Eunos 30X EC KLG4 94'

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez adis555 » 4 paź 2014, 01:45

weede napisał(a):jakie czasy na ćwiartke?


15.332 i raczej taki sam robił Zdravko nikt niżej nie zszedł. Nawierzchnia słaba.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez szkodnik_byd » 4 paź 2014, 01:54

Bardziej start delikatnie pod górkę
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6198 (915/441)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Dawidoski » 4 paź 2014, 08:36

Patrząc na to z drugiej strony Mx3 waży jakies 200 kg prawie mniej niż Mx6, a Kamil robił Mx6 powtarzalne 15.2 15.3. W dodatku jego Mx wazy sporo wiecej bo ma gazzz :P
Nie zebym cos sugerowal ale gdy juz skończę swap to chciałbym, żeby 2.5 w mx3 robilo poniżej 15 na 1/4. I tego Wam wszystkim życzę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez weede » 4 paź 2014, 08:51

To dobry realny czas dla tej konfiguracji – dużo pomaga krótka skrzynia.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez adis555 » 4 paź 2014, 09:04

Dawidoski napisał(a):Patrząc na to z drugiej strony Mx3 waży jakies 200 kg prawie mniej niż Mx6, a Kamil robił Mx6 powtarzalne 15.2 15.3. W dodatku jego Mx wazy sporo wiecej bo ma gazzz :P
Nie zebym cos sugerowal ale gdy juz skończę swap to chciałbym, żeby 2.5 w mx3 robilo poniżej 15 na 1/4. I tego Wam wszystkim życzę :D

Po pierwsze mx6 waży 100 kg więcej. Po drugie masz tabele wyników na forum i Kamil robił powtarzalne 15.5. Po trzecie startował ze slicka, wszystko tak w woli ścisłości. Zejść poniżej 15 na seryjnej oponie będzie Ci ciężko Dawidowski.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez witek » 4 paź 2014, 12:47

A do tego gdy silnik troszkę nie domaga, masz trochę obciążenia w postaci kierowcy i bagazu, oraz za ciężkie koła ze słabymi oponami to już wg jest porażka :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Gared » 4 paź 2014, 19:03

Poniżej 15 na ćwiarę... A jeszcze parę lat temu KLZE w mx3 walące niskie 15 robiło wrażenie... (albo źle pamiętam;) )
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez mlody1921 » 4 paź 2014, 20:11

ALe chyba jarek schodził poniżej 15 a capejzo w BG 14,4 jak sie nie myle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Dawidoski » 4 paź 2014, 20:35

Jarka mx też kręcił 14.4. Fakt faktem wypruty dość mocno, ale w mx3 wywalając środek można uzyskać jakieś 50 kg maxx chyba.
Mx6 waży 1260 kg wg wiki, dodaj podtlenek lpg to na pewno przekroczy 1300kg. Mx3 1120 kg wypluła waga mojego z całym środkiem, zapasem itp. No to jest 200 kg różnicy, albo nie umiem liczyć :P
Adis nie spinaj się tak, to tylko zabawa :P
Masz rację, u Kamila robotę robił start i dobra opona. :) Koniec OT.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Gared » 4 paź 2014, 21:16

mlody1921 napisał(a):ALe chyba jarek schodził poniżej 15 a capejzo w BG 14,4 jak sie nie myle

W KLZE, a my tu o KL mówimy ;)
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez adis555 » 4 paź 2014, 21:36

Gared napisał(a):
mlody1921 napisał(a):ALe chyba jarek schodził poniżej 15 a capejzo w BG 14,4 jak sie nie myle

W KLZE, a my tu o KL mówimy ;)


Dokładnie w samo sedno <glupek2>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez adis555 » 29 gru 2014, 16:44

Sezon zimowy trwa, a ja dalej śmigam tym ogórkiem. Zmiana na stalufelgi 14 cali 185/55. W połączeniu z KL-em owocuje to tylko kłopoty. Trzeba się pilnować bo na prostej zrywa trakcje czasem na 3 biegu przy gwałtownym wciśnięciu gazu. Ale co tam. Skill rośnie <lol>
zima4.jpg
zima3.jpg
zima2.jpg
zima1.jpg



A na lato już czeka :)
zima5.jpg
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez witek » 3 sty 2015, 00:05

Nawet na stalówkach dobrze wygląda :D Dywaniki fajne :) pisz jak będą się sprawowały bo w moich już się wyciera dywanik kierowcy :/ a brałem niby premium
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez pawcio1017 » 9 sty 2015, 03:37

niepozorna bestia ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 13 mar 2015, 14:21

Idzie wiosna <serduszka>
Wpadła jedyna ładna kierownica z epoki, która nie posiada znaczka mazdy. Wygląda spoko ale zupełnie inaczej trzyma się ją w rękach niż poprzednią standardową. Na wielki plus! To Nardi Torino z Mx-5 NB.
Załączniki
a1.jpg
a2.jpg
a3.jpg
a4.jpg
a5.jpg
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Crenshaw » 13 mar 2015, 14:23

adis555 napisał(a):Idzie wiosna <serduszka>

tylko kapci letnich brakuje :)

dywaniki kosmos :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez pawcio1017 » 13 mar 2015, 14:26

Jest ładnie, pasuje do wnętrza <spoko> Poduchy zadziałają przy takim swapie?
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez adis555 » 13 mar 2015, 14:34

pawcio1017 napisał(a):Jest ładnie, pasuje do wnętrza <spoko> Poduchy zadziałają przy takim swapie?


Oczywiście <spoko>
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez DARO MAZDA 323 » 13 mar 2015, 15:13

Odmłodziłeś wnętrze o 10 lat tą kierownicą .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez Bartg » 13 mar 2015, 15:23

adis555 napisał(a):
pawcio1017 napisał(a):Jest ładnie, pasuje do wnętrza <spoko> Poduchy zadziałają przy takim swapie?


Oczywiście <spoko>


Teoretycznie tak samo zadziałają jak kiera z M6 w BA, ale raczej nikt tego na szczęście jeszcze nie sprawdzał ;) Chociaż kierownica z 6 do BA różni się ilością przewodów i jakoś lutowany airbag mnie nie przekonuje, tutaj chociaż było plug&play
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy