Co kupić? Alfa, Volvo, Audi lub...? Dyskusja o przewagach ;)
Powiem szczerze, ze szukalem rok temu bmw 1 z silnikiem od 170 KM z budzetem okolo 50 tys. I nie znalazlem ani jednego egzemplarza wartego uwagi, wiec obecnie moim zdaniem 35 tys moze okazac sie zbyt malym budzetem, a na pewno zbyt malym na fajna 1 w coupe.
velandil napisał(a):To może Mazda 3 2.2 CD 150 lub 185 KM?Nie jest ich za wiele ale roczniki 2009 i 2010 można znaleźć.
Jak pisałem wyżej, nie tylko w tym temacie, moją przygodę z Mazdą jak na razie uważam za zakończoną, ale dzięki za porpozycję
brii napisał(a):Z tego co kojarzę 2.0TCe to mutacja F4Rt czyli dobry silnik.
To silniki na bezpośrednim wtrysku ?
Skłaniam się włąśnie w kierunku takiej PB, chociaż diesel to diesel :–)
radzi89 napisał(a):Powiem szczerze, ze szukalem rok temu bmw 1 z silnikiem od 170 KM z budzetem okolo 50 tys. I nie znalazlem ani jednego egzemplarza wartego uwagi, wiec obecnie moim zdaniem 35 tys moze okazac sie zbyt malym budzetem, a na pewno zbyt malym na fajna 1 w coupe.
Też tak uważam, musiałbym brac HB a to nie bardzo mi leży w BMW.
loockas napisał(a):Ufff. Jest szansa, że ten temat się będzie ciągnął dłużej niż mój
Spadaj
Ogólnie największym problemem jest to że silnikiem D5 w AT rozpieściłem małżonkę i teraz ciezko będzie znaleźć coś co moze przebić aktualne auto (w załozonym budżecie i kryterium rocznika).
..::Born To Rise Hell::..
Obawiam się, że jeśli długo jeździła AT to przesiadka na MT nawet o lepszych osiągach będzie denerwująca...
Nie interesowałem się dokładnie tym silnikiem i nie wiem jaki ma wtrysk (0,9TCe ma bezpośredni, ten raczej nie), ale wiem, że daje się dłubać na 300KM/400Nm
Nie interesowałem się dokładnie tym silnikiem i nie wiem jaki ma wtrysk (0,9TCe ma bezpośredni, ten raczej nie), ale wiem, że daje się dłubać na 300KM/400Nm
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Obawiam się, że jeśli długo jeździła AT to przesiadka na MT nawet o lepszych osiągach będzie denerwująca...
Nie interesowałem się dokładnie tym silnikiem i nie wiem jaki ma wtrysk, wiem, że daje się dłubać na 300KM/400Nm
Jeździ na zmianę z MT, ale diesel najlepiej prqcuje z AT zwłaszcza 5 cylindrowy 185KM/400Nm :–).
Szczerze ta Megane interesuje mnie bardziej niż małżonkę :–), kryzys się powoli zbliża
..::Born To Rise Hell::..
Ja nie wiem jak można jeździć francuzem 
Nawet jakbyś chciał Mazdę, to za te kasę raczej nie dostaniesz nic sensownego z 2.2 z tego rocznika.
JohnnyB napisał(a):Jak pisałem wyżej, nie tylko w tym temacie, moją przygodę z Mazdą jak na razie uważam za zakończoną, ale dzięki za porpozycję
Nawet jakbyś chciał Mazdę, to za te kasę raczej nie dostaniesz nic sensownego z 2.2 z tego rocznika.
loockas napisał(a):Ja nie wiem jak można jeździć francuzem


2.0TCe ma wtrysk pośredni wielopunktowy tak samo jak 1.4TCe.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
To raczej info dla kolegów, żeby nie proponowali 
Z tego co wymieniłeś też bym chyba najbardziej był za Megane Coupe... Z tym, że raczej w PB, ale tutaj już jest wybór mniejszy i chyba ceny wyższe. Chociaż akurat z ~35kzł nie powinno być problemu ze znalezieniem 2.0T.
