Mazda 626 GW 2.0 FS '99
1, 2
Witam wszystkich
Przedstawiam swoje autko. Pierwsza moja Mazda w życiu, lecz pewnie nie ostatnia. Mam go dopiero pół roku, ale zamierzam nim pojeździć kilka lat. Sprowadzony z Niemiec spod Berlina. Sukcesywnie go doposażam, czyszczę i dbam.
Auto:
Mazda 626 GW
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 16V FS 115 km + LPG
Przebieg: 131000 (obecnie 182000)
Olej: ELF Evolution 700 STi 10W40
Kolor zewnątrz: SU (klasyczna czerwień)
Kolor wewnątrz: GE4 (szary z takim niebieskawym + drewnopodobne plastiki)
Wyposażenie standardowe:
– ABS;
– TCS;
– 4 el. szyby;
– 4 poduszki powietrzne;
– elektryczne i podgrzewane lusterka;
– wspomaganie kierownicy;
– klimatyzacja automatyczna;
– centralny zamek z kluczyka;
– światła przeciwmgielne;
– skórzana kierownica;
– alufelgi "15 Mazdy z oponami zimowymi.
Wyposażenie dodatkowe:
– centralny zamek z dwoma pilotami;
– czujniki parkowania z tyłu;
– felgi "16 od Mazdy 6 GG z oponami letnimi;
– oświetlenie klamek i nóg Ledami w kabinie;
– przyciemnione folią lampy przód i tył,
– radio Sony z CD, Mp3 i USB;
– skórzana kierownica z zieloną nicią;
– światła do jazdy dziennej;
– zagłówek przedni prawy uchylny;
– zegarek.
Co jest zrobione:
– kapitalny remont silnika;
– naprawa blacharki: progi, błotniki, ranty drzwi i klapy, załatana dziura przy silniku;
– nowa instalacja gazowa LPG (25.02.2017)
– nowa wykładzina w bagażniku połączone z kanapą;
– nowe klocki i tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu;
– nowe przednie tarcze z klockami ATE;
– nowe przewody WN ze świecami platynowymi;
– nowe ramię wycieraczki tylnej;
– nowe sprzęgło;
– nowy bak;
– nowy pasek wielorowkowy;
– nowy rozrząd;
– oświetlenie kabiny w całości żarówkami LED;
– pokrywa zaworów wraz z osłoną kolektora pomalowana czarnym lakierem, napisy pomalowane na czerwono;
– pomalowane cztery zaciski hamulcowe czerwoną farbą;
– skórzana gałka skrzyni biegów;
– wymieniona kierownica z poduszką na ten z Mazdy 323 BJ;
– wymieniona wkładka zamka tylnej klapy;
– wymienione gumy stabilizatora przedniego;
– wymienione plastiki na desce na czarne;
– wymieniony komplet tulei przednich wahaczy
Co w planach:
– na ten moment nic
I na koniec, fotki (jak będzie lepsza okazja to takie bardziej szczegółowe zrobię)
[04.12.2014]
Pozdrawiam
Przedstawiam swoje autko. Pierwsza moja Mazda w życiu, lecz pewnie nie ostatnia. Mam go dopiero pół roku, ale zamierzam nim pojeździć kilka lat. Sprowadzony z Niemiec spod Berlina. Sukcesywnie go doposażam, czyszczę i dbam.
Auto:
Mazda 626 GW
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 16V FS 115 km + LPG
Przebieg: 131000 (obecnie 182000)
Olej: ELF Evolution 700 STi 10W40
Kolor zewnątrz: SU (klasyczna czerwień)
Kolor wewnątrz: GE4 (szary z takim niebieskawym + drewnopodobne plastiki)
Wyposażenie standardowe:
– ABS;
– TCS;
– 4 el. szyby;
– 4 poduszki powietrzne;
– elektryczne i podgrzewane lusterka;
– wspomaganie kierownicy;
– klimatyzacja automatyczna;
– centralny zamek z kluczyka;
– światła przeciwmgielne;
– skórzana kierownica;
– alufelgi "15 Mazdy z oponami zimowymi.
Wyposażenie dodatkowe:
– centralny zamek z dwoma pilotami;
– czujniki parkowania z tyłu;
– felgi "16 od Mazdy 6 GG z oponami letnimi;
– oświetlenie klamek i nóg Ledami w kabinie;
– przyciemnione folią lampy przód i tył,
– radio Sony z CD, Mp3 i USB;
– skórzana kierownica z zieloną nicią;
– światła do jazdy dziennej;
– zagłówek przedni prawy uchylny;
– zegarek.
Co jest zrobione:
– kapitalny remont silnika;
– naprawa blacharki: progi, błotniki, ranty drzwi i klapy, załatana dziura przy silniku;
– nowa instalacja gazowa LPG (25.02.2017)
– nowa wykładzina w bagażniku połączone z kanapą;
– nowe klocki i tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu;
– nowe przednie tarcze z klockami ATE;
– nowe przewody WN ze świecami platynowymi;
– nowe ramię wycieraczki tylnej;
– nowe sprzęgło;
– nowy bak;
– nowy pasek wielorowkowy;
– nowy rozrząd;
– oświetlenie kabiny w całości żarówkami LED;
– pokrywa zaworów wraz z osłoną kolektora pomalowana czarnym lakierem, napisy pomalowane na czerwono;
– pomalowane cztery zaciski hamulcowe czerwoną farbą;
– skórzana gałka skrzyni biegów;
– wymieniona kierownica z poduszką na ten z Mazdy 323 BJ;
– wymieniona wkładka zamka tylnej klapy;
– wymienione gumy stabilizatora przedniego;
– wymienione plastiki na desce na czarne;
– wymieniony komplet tulei przednich wahaczy
Co w planach:
– na ten moment nic
I na koniec, fotki (jak będzie lepsza okazja to takie bardziej szczegółowe zrobię)
[04.12.2014]
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 wrz 2017, 16:05 przez gajusz, łącznie edytowano 18 razy
- Od: 20 sie 2014, 22:42
- Posty: 26
- Skąd: Konin
- Auto: 2006 Mazda 6 GG 1.8 L8
2001 Suzuki Ignis FH 1.3 4x4
2003 VW Passat 3BG
sedan ALZ
slisman napisał(a):Od razu się chwal jak rozwiązałeś problem podświetlenia zegarów i deski Bo z daleka prezentują się zacnie – usunąłeś filtry zielone? Ściągałeś wskazówki?
Metoda 'łączenia' kolorów czyli przykładowo zielony wychodzi z połączenia niebieskiego z żółtym. W moim przypadku jest zieleń z czerwieniem. Zamieniłem tylko dwie żarówki W5W i jedną tą mniejszą na czerwone i efekt jest widoczny na zdjęciu. Minusem jest niezbyt równomierne podświetlenie.
- Od: 20 sie 2014, 22:42
- Posty: 26
- Skąd: Konin
- Auto: 2006 Mazda 6 GG 1.8 L8
2001 Suzuki Ignis FH 1.3 4x4
2003 VW Passat 3BG
sedan ALZ
slisman napisał(a):A co do kierownicy – jest mniejsza niż przedliftowa? A wygląda lepiej, od razu zrobiło się świeżo!
Trochę inaczej wyprofilowane ramiona są tzn. są bardziej skierowane do kolumny kierowniczej i poduszka jest trochę "chudsza", więc w razie wymiany to musi być cały komplet z poduszką z innego modelu (w tym wypadku z Mazdy 323 BJ). Same koło kierownicy wymiarowo jest chyba taki sam...nie zwróciłem na to uwagi. Podobne kierownice są w poliftowych GF, jednak nie znalazłem czarnych.
- Od: 20 sie 2014, 22:42
- Posty: 26
- Skąd: Konin
- Auto: 2006 Mazda 6 GG 1.8 L8
2001 Suzuki Ignis FH 1.3 4x4
2003 VW Passat 3BG
sedan ALZ
Pytam z ciekawości – ja mam trochę inną, u nas taka była montowana w 323f sportive i mx-5. W Anglii z kolei w 626 chyba poliftowych Jest sporo mniejsza, chudsza i 3ramienna. Ale i tak priorytetem było dla mnie skórzane wykończenie.
Bardzo ładna Mazda. Rzadko widywany kolor GW. Chyba musisz dopracować jeszcze podświetlenie licznika
- Od: 7 kwi 2013, 11:18
- Posty: 49
- Skąd: Kielce/Gdańsk
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 FS
Wygląda zacnie
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Artu napisał(a):Z jakiego modelu zaadoptowałeś kierownicę? Poduszki Plug&Play czy była jakaś rzeźba?
Kierownica i poducha pochodzą z Mazdy 323 Bj (te same jak w 626 po lifcie, tylko różnią się kolorem). Taki komplet będzie pasować bez przeróbek. Sama poducha trochę się różni, niż w 626 przed liftem.
- Od: 20 sie 2014, 22:42
- Posty: 26
- Skąd: Konin
- Auto: 2006 Mazda 6 GG 1.8 L8
2001 Suzuki Ignis FH 1.3 4x4
2003 VW Passat 3BG
sedan ALZ
zibi626 napisał(a):Nie za bardzo podobają mi się GFki kombi, ale Twoja robi wrażenie na prawdę
bo to nie GF tylko GW
Czym przyciemniałeś klosze z tyłu i jak ? wygląda dość fajnie
A te śmigła od 6 akurat jak dla mnie całkowicie nie pasują do 626, każdy ma swoje gusta ale akurat u ciebie ładnie siadło koło
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości