Produkcja 14/01/2003
Silnik 2.0 diesel
Problem: Obrotomierz jest wyskalowany do 6,5 tyś. obrotów. Dalej pole czerwone. Standardowo powinno być chyba do 5 tyś. Czy takie przypadki się zdarzały czy jedyna opcja to wymiana licznika na wersje benzynową?
Zegary w dieslu
Strona 1 z 1
Coś dziwnie,
diesel ma wyskalowany licznik do 6 tys. obrotów, czerwone pole zaczyna się przy 5 tys. i tak jest ok, ja tak mam w mojej Maździe. Na benzyne to by było za mało, tam obrotomierz jest wyskalowany do 8 tys. a czerwone pole zaczyna się przy 6,5 tys. obrotów.
Na pewno dobrze spojarzałeś, nie jest czasem do 6 tys.?
tutaj fotka zegarów do diesla:
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4862175222
diesel ma wyskalowany licznik do 6 tys. obrotów, czerwone pole zaczyna się przy 5 tys. i tak jest ok, ja tak mam w mojej Maździe. Na benzyne to by było za mało, tam obrotomierz jest wyskalowany do 8 tys. a czerwone pole zaczyna się przy 6,5 tys. obrotów.
Na pewno dobrze spojarzałeś, nie jest czasem do 6 tys.?
tutaj fotka zegarów do diesla:
http://img20.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4862175222
Według mnie jeśli masz taki licznik w dieslu to na 100% ktoś go przekładał, tylko w jakim celu?
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
żeby zmienić przebieg auta ,taniej dostał licznik lub miał go za darmo niż wyniosła by korekta u fachmana za którą by musiał by zapłacić ,czas pokaże czy kupiłeś złoma czy np. licznik był wymieniony z powodu awarii tamtego.
xedos1972
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość