Mazda CX-5 – face lifting 2014.
1, 2
Ręczny elektryczny to genialne rozwiazanie dla automatu, o ile bedzie tak działać jak auto-hold np w VW. Jak jeżdzę moim cx w korkach fajnie by było wciskać pedały tylko jak są potrzebne zamiast trzymać na hamulcu. Nie wiem natomiast jakie zalety miałby mieć ręczny klasyczny... poza ok. 3 sytuacjami w roku gdy chce sie na jakimś parkingu pojeździć bokiem...
Squeed napisał(a):Ręczny elektryczny to genialne rozwiazanie dla automatu, o ile bedzie tak działać jak auto-hold np w VW. Jak jeżdzę moim cx w korkach fajnie by było wciskać pedały tylko jak są potrzebne zamiast trzymać na hamulcu. Nie wiem natomiast jakie zalety miałby mieć ręczny klasyczny... poza ok. 3 sytuacjami w roku gdy chce sie na jakimś parkingu pojeździć bokiem...
Nie kręci mnie jeżdżenie bokiem na parkingach na śniegu. Wolę na nartach pośmigać
Z automatem rozumiem. Ale jak to będzie działać z ręczną skrzynią?
Chyba, że w automacie będzie elektryka a dla ręcznej skrzyni klasyczna wajcha.

Wiecie kiedy można będzie CX 5-kę zobaczyć w Polsce? Kiedy zapowiadana będzie premiera?
Czy salony już ściągają auta demo?
Może poczekają aż zapasy zejdą i dopiero pokarzą odświeżoną CX5.
Szerokości!!!!
W Niemczech ma byc w sprzedazy od lutego wiec juz niebawem. Mysle, ze zapisy sie zaczna jak tylko pojawi sie oficjalna oferta w PL.
-
veti
Pabloss napisał(a):Nasuwa się jednak pytanie – jaka będzie cena po lifcie, czy utrzymają na podobnym poziomie czy nie. Dla mnie przy cenie auta na poziomie 140 000 to ma znaczenie. Macie jakieś wieści ?
We Francji ceny na poliftowa wersje sa wyzsze o 600 eur, wiec IMHO tragedii nie ma biorac pod uwage, ze dostajemy lepsze wyposazenie. Tutaj link (po francusku):
http://www.caradisiac.com/Mazda-CX-5-re ... -99103.htm
Nigdy jeszcze nie prowadziłem samochodu z elektrycznym hamulcem ręcznym ale wydaje mi się To bardzo dobrym rozwiązaniem. Wydaje mi się że nie ma się czego bać a w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów będzie to działać bardzo dobrze.
Pozdrowienia Pabloss
Pozdrowienia Pabloss
Miałem go w swoim poprzednim aucie – Astrze J z manualną skrzynią i nigdy nie było z nim problemów. To tylko kwestia przyzwyczajenia, a jest więcej wolnego miejsca, bo brak jest drążka hamulca. Był tam taki prostokątny guziczek (1,5 x 1cm w miejscu w którym winien być drążek hamulca), który się ciągnęło do góry w celu załączenia hamulca i wciskało w celu jego dezaktywacji (w obu przypadkach słychać było jak się załącza i wyłącza hamulec). Przepraszam za tę "opisowość", ale może ktoś nie wiedział na czym elektryczny hamulec polega. 
Pabloss napisał(a):czy poznał już ktoś ceny CX-5 po lifcie?
Tu masz link gdzie podano ceny po lifcie.
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,17033106, ... _ceny.html
Ceny nie odbiegają mocno od tej przed liftingiem.
I tu zaczyna się zagwozdka

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Brać tę z rocznika 2014 i dostać w promocji kilka bonusów
Czy pal licho upusty, brać po lifcie i śmigać nowym, poprawionym wozem?
pozdrawiam!
Ja osobiście wybrałbym to drugie rozwiązanie, bo później pozostałaby żałość, że jeżdżę "nowym-starym" autem. Miałem już w przeszłości taki przypadek i ... trochę to boli. 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości