silnik nie chce odpalić dziwne objawy.

Postprzez kanciaty6 » 25 lis 2014, 21:23

Witam po roku bezstresowego uzytkowania nadszedl czas ze Mazda odmowila. Posiadam Mazde 6 diesel 136 koni. W poprzednia niedziele wlalem ropy z banki 20 litrow w prawie pusty zbiornik okazalo sie ze ropa byla zabrudzona badz to tylko jakis zbieg okolicznosci. . Przejechalem jakies 20 kilometrow wrocilem pod garaz i na wolnych obrotach zaczelo stukac z okolic wtryskow wogle dostala nizszych obrotow. Wieczorem juz nie odpalila . Zamowilem filtr i w miedzy czasie doczytalem sie ze jest jeszcze sitko w baku. Wyciagnalem okazala sie cala zabrudzona po wyczyszczeniu mazda zaskoczyla jednak dalej na wolnych obrotach jakby delikatnie stukala. Po jakiejs godzince przejechalem sie odpalila odrazu przejechalem moze kilometr pod sklep i spowrotem w czasie jazdy w dodawaniu gazu bylo czuc klekot. Rano na drugi dzien odpalila wyjechalem z garazu ruszylem na jedynce stracila moc po paru metrach i zgasla.. Jedynie gdy na recznej pompce na filtrze jak sie podpompowalo to jakby chciala zaskoczyc i gasla odrazu. Kupilem cala nowa pompke ta co jest w baku wymienilem i myslalem ze bedzie oki . I dalej nic zaskoczyla na chwile i zgasla w tej chwili nawet nie daje nic podpompowanie na filtrze wcale nie zakakuje. Z tego co zauwazylem ze pierwszy wtrsyk byl mokry od ropy. Mieszkam w hamburgu niewiem dam do jakis cudakow wymienia polowe aua skasuje za nie potrzebne rzeczy i tyle. Moze ktos ma jakis pomysl co mozna samemu posprawdzac. Normalnie jestem zalamany bo tak mi sie super nia jezdzila i teraz stoi w garazu.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez kanciaty6 » 26 lis 2014, 22:29

Panowie nikomu nie przychodzi nic na mysl za co sie tu wogle brac. Myslalem zeby pod komputer podlaczyc ale nie wyskakuje zaden blad check sie nie pali. Poczytalem troche ze moze od ropy niby zabrudzonej mogl sie zabrudzic czujnik na listwie wtryskowej, ponoc w jednym temacie pomoglo.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez jaciek » 26 lis 2014, 22:42

Witaj piszesz ze wtrysk 1 mokry czyli jest jakas nieszczelnosc <co?> jeszcze mozesz sprobowac odpalic pomijajac zbiornik,czyli butelka z ropa wkladasz w nia przewod od pompy i od przelewow .to tak na krotko.
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2013, 19:38
Posty: 51
Skąd: chelm
Auto: mazda 6 rf5c 136 hp 2005r.Byla,Jest mazda 6 GH 2.0 RF8G,171 HP,405Nm-coper red.

Postprzez kanciaty6 » 26 lis 2014, 22:56

Tez tak juz myslalem . Ciekawi mnie tylko czemu jak wyczyscilem sitko to odpalil i nawet pojechalem do sklepu i spowrotem , rano tez odpalil i stracil moc po przejechaniu jakis 100 metrow i juz teraz niechce palic aj
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez jaciek » 26 lis 2014, 23:02

A moze tym brudnym paliwem zalatwiles scv zawor przy pompie <co?>
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2013, 19:38
Posty: 51
Skąd: chelm
Auto: mazda 6 rf5c 136 hp 2005r.Byla,Jest mazda 6 GH 2.0 RF8G,171 HP,405Nm-coper red.

Postprzez kanciaty6 » 26 lis 2014, 23:04

A nie powinien wyskaczyc blad zaworu?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez tadziol » 26 lis 2014, 23:29

Nie ma takiego błędu.
Pewny jesteś,że to ON a nie etylina ? To mi wygląda na nieszczelny wtrysk,który nie potrafi utrzymać ciśnienia paliwa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kanciaty6 » 26 lis 2014, 23:48

To znaczy tak w baku bylo praktycznie pusto zalalem 20 litrow. Jakosc ropy bardzo dobra wlalem do kanistra 20 litrow po jakims winie. Gdy nalewalem to na koncu juz ropa taka zaczerwieniona poleciala to szybko przestalem lac do baku. No wtrysk pierwszy tzn od korka wlewu oleju jest mokry czuc ze to ropa. No i jak wrocilem pod garaz to bylo slychac klepanie i obroty spadly na biegu jalowym. Pozniej juz przy probach odpalania to jak odpalil po wyczyszczeniu sitka tez zaczelo klepac ale ustalo po paru minutach i obroty tez sie wyrownaly. A powiedzcie jak to jest z tymi wtryskiwaczami musze moj wykrecic i sprawdzic numer ? Zeby kupic uzywke. A co do podkladek to wymienialem sam w lutym w tym roku. Po tym zabiegu mazda jakby ozyla przestala brac olej jest mocniejsza i spalanie spadlo.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez tadziol » 27 lis 2014, 21:38

kanciaty6 napisał(a):Jakosc ropy bardzo dobra wlalem do kanistra 20 litrow po jakims winie. Gdy nalewalem to na koncu juz ropa taka zaczerwieniona poleciala to szybko przestalem lac do baku

Ty sobie jaja robisz ? Wlewasz syf do baku a potem jojczysz,że motor kuleje ? Gorzały jej dolej,będzie weselsza.... <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kanciaty6 » 27 lis 2014, 21:56

Pomogl bys lepiej niz sie nabujac z biednego czlowieka. No wiem moja wina . Tak akurat sie trafil taki kanister zazwyczaj mam swoje pewne czysciutke. W niedziele zrobie fotke tego wtryskiwacza , ale najpierw sprobuje na krotko moze odpali omijajac bak. Jak nie odpali to wtrysk wymienie.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez tadziol » 27 lis 2014, 22:09

Ja się nie nabijam,ale no jak Ci tu pomóc ??
Wszystko wskazuje na to ,że zasyfiłeś SCV i wtryski.Podłącz na krótko paliwo,dodaj jakiś dodatek do diesla i może się wypłucze.
Jeśli faktycznie to było wino,to niedobrze.....tam jest cukier,a to w temperaturze się karmelizuje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kanciaty6 » 27 lis 2014, 22:14

No kupilem juz preparat niby do czyszczenia wtryskow w dieslu. Nigdy nie wierzylem w takie cuda ale coz . A powiedz mi jedno zawor scv mozna jakos wyczyscic?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez tadziol » 27 lis 2014, 22:37

w benzynie estrakcyjnej bym próbował,ale jak u Ciebie wino,to raczej spirytus.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kanciaty6 » 27 lis 2014, 22:45

aha oki no wiesz zrobie tez zdjecie kanistra ebys nie myslal ze upilem moja Mazde he. Naprawde tam nie bylo az tyle tego wina. Wiem ze winny sie tlumaczy. Kolega wlal tak samo jak ja do Passata 2,0 tdi CR tyle ze mial pol zbiornika i dolal 20 litrow i sie nic nie stalo. Kurde tak dbam o moje autko a tu takie cos aj
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez kanciaty6 » 30 lis 2014, 12:39

Mazda nie odpala dalej. Wyciagnalem zawor scv ma numer 066 wiec pewnie ktos go juz wymienial. Wyczyscilem tyle co moglem przedmuchalem. Butelke z ropa podlaczylem na krotko wlalem tez preparat do diesla pompa zaciagnela wieksza pol butelki i nic. Nawet nie bylo slychac z chce odpalic. Wczesniej jak zmienilem w baku smoka to zapalil nawet dym puscil i to sporo za chwile zgasl. Nastepne proby juz na marne dziwi mnie tylko ze przed wymiana smoka to na pompce jak podpompowalem to jakby chcial chwycic a teraz juz wcale. Jedynie co to wymienie wtrysk pierwszy od korka wlewu oleju bo jedynie on jest mokry od ropy. I jak odpalil wczesniej to bylo sllychac wyrazny stukot wtryskiwacza. Moze ktos mi powie czy jak wtryskiwacz jest walniety to na trzy inne nie odpali? Czytalem nie dawno temat ze jeden wtrysk komus w trasie walnal i dopiero po jego wymianie odpalal.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez kanciaty6 » 7 gru 2014, 16:40

Witam Wyciagnalem dzis wtrsykiwacze wyszly bez zadnych problemow. Podkladki nic nie nadpalone jedynie to koncowki trzech byly tak dziwnie zabrudzone jakby oklejone a pierwszy ktory sadze ze jest do wymiany byl czysty. Jutro zawioze je do sprawdzenia. Niech sprawdza moze to bedzie winna ktoregos. Chyba ze wszystkie <płacze>
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez Hordagoga78 » 8 gru 2014, 10:35

a moze ty wlales chrzczonke? co? skoro na dnie bylo czerwone...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2013, 01:03
Posty: 89 (0/1)
Skąd: london
Auto: – czarna magda TS2 BL '11 Auto –

Postprzez kanciaty6 » 8 gru 2014, 22:14

Nie to raczej zadna chrzczonka poprostu kanister byl po winie i zostal jakis osad co sie nie wyplukal. Wtryskiwacze sprawdzone dwa sa do wymiany kolejne dwa w miare ok. Jutro bede wiedzial wiecej jak odbiore dokladnie ktore sa walniete. Teraz pytanie do was kupic dwa wymienic czy odrazu komplet czterech. Gdzie kupic allegro pierwsze lepsze wiadomo ryzyko moze ma ktos kogos badz wie gdzie prosze o pomoc.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez dobrzyn22 » 8 gru 2014, 23:33

kanciaty6 napisał(a):kupic dwa wymienic czy odrazu komplet czterech

a po co komplet jak 2 są ok ??
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez kanciaty6 » 8 gru 2014, 23:41

Nie no spoko tak pytam . A jak to jest z tymi numerami ktore musza sie zgadzac wszystkie ?
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6