Ja miałam do wymiany przednie górne wahacze. Okazało się że w Polsce nie można kupić zamienników wahacza, a oryginał kosztuje bardzo dużo. Dlateho zdecydowałam sie na regenerację (aczkolwiek tylko jedną część da się zregenerować, chyba tuleję)
Dlaczego. Regeneracja sprawdzila sie, Zrobili to super solidnie, siostra ma 17" fele i nic nie stuka, nic nie puka auto jezdzi jak po szynach. Wiec poco przeplacac.
Na stacji diagnostycznej powiedziano mi że mam do wymiany w przednim zawiwszeniu na dolnym wachaczu i tu uwaga "gumobloki" przód i tył, tak je nazwał diagnosta, chcąc zamówić te podzespoły w sklepie musze jakoś bardziej fachowo to nazwać bo niewiedzą o co chodzi. Z rysunku przedstawionego prze trojanrob wychodzi na to, że to element 5 i 8. pomóżcie mi to jakoś nazwać.
wiesiek5 w Olsztynie ta tuleja jest tylko w MAŻDZIE ale chcieli za nią 268 zł.
Wiem, że firma TEDGUM z Rudy Sląskiej zajmuje się regeneracja takich rzeczy 50 zł sztuka.