Znalazłoby się coś znacznie ciekawszego od Reno ale ciężko będzie trzymać się wtedy rocznika, który wskazałeś w wymaganiach.
Z tego co wymieniłeś też bym chyba najbardziej był za Megane Coupe... Z tym, że raczej w PB, ale tutaj już jest wybór mniejszy i chyba ceny wyższe. Chociaż akurat z ~35kzł nie powinno być problemu ze znalezieniem 2.0T.
Znalazłoby się coś znacznie ciekawszego od Reno ale ciężko będzie trzymać się wtedy rocznika, który wskazałeś w wymaganiach.
Nie widze sensu zmiany auta dobrego na dobre w tym samym roczniku a droższe o 10kPLN :–),
ale powiedzmy że zszedlbym do roczników 2008, co byś podrzucił ?
ale powiedzmy że zszedlbym do roczników 2008, co byś podrzucił ?
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Nie widze sensu zmiany auta dobrego na dobre w tym samym roczniku a droższe o 10kPLN :–),
Jasne. Ja to akurat rozumiem i mimo pewnych wad też jestem raczej zwolennikiem jak najmłodszych samochodów. Nie przekonuje mnie już gadanie, że starsze było solidniejsze.
Tak teraz przeglądam, bo też będę chciał Ibizę zamienić niebawem na coś co:
1. Da jakąś mini frajdę z jazdy ale...
2. Będzie też w stanie upakować całą rodzinę na krótką przejażdżkę, dlatego wszystko 2 osobowe odpada
I w sumie też nie bardzo wiedziałbym nawet czego szukać. Podejrzewam, że na 99% byłby to europejczyk ze względu na stosunek cena / rocznik / wyposażenie.
Marzy mi się coś w stylu Ibiza / Leon Cupra, Renault Clio / Megane RS, czy Ford Focus ST, jakiś FIat z logo Abarth itd. Czyli coś w wersjach "usportowionych".
Im dłużej patrze tym bardziej mi się podoba auto Pawła.
Mi osobiście żelazko się podoba i na pewno daje sporo frajdy z jazdy, tylko znalezienie nie zajechanego egzemlarza moż być dośc trudne, do tego to auto nie dla mnie więc ja nie decyduje
Siedzę i aptrze na te auta i jak na razie nic nie może przebić C30. mimo silnika chyba nie bede płakał i jeśli zmienie Volvo to na Volvo. Po chipie i osiągnieciu 137/340 mimo dość sporej masy będzie się to odbijało conajmniej dobrze.
Renówki raczej nie znajdę, nie bardzo w czym przebierać jest. Ale ostatecznie też nie odrzucam.
Więc zostaje przy dwóch pierwszych typach i w tej właśnie kolejności.
Dopisano 07 sty 2015 22:43:
http://otomoto.pl/renault-megane-wersja ... 62171.html
to mi sie podoba, no i dobry dieselek pod maską :–)
Mi osobiście żelazko się podoba i na pewno daje sporo frajdy z jazdy, tylko znalezienie nie zajechanego egzemlarza moż być dośc trudne, do tego to auto nie dla mnie więc ja nie decyduje
Siedzę i aptrze na te auta i jak na razie nic nie może przebić C30. mimo silnika chyba nie bede płakał i jeśli zmienie Volvo to na Volvo. Po chipie i osiągnieciu 137/340 mimo dość sporej masy będzie się to odbijało conajmniej dobrze.
Renówki raczej nie znajdę, nie bardzo w czym przebierać jest. Ale ostatecznie też nie odrzucam.
Więc zostaje przy dwóch pierwszych typach i w tej właśnie kolejności.
Dopisano 07 sty 2015 22:43:

to mi sie podoba, no i dobry dieselek pod maską :–)
..::Born To Rise Hell::..
Ehh widze zwolenników dużej wolnossącej benzyny coraz mniej
Ta meganka napompowana jakby miała co najmniej 250 km pod maska, a tutaj klekocik
Rozumiem, że civica ufo nie bierzecie pod uwage, może do kompletu sobie dokupisz lagune w coupe 
dadan napisał(a):Ehh widze zwolenników dużej wolnossącej benzyny coraz mniej![]()
a pokaż mi jakiegoś fajnego hot hatcha albo cupe z dużą wolnossącą jednostką

2 litrowego motoru absolutnie nie mozna nazwac duzym :–).
Osobiście niamiałbym nic przeciwko Clio, ale żona nie chce, a to auto dla niej przede wszystkim.
Jesi ja bym wybierał to optymalnym wydawałby się własnie Renault Megane w poprzedniej budzie z 2008 roku, czy 2.0 dCi czy 2.0 PB nie ważne.
Diesel ze wzgledów finansowych cieszy się u nas większym poparciem, do tego od lat jeździmy diselami, jest to dość wygodne dla nas i 150KM w takiej budzie będize odpychać się lepiej niz moja L3, a własnie taki mam w niej motor.
BMW – nie mam na auto wymaganych funduszy, mam kryterium rocznika, które nie pozwala zainteresowac się BMW nawet serią 1
Audi – jeśli już to tylko TT – podoba się malżonce – ale patrz wyżej,
Honda – nie jestem zainteresowany, z auto z pod znaku Hondy podoba mi się wylko Legend, a nie ejst on w chwili obecnej w moim zainteresowaniu.
Osobiście niamiałbym nic przeciwko Clio, ale żona nie chce, a to auto dla niej przede wszystkim.
Jesi ja bym wybierał to optymalnym wydawałby się własnie Renault Megane w poprzedniej budzie z 2008 roku, czy 2.0 dCi czy 2.0 PB nie ważne.
Diesel ze wzgledów finansowych cieszy się u nas większym poparciem, do tego od lat jeździmy diselami, jest to dość wygodne dla nas i 150KM w takiej budzie będize odpychać się lepiej niz moja L3, a własnie taki mam w niej motor.
BMW – nie mam na auto wymaganych funduszy, mam kryterium rocznika, które nie pozwala zainteresowac się BMW nawet serią 1
Audi – jeśli już to tylko TT – podoba się malżonce – ale patrz wyżej,
Honda – nie jestem zainteresowany, z auto z pod znaku Hondy podoba mi się wylko Legend, a nie ejst on w chwili obecnej w moim zainteresowaniu.
..::Born To Rise Hell::..
Obawiam się, że jednak ten silnik z C30 nie spełni wymagań a w połączeniu ze skrzynią MT doprowadzi niejednokrotnie do ataku w!&^@#, obym się mylił. C30 to praktycznie S40, Winet ma i trochę się bulwersił na machanie lewarem.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Zdaje sobie sprawę że szału nie będzie.
Auto jest faktycznie nieco lżejsze od S40, ale chyba tylko 70 kg.
Nie mam kasy aby zasokoić wszystkie potrzeby. Po chipie osiagi będzie miał identyczne jak fabryczne 2.0 136KM.
W chwili obecnej spełnia więksozść potrzeb małżonki i możliwe że będzie się mieścił w budżecie.
Innych możliwosci jak na chwilę obecną nie dostrzegam.
Auto jest faktycznie nieco lżejsze od S40, ale chyba tylko 70 kg.
Nie mam kasy aby zasokoić wszystkie potrzeby. Po chipie osiagi będzie miał identyczne jak fabryczne 2.0 136KM.
W chwili obecnej spełnia więksozść potrzeb małżonki i możliwe że będzie się mieścił w budżecie.
Innych możliwosci jak na chwilę obecną nie dostrzegam.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości