca silnika (auto chodzi jak traktor) czy to mogą być wtryskiwacze ?
Strona 1 z 1
no to niewiele już mu brakuje bo graniczna wartość jest koło 9,5MZR-CD 2,2 180 KM napisał(a):naciag łańcucha rozrządu jest w tolerancji 8,47
MZR-CD 2,2 180 KM napisał(a):... naciag łańcucha rozrządu jest w tolerancji 8,47
.
to swiadczy o sporym prawie granicznie dopuszczalnym rozciagnieciu,

lancuch do wymiany!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
uprzednio mazda zalecala abs. wymiane przy mniejszej wartosci,no ale ze wzgledow ekon. zmienila/rozszerzyla ten zakres.
koszta akcji sewisowej byly bardzo duze!
jestem pewien ze przy znacznym przestawieniu czasow, silnik nie chodzi dobrze.
oczywiscie stuki moga byc z innej przyczyny
pozdr.
E
koszta akcji sewisowej byly bardzo duze!
jestem pewien ze przy znacznym przestawieniu czasow, silnik nie chodzi dobrze.
oczywiscie stuki moga byc z innej przyczyny
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
być może, jedyne co mi się udało znaleźć na forach, w tym forscana i jakimś włoskim, że graniczna wartością jest 10.5, przy której pojawiają się błędy i miga dpf
Sent from my GT-N7000 using Forum Fiend v1.3.
Sent from my GT-N7000 using Forum Fiend v1.3.
Też mi się o uszy obiło, że wartość przy której powinno się wymienić łańcuch to 10.5
Podczas ostatniej wizyty w ASO wartość w moim aucie była niewiele ponad 8. Łańcuch słyszę tak u siebie jak i w innych M6GH, które spotykam wszędzie i stąd wiem czy ma 2.0 czy 2.2 pod maską
.
Podczas ostatniej wizyty w ASO wartość w moim aucie była niewiele ponad 8. Łańcuch słyszę tak u siebie jak i w innych M6GH, które spotykam wszędzie i stąd wiem czy ma 2.0 czy 2.2 pod maską
twr napisał(a):...udało znaleźć na forach, w tym forscana i jakimś włoskim, że graniczna wartością jest 10.5, przy której pojawiają się błędy i miga dpf
to jest tzw. graniczna wartosc po korekcie mazdy..
przedtem bylo mniej . ile dokladnie nie wiem...
nie kombinuj, pomysl o nowym lancuchu

na pewno bedzie taniej,duzo taniej jakby ten stary mial przeskoczyc, zerwac sie i jak auto stanie gdzies w czarnej D.

w szczerym polu, w ciemnosciach i do tego z tesciami na tylnej kanapie


polecam!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
witam
Jako ze mialem tez male zamieszanie z lancuchem to sie informowalem i potwierdzam ze 10,5 to gorna granica po ktorej zaswieca sie kontrolka dpf wiec spokojnie mozna jezdzic
Pozdrooo
Jako ze mialem tez male zamieszanie z lancuchem to sie informowalem i potwierdzam ze 10,5 to gorna granica po ktorej zaswieca sie kontrolka dpf wiec spokojnie mozna jezdzic
Pozdrooo
- Od: 24 wrz 2014, 21:25
- Posty: 10
- Skąd: ŚLĄSK/WŁOCHY
- Auto: Mazda 6 2.2 185km sport
no właśnie gdzie jest dolna zalecana... bo po tej dyskusji z Enduro to zacząłem słyszeć łańcuch :o Może nie przeskoczy, ale pewnie zębatki się wycierają mimo nie osiągnięcia max. granicy. Myślę że ja przy następnej wymianie oleju przemyślę poważnie czy nie wymienić (zobaczę jeszcze co u Jaksy powiedzą 
wg. mnie to awaryjna granica jest uprzednia wartosc mazdy, przy ktorej wymieniali lancuch, i bylo to chyba 7-7,5..twr napisał(a):no właśnie gdzie jest dolna zalecana... bo po tej dyskusji z Enduro to zacząłem słyszeć łańcuch :o Może nie przeskoczy, ale pewnie zębatki się wycierają mimo nie osiągnięcia max. granicy. Myślę że ja przy następnej wymianie oleju przemyślę poważnie czy nie wymienić (zobaczę jeszcze co u Jaksy powiedzą
kolega ma absolutnie racje, ze wyciagniety lancuch nie pasuje idealnie na tryby i je przez to wyciera..

co powoduje zabrudzenie opilkami metalu oleju silnikowego

P.S.
ten sam problem wystepuje juz w modelu GJ

pozdr i ubolweam, ze kolega przeze mnie slyszy teraz lancuch

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6