enzo_pl napisał(a):Panie adwokacie, zauważyłem jedynie, że nagina Pan fakty i manipuluje
A w którym miejscu?
www.mazdaspeed.pl
jaketherake napisał(a):Ponieważ zostaliśmy przeniesieni do wątku o Alfach (do których notabene nic nie mam), odpowiem koledze Enzo w jego konwencji: Mercedes A45 AMG full opcja 225900zł, co daje ponad 3 Alfy Romeo Giulietty w wersji DistinctiveCzy jak coś jest trzy razy tańsze od premium, to wciąż jest premium?
enzo_pl napisał(a):nie macie pojęcia o motoryzacji a brak kasy i zmuszenie do zakupu jedynie mazdy przysłania Wam rozum i tolerancję dla innych marek (premium).
hahahahaenzo_pl napisał(a):Podajesz złe ceny, to manipulacja. Nie cena świadczy o segmencie, podałem jako pierwszy wartości tylko dlatego, że nie było mnie stać na 2 alfy, więc kupiłem 2 mazdy.
enzo_pl napisał(a):No i ten wstyd przed kolegami z forum, nie jestem człowiekiem który pokazuję swój samochód na forum, pokazuję się na zlotach – to dopiero wiocha :–) Chwalić się zdjęciami starego wozu i w żenujący sposób spotykać się razem, bo łączy nas miłość do taniej marki :–)hahahaha
enzo_pl napisał(a):Sprzęgło, turbina, dwumas, klima... to nie są awarie, to elementy eksploatacyjne, jak zawieszenie, na które wszyscy narzekają i wszyscy oszczędzają na wachaczach. Proszę kupić org. TRW (600 zł za sztukę) i zrobią spokojnie 60 tyś. kilometrów.
Jeśli tak to dlaczego jest objęta gwarancją a klocki już nie? Wahacz który wytrzymuje 60tysiecy, sory ale to w Dacii dłużnej trzyma, w moim MX mają już prawie 200000 i nie myślę o wymianie
, kurcze a może powinienem, sam nie wiem 
enzo_pl napisał(a):Jeżeli TOPGEAR, AutoŚwiat... ustalają, że jest to klasa premium, to ja również będę taką treść propagował.
się nie wzięło, tak jak Mazdę jadła ruda tak alfa padała i była autem specjalnej troski.
. Jakością i cena bija ją na głowę nawet Citroeny DS które Francuzi chcą uplasować jako premium.
skoro Alfa jest premium
Nowy Sipder Alfy będzie Made in Japan, zbudowany na bazie MX-a.
enzo_pl napisał(a): 142 000 tyś.

enzo_pl napisał(a):Silniki biorące olej to nie szroty, to wynika z konstrukcji i trzeba być niezłym matołem, żeby uważaj to za wadę :–)
Od zawsze japończyki kupowali ludzie którzy lubią oszczędzać i nie mają pojęcia o motoryzacji.
Znam takich co robią civikiem 60 tyś bez zmiany oleju, auto działa – BRAWO! i ma te cały 75KM mocy :–)
Alfa od zawsze daje dużo mocy, silniki są przemęczone i wymagają opieki, olej zmieniam co 10 tyś. kilometrów i mój silnik jest jak nowy. Zero problemów ze skrzynią. W rodzinie alfy od zawsze, w różnych modelach pokręcone od 220 do 400 tyś kilometrów bez awarii. Sprzęgło, turbina, dwumas, klima... to nie są awarie, to elementy eksploatacyjne, jak zawieszenie, na które wszyscy narzekają i wszyscy oszczędzają na wachaczach. Proszę kupić org. TRW (600 zł za sztukę) i zrobią spokojnie 60 tyś. kilometrów.
Kończę temat, bo nie mam do czynienia z ekspertami i znawcami tematu. Macie problemy z liczeniem, logicznym myśleniem, nie macie pojęcia o motoryzacji a brak kasy i zmuszenie do zakupu jedynie mazdy przysłania Wam rozum i tolerancję dla innych marek (premium).
stachan napisał(a):Wątek już odblokowałem ale proszę już nie komentować wypowiedzi usera enzo_pl, gdyż przez kilka dni będzie nabierał dystansu do otaczającej go rzeczywistości i nie ma możliwości repliki.
enzo_pl napisał(a):No i ten wstyd przed kolegami z forum, nie jestem człowiekiem który pokazuję swój samochód na forum, pokazuję się na zlotach – to dopiero wiocha :–) Chwalić się zdjęciami starego wozu i w żenujący sposób spotykać się razem, bo łączy nas miłość do taniej marki :–)hahahaha
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości