dokładnie. technika jazdy odgrywa tu znacząca role, np ostatnio na lpgie rozbiegałem mazde do 212km/h i wtedy tego oleju wciągneła nawiasem mówiąc moj rekord to ponad 250km/h i to moja 24 letnia sierra
dzieki za wstawke Maksiu Nightfall nie chcial przyjac ode mnie moich R15 w rozliczeniu alw juz wiem czego szukac na wiosne chcialem jakies ładne 17 ale jednak wpadna 18
ciesze sie Julek. hebble wskocza po nowym roku od m6. narazie zalozone sa nowe klocki i tarcze na przod bo stare to ekhm widac na fotkach ale fakt. przy 18 to heble to raczej nie wygladaja
Fajnie Zyniec to wygląda , kółko z RX8 akurat idealnie pasuje do X6 , ale gleba musi być , a ty chyba masz jakieś niższe springi z tego co wiem i widac na zdjęciu.
sprężyny jakie są to nie wiem. ale napewno xed stoi niżej niż glebiony Xed Maksia czy bedzie obcierac czy nie to nie widze innego pomsłu niż tylko przymieżyć znow to koło na tył
Jeździłem nad 225/45/18 dwa sezony i da rade. Z przodu ociera tylko przy maksymalnym skręcie kół, więc trzeba sie nauczyć ze tak sie nie robi a z tyłu tarło o nadkola, ale też tylko jadąc w 4-5 osób. Jak jeździłem sam było git! Ale polecam zejść na 215/45/18, różnica w wysokości opony niezauważanla, różnica w komforcie (braku komfortu) niezauważalna, a opona jest jednak 1cm węższa więc i lepiej zachowuje sie w koleinach i przestało gdziekolwiek ocierać.
Kolorek cudny felunek też tylko jest jedno małe ale Xed z takimi kołami i kfem pod maską ma zapewne dynamikę 1.6 ale na to też jest rada- swap na kla i koniecznie większe heble. Przyjemnego użytkowania
dzieki hebel napewno bedzie wiekszy. silnika swapowac nie bede. ma to byc wozidło do pracy aczkolwiek na ringu berlina jadac na gazie rozpedzilem xeda do 220km/h : zauwazylem ze xed dobrze sie czuje w zakresie 5-6 tyś obrotów