Kontrolka immobilisera-czy powinna mrugać po wyjęciu kluczyk
tomas12, żeby Cię dodatkowo uspokoić – u mnie kontrolka immobilisera też zaczęła 'mrugać' dopiero kilka dni po zakupie
Wcześniej nie 'mrugała', bo:
1. podchodząc do auta patrzyłem się na kluczyk żeby wcisnąć odpowiedni przycisk, zamiast na to co się dzieje na desce rozdzielczej.
2. po wejściu do auta schylałem się, żeby mieć na widoku stacyjkę i trafić w nią kluczem
3. po włożeniu klucza od razu włączałem zapłon – wtedy kontrolka immobilisera gaśnie.
Przy kupowaniu po prostu nie zwrociłem na to uwagi, skupiałem się bardziej na kontrolkach po włączeniu zapłonu:)
Wcześniej nie 'mrugała', bo:
1. podchodząc do auta patrzyłem się na kluczyk żeby wcisnąć odpowiedni przycisk, zamiast na to co się dzieje na desce rozdzielczej.
2. po wejściu do auta schylałem się, żeby mieć na widoku stacyjkę i trafić w nią kluczem
3. po włożeniu klucza od razu włączałem zapłon – wtedy kontrolka immobilisera gaśnie.
Przy kupowaniu po prostu nie zwrociłem na to uwagi, skupiałem się bardziej na kontrolkach po włączeniu zapłonu:)
- Od: 9 lis 2014, 19:15
- Posty: 33 (0/1)
- Skąd: Pabianice
- Auto: Mazda 6 GY
2.0 LF-DE 108kW/147KM
2005r (FL)
Witam wszystkich 
Odnawiam temat.
Na wstępie zaznaczę, że dotyczy to Mazdy 3 z 2005 roku (ale to szczerze bez różnicy).
Samochód mam już kilka lat i na prawdę, kontrolka immo zaczęła migać dopiero teraz.
Nikt mi nie wmówi, że nie patrzyłem, nie zauważyłem – bo NIE MIGAŁA
Ktoś coś rozgryzł ? Dlaczego nagle zaczyna migać ?
Jak będę miał chwilę to odłączę akumulator i zobaczę czy problem powróci
Odnawiam temat.
Na wstępie zaznaczę, że dotyczy to Mazdy 3 z 2005 roku (ale to szczerze bez różnicy).
Samochód mam już kilka lat i na prawdę, kontrolka immo zaczęła migać dopiero teraz.
Nikt mi nie wmówi, że nie patrzyłem, nie zauważyłem – bo NIE MIGAŁA
Ktoś coś rozgryzł ? Dlaczego nagle zaczyna migać ?
Jak będę miał chwilę to odłączę akumulator i zobaczę czy problem powróci
- Od: 12 lis 2008, 22:02
- Posty: 105
- Skąd: Lublin
- Auto: jest: Mazda 6 GJ – 2.0 SKYACTIV-G (165KM) – 2014r.
była: Mazda 3 BK – 1.6 MZ-CD 2005r.
była: Mazda 323f BJ GLS 2.0 DITD 1999r.
Trochę wykop, ale chciałbym dołożyć pytanie odnośnie migającej kontrolki immo. Temat dotyczy mojej Mazdy opisanej profilu tj. Mazda 6 GG 2003r, 100 kw, 136km, hatchback. Mi również miga ale wszystko działa poza jednym. Otóż ostatnimi czasy staram się testować różne urządzenia do komunikacji z komputerem celem odczytu danych i kasowania błędów. Mam kilka chińczyków bluetooth i jeden poprzez kabel jednakże żaden nie chciał mi się połączyć z kompem. Kombinuję na wszystkie możliwe sposoby z wujkiem Google ale nic nie działa. Ostatnio zakupiłem HUD'a i po po podłączeniu do OBD pokazuje tylko stan ładowania akumulatora ale żadnych parametrów typu prędkość lub obroty. Migają tylko diody jakby usiłował się połączyć(w trakcie tej czynności czasem na chwilkę zapalają się lampki ABS na desce rozdzielczej). Przeglądałem zagraniczne fora i raz padła sugestia zablokowanego ECU przez IMMO (przez Torque na android ukazuje się komunikat że nie można połączyć się z ECU) i pytanie do was. Czy ktoś z użytkowników którym mruga kontrolka też chciał skorzystać z interfejsów diagnostycznych i czy się mu się to udało? Może idę w złą stronę? Co może blokować dostęp do ECU? Pozdrawiam.
PS dla sceptyków: Urządzenie diagnostyczne na kabel i HUD działały w VW Bora z 1998r. ale nie mam zamiaru zmieniać pojazdu:)
PS dla sceptyków: Urządzenie diagnostyczne na kabel i HUD działały w VW Bora z 1998r. ale nie mam zamiaru zmieniać pojazdu:)
- Od: 7 kwi 2012, 06:44
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6, GG, Diesel, 2003r, 100kw, 136km, hatchback,RF5C
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6