No to na szyby jak u mnie.
Mazda6 GH L5-VE '08 2.5 TOP by Weelkoo – Eibach / 19" 9RR + 18" Work / 2x Lip / Sebring / Folia
Fakt – na fotach ramek nie widać.
No to na szyby jak u mnie.
No to na szyby jak u mnie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
A więc tak, rano ramki wleciały na samochód, podobnie jak naklejka – zdecydowałem się na wersję z biało-niebieską naklejką w miejscu wstępnie planowanym – myślę, że wygląda OK
Przy żarówkach poległem, co prawda nie poświęciłem im więcej niż kilka minut ale za cholerę nie chciały drgnąć (próbowałem przekręcać, wyciągać), do tematu podejdę ponownie w weekend może – dziś za duże zamieszanie
Mazda ma za sobą tankowanie po jeździe w warunkach głównie miejskich (373km przejechane z czego dobre 200~250km na krótkich dystansach po 3~7km – dojazd małżonki do pracy, do sklepu popołudniu itp, reszta odcinki 20~35km raczej dynamicznie pokonywane) – z dystrybutora wyszło 10,5l. Dla porównanie GG 2.0i ostatnio w takich warunkach paliła mi 9,5~10l.
Wcześniejsze dwa tankowania to 8,08l z trasy z DE – na 19" kołach, z przejazdu z prędkością 130~160km/h. Z wyników na razie jestem bardzo zadowolony – jeszcze muszę sprawdzić jazdę eco
PS. Zdrowych i radosnych wszystkim
Przy żarówkach poległem, co prawda nie poświęciłem im więcej niż kilka minut ale za cholerę nie chciały drgnąć (próbowałem przekręcać, wyciągać), do tematu podejdę ponownie w weekend może – dziś za duże zamieszanie
Mazda ma za sobą tankowanie po jeździe w warunkach głównie miejskich (373km przejechane z czego dobre 200~250km na krótkich dystansach po 3~7km – dojazd małżonki do pracy, do sklepu popołudniu itp, reszta odcinki 20~35km raczej dynamicznie pokonywane) – z dystrybutora wyszło 10,5l. Dla porównanie GG 2.0i ostatnio w takich warunkach paliła mi 9,5~10l.
Wcześniejsze dwa tankowania to 8,08l z trasy z DE – na 19" kołach, z przejazdu z prędkością 130~160km/h. Z wyników na razie jestem bardzo zadowolony – jeszcze muszę sprawdzić jazdę eco
PS. Zdrowych i radosnych wszystkim
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, 19:59 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
zbroimy się dalej
W związku z ostatnimi opadami białego puchu przyszła pora na dywaniki, bo szkoda i wnętrza i oryginalnych welurowych dywaników Mazdy – zamówiłem więc dziś dedykowane gumowe dywaniki Petexa
Oryginały blisko 3x droższe a Petexy miałem w GG i spisywały się bardzo dobrze. Następne w kolejce – płyny, filtry i świece ale to już w styczniu
Przez ostatnie dni zrobiłem kolejne kilkaset kilometrów i jestem pełen podziwu dla różnicy w dynamice i elastyczności silnika 2.5 (już przy powrocie to zauważyłem ale tam jazda była płynna i z raczej stałą prędkością 130~160kmph więc nie było zbyt wielu okazji by trochę Mazdę przeciągnąć
) – jak wiecie miałem wcześniej GG 2.0, jeździłem też trochę GG 2.3i i GH 2.0i – różnica jest ogromna (w szczególności względem jednostek 2.0, 2.3 pod względem dynamiki choć nie tak wyraźnie słabsza to pod względem elastyczności jednak znacząco odstaje od tego co oferuje L5-VE), zdecydowanie większa niż by to wynikało z suchych danych. Już nie mogę się doczekać wiosennych i letnich wypadów 
Przez ostatnie dni zrobiłem kolejne kilkaset kilometrów i jestem pełen podziwu dla różnicy w dynamice i elastyczności silnika 2.5 (już przy powrocie to zauważyłem ale tam jazda była płynna i z raczej stałą prędkością 130~160kmph więc nie było zbyt wielu okazji by trochę Mazdę przeciągnąć

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
korzystając z dodatnich temperatur samochód przemyłem, osuszyłem i na lakier położyłem Finish Kare Hi-Temp 1000P – wersja hardcore, bo na nieprzygotowaną powierzchnie, przy temperaturze 3'C i silnym wietrze – look nie jest zjawiskowy, trwałość pewno będzie mizerna ale te dwa miesiące powinien wytrzymać
na wiosnę zrobione będzie od podstaw solidnie ale już na innym wosku
kilka zdjęć po zrobionej robocie
i dwa "tapetowe" ujęcia
i w wersji klubowej


kilka zdjęć po zrobionej robocie
i dwa "tapetowe" ujęcia
i w wersji klubowej
Ostatnio edytowano 3 sty 2015, 21:53 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Ładna Magdalena,szerokości i bezawaryjności życzę.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Weelkoo napisał(a):"tapetowe" ujęcia


Fajne auto
z jedynym przyzwoitym silnikem benzynowym jaki wyszedl do tej budy na europe. Niech cieszy jak najdluzej 

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
być może, jeszcze trochę czasu to może uda mi się uchwycić jakiś fajny kadr z zimą w roli głównej żeby było w temacie choć te też zimową porą robione ale śniegu brak 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Hey, świetne autko
Powiedz mi, które dokładnie kupiłeś Osramy bo jest ich kilka i nie wiem które właśnie chwalisz..
..bo są takie :
66240 o temp. 4150
66240SVS o temp. 4200 +20%
66240CBI o temp. 5000 +20%
66240XNB o temp. 4350 +70%
dzięks

Powiedz mi, które dokładnie kupiłeś Osramy bo jest ich kilka i nie wiem które właśnie chwalisz..
..bo są takie :
66240 o temp. 4150
66240SVS o temp. 4200 +20%
66240CBI o temp. 5000 +20%
66240XNB o temp. 4350 +70%
dzięks
Ostatnio edytowano 5 sty 2015, 23:36 przez Janusz626, łącznie edytowano 1 raz
66240XNB – 4350K, +70% – Xenarc Night Breaker Unlimited
świetnie oświetlają i mają bardzo fajną barwę a jeszcze nie są wygrzane (o to się trochę obawiałem ale stawiałem przede wszystkim na ilość światła dlatego wybrałem te jako najmocniejsze w ofercie), do tego cenowo nie straszą 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Dzięki, za odpowiedź.
Ja w swojej również mam jedną różową poswiate i często nie włącza się, kupuje zaniki od ponad pół roku i jeszcze nie kupiłem;)
W sumie 250 zł za sztukę to jakoś normalnie nie jest w sumie
Ja w swojej również mam jedną różową poswiate i często nie włącza się, kupuje zaniki od ponad pół roku i jeszcze nie kupiłem;)
W sumie 250 zł za sztukę to jakoś normalnie nie jest w sumie
Ja płaciłem 420 za dwie sztuki w lokalnym sklepie, online w tym samym czasie można było kupić za 390PLN z wysyłką. Teraz widzę nieco drożej są (od 400 PLN). Cen pojedynczych nie sprawdzałem, i tak wymienia się parami 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Tak, komplet jest tańszy. Ale to i tak prawie 500PLN wychodzi, powiedz mi czy kupowałeś od sprawdzonego sprzedawcy/sklepie itp? bo klęską byłoby kupić chińskie podróbki 
No i kwestia stanu odbłyśnika po czasie użytkowania tych NB Unlimited....
No i kwestia stanu odbłyśnika po czasie użytkowania tych NB Unlimited....
między innymi dlatego kupowałem w lokalnym sklepie, oni wszystko biorą z InterCars i AP więc źródło pewne – choć to nie Philipsy podrabiane na potęgę, więc nawet na allegro ryzyko mniejsze
Co do odbłyśników – IMO nie ma co się przejmować, to nadal jest palnik D1S o mocy 35W, światło samo w sobie szkód nie robi a oddawane przez palnik/żarówkę ciepło.
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1181 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości