Mazda3 BK LF '03 2.0 ★ Stanced "MPS"/IGI
Siemka!
Pogrzebałem sobie w Waszych wątkach i stwierdziłem, że również pokaże czym latam.
Po sprzedaniu zmęczonej już Tigry, przejechałem całą Polskę aby nabyć poniższą Mazdę.
Wymarzona- silnik jaki chciałem i co najważniejsze- czerwona, marzenie spełnione!
Troszkę o samym autku:
Zakup: Grudzień 2013r.
Silnik: 2.0 150KM
Lakier: 27A
Na wyposażeniu znalazłem to co pewnie jest w większości aut, ale wypiszę co miałem na aukcji:
– reflektory xenon + spryski
– klimatronik
– listewka wewnętrzna ala carbon
– sensor deszczu
– skrzynia 5 biegowa
– lusterka, listwa przednia, atrapa chrom
– ABS, ESP
– centralny zamek
– Wspomaganie kierownicy
– elektryczne szyby
– przyciemniane szyby tył
– immobilizer
– regulowana kierownica
Generalnie jak w temacie, auto przy zakupie już było projektem, który dopiero ma powstać.
Z uwagi na to, że post muszę zaktualizować to opiszę po prostu co zostało już porobione przy budzie.
Z początku zdjęcia, jak wyglądała seryjnie, w tym momencie widoczne są zmiany
– przedni zderzak, wersja Kintaro +wygładzony, tablica rejestracyjna wisi na magnesach neodymowym, halogeny w kolorze żółtym
– grill (3 żeberka)
– listwy progowe MPS
– zderzak tył MPS + tablica rejestracyjna w stylu USA wraz z podświetleniem LED + końcówka wydechu mugen + usunięta wycieraczka, otwór zaślepiony, silniczek zdemontowany
– replika lotki MPS + dokładka spoilera handmade (dopiero płynie do mnie)
– lampy tył full white MPS
– antena na dachu zmieniona na wersję krótką
– komplet foteli MPS
– gałka zmiany biegów DILDOstyle
– nakładki na pedały
– dywaniki MPS (jedyny chyba zakup w ASO)
– podświetlenie wnętrza w kolorze czerwonym
– podwozie zakonserwowane farbą, która służy statkom na morzu
– pod maską rozpórka + stringi na obudowie akumulatora
A teraz porcja fotek. Wszystko będzie aktualizowane w dalszej części mojego tematu.
Wybaczcie, że nie mam pełnej relacji, ale niektóre fotki przepadły... Pozdrawiam!
Pogrzebałem sobie w Waszych wątkach i stwierdziłem, że również pokaże czym latam.
Po sprzedaniu zmęczonej już Tigry, przejechałem całą Polskę aby nabyć poniższą Mazdę.
Wymarzona- silnik jaki chciałem i co najważniejsze- czerwona, marzenie spełnione!
Troszkę o samym autku:
Zakup: Grudzień 2013r.
Silnik: 2.0 150KM
Lakier: 27A
Na wyposażeniu znalazłem to co pewnie jest w większości aut, ale wypiszę co miałem na aukcji:
– reflektory xenon + spryski
– klimatronik
– listewka wewnętrzna ala carbon
– sensor deszczu
– skrzynia 5 biegowa
– lusterka, listwa przednia, atrapa chrom
– ABS, ESP
– centralny zamek
– Wspomaganie kierownicy
– elektryczne szyby
– przyciemniane szyby tył
– immobilizer
– regulowana kierownica
Generalnie jak w temacie, auto przy zakupie już było projektem, który dopiero ma powstać.
Z uwagi na to, że post muszę zaktualizować to opiszę po prostu co zostało już porobione przy budzie.
Z początku zdjęcia, jak wyglądała seryjnie, w tym momencie widoczne są zmiany
– przedni zderzak, wersja Kintaro +wygładzony, tablica rejestracyjna wisi na magnesach neodymowym, halogeny w kolorze żółtym
– grill (3 żeberka)
– listwy progowe MPS
– zderzak tył MPS + tablica rejestracyjna w stylu USA wraz z podświetleniem LED + końcówka wydechu mugen + usunięta wycieraczka, otwór zaślepiony, silniczek zdemontowany
– replika lotki MPS + dokładka spoilera handmade (dopiero płynie do mnie)
– lampy tył full white MPS
– antena na dachu zmieniona na wersję krótką
– komplet foteli MPS
– gałka zmiany biegów DILDOstyle
– nakładki na pedały
– dywaniki MPS (jedyny chyba zakup w ASO)
– podświetlenie wnętrza w kolorze czerwonym
– podwozie zakonserwowane farbą, która służy statkom na morzu
– pod maską rozpórka + stringi na obudowie akumulatora
A teraz porcja fotek. Wszystko będzie aktualizowane w dalszej części mojego tematu.
Wybaczcie, że nie mam pełnej relacji, ale niektóre fotki przepadły... Pozdrawiam!
- Załączniki
Ostatnio edytowano 12 mar 2016, 17:09 przez IGI, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 9 sty 2015, 17:34
- Posty: 130
- Auto: Mazda 3 HB
2.0 Benzyna
2003
Witamy na forum i w dziale Nasze Mazdy Wrzuć proszę zdjęcia na serwer MS (opis w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089), uchroni je to przed zniknięciem w przyszłości Co do autka to czekamy na dalsze prace, bazę masz świetną, auto chociażby Chudego pewnie znasz więc wiesz do czego można dążyć Tylko z wlepkami poczekaj jak będzie rzeczywiście stance
Witamy. Fajnie zapowiadający się wątek.
Nareszcie 27A, bo po tym wysypie wersji w blue już myślałem, że tylko takie produkowali
Co do modów i ingerencji w auto to widać, że miniony rok nie był w Twoim przypadku stracony.
W zakresie bumperów Twoja M3 jest urzeczywistnieniem moich planów.
Czekamy na foty po zamontowaniu tego wszystkiego
Szerokości i powodzenia z dalszym modzeniem.
Nareszcie 27A, bo po tym wysypie wersji w blue już myślałem, że tylko takie produkowali
Co do modów i ingerencji w auto to widać, że miniony rok nie był w Twoim przypadku stracony.
W zakresie bumperów Twoja M3 jest urzeczywistnieniem moich planów.
Czekamy na foty po zamontowaniu tego wszystkiego
Szerokości i powodzenia z dalszym modzeniem.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
autko fajne Fajnie że masz pomysł i chęci na projekt.
Dokładnie. Do stanced MPS mu trochę brakuje Czekamy na konkretną glebę, negatywy i naciąg
Bartg napisał(a):Tylko z wlepkami poczekaj jak będzie rzeczywiście stance
Dokładnie. Do stanced MPS mu trochę brakuje Czekamy na konkretną glebę, negatywy i naciąg
Zawsze podziwiałem ludzi z pomysłem na swoje auta. Kawał dobrej roboty, szacunek z mojej strony.
Pozdrawiam i życzę przyjemności z jazdy.
Pozdrawiam i życzę przyjemności z jazdy.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Widzę, że masz odpowiednie podejście do tworzenia modów! Świetnie to wszystko będzie wyglądać po złożeniu! Nie trzymaj nas w niepewności długo, jak tylko wszystko zainstalujesz do autka, wrzuć fotki! Będzie niezła koza! Zastanawia mnie tylko jak wyjdą światła po przyciemnieniu folią...
Szerokości kolego! Niech służy i cieszy!
Szerokości kolego! Niech służy i cieszy!
-
Axela!
- Od: 5 maja 2014, 22:14
- Posty: 613 (15/10)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda3 BK Z6 2004r, HB. Winning Blue 27B <-- Było.
Jest Mazda 3 BP SKYACTIV G 2019 HIKARI. https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 2&t=212463
A co z klapką wlewu paliwa I co zrobisz ze starą lotką
Piękny kolor. Bezawaryjności
Piękny kolor. Bezawaryjności
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Jak bedzie tak jak w avatarze, to jestem za.
Z wlepami poczekaj, w szczegolnosci raceismowymi, dziwnie tam patrza na kogos kto ma wlepy a nie ma tam tematu itp.
Jakie plany na kola? Monoblock czy jakies Tlg?
Z wlepami poczekaj, w szczegolnosci raceismowymi, dziwnie tam patrza na kogos kto ma wlepy a nie ma tam tematu itp.
Jakie plany na kola? Monoblock czy jakies Tlg?
Widzę już chętnych na przygarnięcie lotki...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Wielkie dzięki za miłe słowa, motywuje
Odpowiadając po kolei, auto Chudego jak najbardziej znam, mniej więcej właśnie w tym kierunku idę i ja.
Co do wlepek.. na aucie znajdą się jako ostatnie, tym bardziej Raceism, jeżeli się nie dostanę zagości jakaś inna, nie będę chyba płakał w poduszkę chociaż nie ukrywam że to jeden z moich przyszłościowych celów
Generalnie folia idzie tylko na halogeny- sądzę że będzie okej, ocenicie z czasem również Wy
Klapka wlewu zniknęła tylko na chwilę, aby dobrać lakier, także wisi na swoim miejscu.
Zarówno zderzaki jak i lotka będzie na sprzedaż także bliżej lata będzie można się ze mną dogadywać w tej sprawie
Fajnie, że naszedł temat felg bo właśnie w nim siedzę, czy jesteście mi w stanie powiedzieć jakie parametry (mniej więcej) będą potrzebne, aby koło lekko wystawało bądź było równe z nadkolem? Mówię tu raczej o 18"– Monoblock moim zdaniem zupełnie nie będzie pasował do klimatu tego auta dlatego pójdę bardziej w coś takiego jak Varrstoen es2 chociaż to prawie to samo co Japan racing jr3.
Przy okazji powiedzcie mi o fabrycznych wymiarówkach, da mi to jakąś dodatkową poszlakę
Poniżej komputerowa wersja mojego projektu którą przygotowałem
Jeszcze zastanawiam się nad dachem...
Ostatnia sprawa- jak tu dodać podpis??? NIE UMIM
Odpowiadając po kolei, auto Chudego jak najbardziej znam, mniej więcej właśnie w tym kierunku idę i ja.
Co do wlepek.. na aucie znajdą się jako ostatnie, tym bardziej Raceism, jeżeli się nie dostanę zagości jakaś inna, nie będę chyba płakał w poduszkę chociaż nie ukrywam że to jeden z moich przyszłościowych celów
Generalnie folia idzie tylko na halogeny- sądzę że będzie okej, ocenicie z czasem również Wy
Klapka wlewu zniknęła tylko na chwilę, aby dobrać lakier, także wisi na swoim miejscu.
Zarówno zderzaki jak i lotka będzie na sprzedaż także bliżej lata będzie można się ze mną dogadywać w tej sprawie
Fajnie, że naszedł temat felg bo właśnie w nim siedzę, czy jesteście mi w stanie powiedzieć jakie parametry (mniej więcej) będą potrzebne, aby koło lekko wystawało bądź było równe z nadkolem? Mówię tu raczej o 18"– Monoblock moim zdaniem zupełnie nie będzie pasował do klimatu tego auta dlatego pójdę bardziej w coś takiego jak Varrstoen es2 chociaż to prawie to samo co Japan racing jr3.
Przy okazji powiedzcie mi o fabrycznych wymiarówkach, da mi to jakąś dodatkową poszlakę
Poniżej komputerowa wersja mojego projektu którą przygotowałem
Jeszcze zastanawiam się nad dachem...
Ostatnia sprawa- jak tu dodać podpis??? NIE UMIM
- Od: 9 sty 2015, 17:34
- Posty: 130
- Auto: Mazda 3 HB
2.0 Benzyna
2003
Ja letnie kapcie mam 225/45/17 ET 40 i wygląda to tak :
Piękna wizualizacja , ale chyba czerwień z czernią by się ładniej prezentowała, ze względu na czarne przetłoczenia (ale to tylko moje zdanie )
Piękna wizualizacja , ale chyba czerwień z czernią by się ładniej prezentowała, ze względu na czarne przetłoczenia (ale to tylko moje zdanie )
IGI napisał(a):Fajnie, że naszedł temat felg bo właśnie w nim siedzę, czy jesteście mi w stanie powiedzieć jakie parametry (mniej więcej) będą potrzebne, aby koło lekko wystawało bądź było równe z nadkolem? Mówię tu raczej o 18"
Ja mam 18 8" ET 35 przód delikatnie wystaje 1-1.5cm, tył jest na równo. Fabryczne et cos kolo et 50 (52.5?)
Co do podpisu – masz za mało postów... Nie wiem już ile musisz mieć, żeby mieć status forumowicza i wtedy będziesz mógł mieć podpis... Chyba – bo to było zmieniane, ale ostatecznie nie wiem jak jest...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dzięki za fotkę i informacje, zawsze to daje jakiś dodatkowy trop
Zastanawiałem się również nad 17 ale... odnoszę wrażenie że będzie za mało optycznie, chociaż tutaj w wymiarze 17x9 et +30 wygląda to... całkiem dobrze oczywiście przy niskim profilu
Ciekawy temat z tymi felgami
Zastanawiałem się również nad 17 ale... odnoszę wrażenie że będzie za mało optycznie, chociaż tutaj w wymiarze 17x9 et +30 wygląda to... całkiem dobrze oczywiście przy niskim profilu
Ciekawy temat z tymi felgami
- Od: 9 sty 2015, 17:34
- Posty: 130
- Auto: Mazda 3 HB
2.0 Benzyna
2003
Wszystko zalezy od szerokosci felgi i od tego czy planujesz jakis negatyw
radzi89 napisał(a):Wszystko zalezy od szerokosci felgi i od tego czy planujesz jakis negatyw
Oczywiście Radku ale przy felgach powyżej 17" szerokość chyba nie schodzi poniżej 7" , podkreślam że mogę się mylić
A negatyw faktycznie się sprawdzi
tu masz fajna stronkę gdzie ludzie daja foty swoich mazd i pisze rozmiary felg
http://mazdafitment.com/forums/showthread.php?t=215
Wszystko da sie upchac , ogranicza tylko kasa na profi zawias i ingerencja w błotniki
Jaki zawias planujesz?. Jak chcesz pchać koła 9j z et 30 to musowo negatywy czyli z tyłu regulowane wahacze , z przodu cambery oraz rolowanie błotników
http://mazdafitment.com/forums/showthread.php?t=215
Wszystko da sie upchac , ogranicza tylko kasa na profi zawias i ingerencja w błotniki
Jaki zawias planujesz?. Jak chcesz pchać koła 9j z et 30 to musowo negatywy czyli z tyłu regulowane wahacze , z przodu cambery oraz rolowanie błotników
Nie chciałbym zrobić z samochodu kompletnej pokraki- wszystko w granicach rozsądku, ale rzeczywiście negatyw wchodzi w grę a co za tym idzie, ciągłe zastanawianie się nad szerokością Dlatego właśnie piszę tutaj i bardzo dziękuję za tą stronkę i wszelkie fotki podglądowe, przepatrzyłem każdą stronę i są tam nawet Varrstoen, lecz biorę pod uwagę fakt, że w typowym MPS błotniki są bodajże 1,5cm szersze na stronę, z przodu jak dobrze pamiętam.
Co do policji, jak będzie chciała to i tak się czepnie, chociażby za tablice rejestracyjne czy nie wiem... halogeny bo żółte
Jestem na etapie zbierania funduszy a w trakcie wskoczą jakieś lekkie zmiany we wnętrzu, można na spokojnie przegrzebać internet
To jedźmy dalej bo kolejne fajne pytanie padło, nad gwintem nawet jeszcze nie myślałem, idę punkt po punkcie, skończę z felgami, będę szukał zawiasu.. jakieś propozycje?
Co do policji, jak będzie chciała to i tak się czepnie, chociażby za tablice rejestracyjne czy nie wiem... halogeny bo żółte
Jestem na etapie zbierania funduszy a w trakcie wskoczą jakieś lekkie zmiany we wnętrzu, można na spokojnie przegrzebać internet
To jedźmy dalej bo kolejne fajne pytanie padło, nad gwintem nawet jeszcze nie myślałem, idę punkt po punkcie, skończę z felgami, będę szukał zawiasu.. jakieś propozycje?
- Od: 9 sty 2015, 17:34
- Posty: 130
- Auto: Mazda 3 HB
2.0 Benzyna
2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości