Mazda3 BK Z6 2004 LPG (BRC SQ24) Najbardziej szara mysza ;)
gracjan87 napisał(a):no ale z lotką zderzakiem mps większą końcówką ledowymi lampami i jakimiś 18stkami na dropie już by nie było szaro...
Zapewne masz rację
A tymczasem zamontowałem nakładki – w załączniku mała relacja.
Te dokładnie: http://www.aliexpress.com/item/Free-shi ... 55232.html
W zestawie śruby, wkręty, nakrętki i nakładki oczywiście
Kilka uwag:
Przy montażu hamulca – musiałem użyć dwóch wkrętów z zestawu jaki otrzymałem. Miejsca wierceń wypadały na spawie z prętem (nie wiem jak to fachowo określić) więc nawierciłem lekko mniejszym wiertłem i wkręciłem wkręta. Skrajna śruba jest normalną śrubą z zestawu z podkładką i nakrętką.
Sprzegło – oryginał jest plasitkowy, spokojnie da się wkręcić na 3 śrubach z nakrętkami.
Gaz – wystarczy przykręcić na 4 wkrętach z zestawu – śruby będą za krótkie chyba, żeby przeszły z nakrętkami.
Przepraszam za jakość zdjęć (robione na szybko telefonem). Bałagan też lekki w środku, ale sprzątanie było dopiero po montażu nakładek.
Pewnie wszystko można zrobić dokładniej i lepiej – ja dostałem limit – 30 minut i tyle musiało mi wystarczyć...i jakoś się udało
Jednym słowem – nakładki fajnie się prezentują, mi się przynajmniej podobają. Jakościowo też ok. Trochę może w innych miejscach powinny być otwory montażowe (zwłaszcza hamulec) ale trzyma się mocno i pewnie.
Ciesz oko i żeby równie dobrze służyło 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Nakładki ładnie się prezentują.
Teraz będziesz musiał jeździć w kapciach
.
Tak do kompletu, można by przyciąć same łby wkrętów mocujących podstopnicy i wkleić je do gniazd stożkowych, żeby imitowały jej mocowanie.


Tak do kompletu, można by przyciąć same łby wkrętów mocujących podstopnicy i wkleić je do gniazd stożkowych, żeby imitowały jej mocowanie.
petro napisał(a):Nakładki ładnie się prezentują.Teraz będziesz musiał jeździć w kapciach
![]()
.
Tak do kompletu, można by przyciąć same łby wkrętów mocujących podstopnicy i wkleić je do gniazd stożkowych, żeby imitowały jej mocowanie.![]()
To jest największy ból... patrząc na nie gdy się wysiądzie z auta...jak one się szybko brudzą ;(
Pomysł z rzepami zaciągnąłem od Ciebie
teraz chyba będę polował na nakładki na progi...tylko pytanie czy led czy zwykłe... jak myślicie?
Ojj stary bardzo przyda się ta fotorelacja, moim kolejnym celem jest zakup nakładek!
Przy zakupie liczę na pomoc odnośnie alliexpress, ale to obgadamy na PW 
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
Bejsu napisał(a):Ojj stary bardzo przyda się ta fotorelacja, moim kolejnym celem jest zakup nakładek!Przy zakupie liczę na pomoc odnośnie alliexpress, ale to obgadamy na PW
Hehe, powodzenia w realizacji celu! PW – pisz śmiało z pytaniami – postaram się pomóc / doradzić.
Wybiło 105 560 km
Mazda dostała:
Spostrzeżenia:
Wymiana filtra kabinowego – nie myślałem, że to będzie taka mordownia.... 40 minut. Próbowałem wg filmiku z YT, bez odpinania bezpieczników – nie udało się. Odpiąłem skrzynkę, przy pomocy telefonu i jego aparatu udało mi się podejrzeć co jest w pojemniku na filtr kabinowy, ogólnie to albo spadł, albo mechanik założył źle poprzednio – filtry zamiast jeden na drugim były sobie obok siebie. Ostatecznie – po przecięciu czoła, poharataniu rąk, udało się filtr kabinowy zamontować
Po podłączeniu bezpieczników itp, złożeniu w całość – zonk. Odpalam samochód, sprawdzam, świeci ręczny, kierunkowskazów brak, długich brak, centralny nie działa. Podłączam super hiper mega profesjonalny torque pro
:D – błąd U0140 – błąd sieci czy jakoś tak. Wyłączam, z dusza na ramieniu wyciągam schowek, opuszczam skrzynkę bezpieczników – wpinam raz jeszcze wszystkie wtyczki (chyba mała po lewej stronie była słabo wpięta). Tym razem bez składania odpalam samochód, wszystko działa, sprawdzam błędy – brak. Gotowe
uff...
Ponadto w samochodzie zakonserwowałem tylne nadkola od środka, rant zabezpieczony konserwacją (fotki jak będzie ładnie i auto wyczyszczę zrobię). Oczywiście pojawiło się kilka ognisk – na progu z przodu – do zrobienia w najbliższym czasie – choć to trochę jak walka z wiatrakami chyba...
Czy tylko ja tak mam, czy każdemu tak rdzewieje
(pyt. retoryczne)
Mazda dostała:
- Motul 8100 ECO-NERGY 5W30 5L
- Filtr oleju Knecht OC195
- Filtr kabinowy Knecht LA346/S
- Filtr powietrza został potraktowany zestawem do czyszczenia filtrów powietrza K&N 99-5000EU
Spostrzeżenia:
Wymiana filtra kabinowego – nie myślałem, że to będzie taka mordownia.... 40 minut. Próbowałem wg filmiku z YT, bez odpinania bezpieczników – nie udało się. Odpiąłem skrzynkę, przy pomocy telefonu i jego aparatu udało mi się podejrzeć co jest w pojemniku na filtr kabinowy, ogólnie to albo spadł, albo mechanik założył źle poprzednio – filtry zamiast jeden na drugim były sobie obok siebie. Ostatecznie – po przecięciu czoła, poharataniu rąk, udało się filtr kabinowy zamontować
Po podłączeniu bezpieczników itp, złożeniu w całość – zonk. Odpalam samochód, sprawdzam, świeci ręczny, kierunkowskazów brak, długich brak, centralny nie działa. Podłączam super hiper mega profesjonalny torque pro
Ponadto w samochodzie zakonserwowałem tylne nadkola od środka, rant zabezpieczony konserwacją (fotki jak będzie ładnie i auto wyczyszczę zrobię). Oczywiście pojawiło się kilka ognisk – na progu z przodu – do zrobienia w najbliższym czasie – choć to trochę jak walka z wiatrakami chyba...
Jak sprawują się nakładki i podstopnica?
Kurde – przeraziłeś mnie tymi fotkami – miałem zamiar zajrzeć na kabinówki i ewentualnie wymienić, ale jak patrzę ile porozbierałeś to się zaczynam zastanawiać czy się za to brać teraz...
Kurde – przeraziłeś mnie tymi fotkami – miałem zamiar zajrzeć na kabinówki i ewentualnie wymienić, ale jak patrzę ile porozbierałeś to się zaczynam zastanawiać czy się za to brać teraz...
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
Nakładki – bez zarzutu – chociaż w sumie jedna uwaga – podstopnicę proponuję przykleić czymś do tej gumy, która rzepami trzyma się podłogi – raz mi spadła podstopnica (sam element metalowy – dobrze, że to było koło domu a nie w czasie jazdy). Teraz jest już przyklejona, więc jest ok
A i druga wada – widać brud szybciej niż na czarnych 
Podejrzewam, że można to szybciej i prościej – są przynajmniej takie opisy i filmiki. Ja próbowałem z jednym filmikiem, gdzie miało się skończyć tylko na odpięciu kilku elementów, bez rozbierania schowka itp... nie wyszło niestety, może brak zdolności, ale jakoś tak chyba było mi wygodniej. Jest trochę zabawy, zwłaszcza jak się ma koło 180 cm wzrostu – to się robi tam ciasnawo. W każdym razie chyba poczekam kolejne 20 tys na wymianę... a i jak będziesz odpinał skrzynkę (jeżeli się do tego zabierzesz) – przy podpinaniu sprawdź dwa razy czy mocno siedzą, ta mała po lewej ma się schować cała w obudowie
A tak na marginesie – porównując do wymiany kabinówki w oplu vectrze b taty – gdzie w sumie zdjemuje się pokrywę pod maską i wyciąga filtr...to droga przez mękę. Był ze mną tata do pomocy, stwierdził na koniec – przy takim umieszczeniu filtra to chyba się go powinno zmieniać co 200 tys...
Podejrzewam, że można to szybciej i prościej – są przynajmniej takie opisy i filmiki. Ja próbowałem z jednym filmikiem, gdzie miało się skończyć tylko na odpięciu kilku elementów, bez rozbierania schowka itp... nie wyszło niestety, może brak zdolności, ale jakoś tak chyba było mi wygodniej. Jest trochę zabawy, zwłaszcza jak się ma koło 180 cm wzrostu – to się robi tam ciasnawo. W każdym razie chyba poczekam kolejne 20 tys na wymianę... a i jak będziesz odpinał skrzynkę (jeżeli się do tego zabierzesz) – przy podpinaniu sprawdź dwa razy czy mocno siedzą, ta mała po lewej ma się schować cała w obudowie
A tak na marginesie – porównując do wymiany kabinówki w oplu vectrze b taty – gdzie w sumie zdjemuje się pokrywę pod maską i wyciąga filtr...to droga przez mękę. Był ze mną tata do pomocy, stwierdził na koniec – przy takim umieszczeniu filtra to chyba się go powinno zmieniać co 200 tys...
Mały podbit tematu (a co, sam sobie odpowiem).
Z okazji ładniejszej pogody wpadły nowe letnie opony (nie będę oryginalny jeśli napiszę, że Dunlop BlueResponse, jedynie rozmiar 195/65/15 inny). Alusy przeszły przez lakiernika, przed lakierowaniem wyglądały już tragicznie. Teraz jest nareszcie ładnie.
W załączniku dwa malutkie zdjęcia, jak to wygląda. Przy okazji w sobotę mycie pierwszy raz aktywną pianą, woskowanie, itp – troszkę czasu dostałem
na wyczyszczenie samochodu. Ale glinka by się przydała :/
No i z planów na najbliższe dni – jutro chyba madzia pójdzie do blacharza / lakiernika – do zrobienia progi – od strony pasażera jest gorzej – jak na foto
Z okazji ładniejszej pogody wpadły nowe letnie opony (nie będę oryginalny jeśli napiszę, że Dunlop BlueResponse, jedynie rozmiar 195/65/15 inny). Alusy przeszły przez lakiernika, przed lakierowaniem wyglądały już tragicznie. Teraz jest nareszcie ładnie.
W załączniku dwa malutkie zdjęcia, jak to wygląda. Przy okazji w sobotę mycie pierwszy raz aktywną pianą, woskowanie, itp – troszkę czasu dostałem
No i z planów na najbliższe dni – jutro chyba madzia pójdzie do blacharza / lakiernika – do zrobienia progi – od strony pasażera jest gorzej – jak na foto
Mały UP
Mazda dostała "bajer" – na razie na jakimś chińskim uchwycie, ale trzyma
Musze poszukać czegoś lepszego chyba.
Tablet (udało się okazyjnie Lenovo A3300H) + Torque PRO + Autosleeper Auto On-Off + Aero 2
Jak to działa?
https://www.youtube.com/watch?v=kbwfeVh6VU8
Tablet przechodzi w tryb czuwania po wyłączeniu silnika i włącza się po jego odpaleniu – oczywiście, jeżeli jest podłączony do zasilania.
I tu pytanie – czy i jak ewentualnie podłączyć się pod zapalniczkę, żeby samo wyjście w aucie było normalnie czynne, a gdzieś w środku puszczony drugi przewód podłączony pod tablet – znaczy kabel jakby na stałe domontowany do zapalniczki – jest to możliwe?
Mazda dostała "bajer" – na razie na jakimś chińskim uchwycie, ale trzyma
Tablet (udało się okazyjnie Lenovo A3300H) + Torque PRO + Autosleeper Auto On-Off + Aero 2
Jak to działa?
https://www.youtube.com/watch?v=kbwfeVh6VU8
Tablet przechodzi w tryb czuwania po wyłączeniu silnika i włącza się po jego odpaleniu – oczywiście, jeżeli jest podłączony do zasilania.
I tu pytanie – czy i jak ewentualnie podłączyć się pod zapalniczkę, żeby samo wyjście w aucie było normalnie czynne, a gdzieś w środku puszczony drugi przewód podłączony pod tablet – znaczy kabel jakby na stałe domontowany do zapalniczki – jest to możliwe?
Bez problemu, musiałbyś tylko wlutować się w kable od zapalniczki, co nie powinno być trudne. Ja miałem tak podpięte CB w poprzednim aucie. Działało bez zarzutu.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
francesco_franco napisał(a):Bez problemu, musiałbyś tylko wlutować się w kable od zapalniczki, co nie powinno być trudne. Ja miałem tak podpięte CB w poprzednim aucie. Działało bez zarzutu.
Hmm spróbuję może w weekend się tam "dostać" i poprowadzić kabel górą przez nawiewy. Obym tylko więcej nie popsuł
krasti napisał(a):Alusy przeszły przez lakiernika, przed lakierowaniem wyglądały już tragicznie.
Chyba nie widziales felg mazdowskich w tragicznym stanie
Mam nadzieję, że to będzie tak jak powinno być zrobione
Chociaż chyba przy mazdzie nie można być niczego pewnym jeżeli chodzi o karoserię. Planuję progi po pospawaniu i zrobieniu pomalowac barankiem i na to lakier – żeby to zabezpieczyło się jakoś bardziej. Może ładnie wyglądać nie będzie, ale chyba wolę tak niż rdzę...
Mazda żyje, chociaż ostatni czas nie był najlepszy dla niej. Ale o tym trochę za chwilę.
Pierwsze pytanie – Nie świecą światła stop z tyłu – tzn świeci tylko trzecie na klapie po naciśnięciu hamulca ale te w światłach nie. Tak poza to światła normalnie działają, żarówki są sprawne. Po prostu nie sygnalizowane jest naciśnięcie hamulca... Ktoś ma pomysł gdzie przyczyna? Bezpiecznik? Czy wiązka gdzieś?
Drugie pytanie: Muszę wymieć klocki hamulcowe z tyłu – co będzie lepszym wyborem: ATE Ceramic czy EBC Red stuff ceramic?
I teraz mniej przyjemna rzecz. Mazda najpierw została przerysowana na parkingu przez jakiegoś @@#$!#&&&&&*****!$#$#$#!$!$!$ na parkingu z lewej strony – pasażer z tyłu. Żeby tego było mało żona chyba postanowiła wyrównać szkodę z prawej strony i wjeżdżając do garażu zrysowała drugą stronę... ehh I przy myciu odkryłem jeszcze coś na przednim nadkolu... Ktoś wbił albo przerysował kluczami, ale dość mocno bo zgiął blachę...
Lakierowanie dopiero po powrocie z nad morza, bo boję się, że nie zdążę z naprawą a po drugie budżet może nie wytrzymać...
ps. na zdjęciu z "dobicia" to brązowe to lakier z drzwi garażowych – nie ruda
Pierwsze pytanie – Nie świecą światła stop z tyłu – tzn świeci tylko trzecie na klapie po naciśnięciu hamulca ale te w światłach nie. Tak poza to światła normalnie działają, żarówki są sprawne. Po prostu nie sygnalizowane jest naciśnięcie hamulca... Ktoś ma pomysł gdzie przyczyna? Bezpiecznik? Czy wiązka gdzieś?
Drugie pytanie: Muszę wymieć klocki hamulcowe z tyłu – co będzie lepszym wyborem: ATE Ceramic czy EBC Red stuff ceramic?
I teraz mniej przyjemna rzecz. Mazda najpierw została przerysowana na parkingu przez jakiegoś @@#$!#&&&&&*****!$#$#$#!$!$!$ na parkingu z lewej strony – pasażer z tyłu. Żeby tego było mało żona chyba postanowiła wyrównać szkodę z prawej strony i wjeżdżając do garażu zrysowała drugą stronę... ehh I przy myciu odkryłem jeszcze coś na przednim nadkolu... Ktoś wbił albo przerysował kluczami, ale dość mocno bo zgiął blachę...
Lakierowanie dopiero po powrocie z nad morza, bo boję się, że nie zdążę z naprawą a po drugie budżet może nie wytrzymać...
ps. na zdjęciu z "dobicia" to brązowe to lakier z drzwi garażowych – nie ruda
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości