Mazda Millenia S TA KJ '01 2.3 V6 Miller Cycle Engine B+G
Kupiłem napęd HATO i póki co jestem zadowolony, zasięg OK, chodzi w miarę cicho, dodatkowo zrobiłem sobie włącznik w garażu żeby za każdym razem pilota nie szukać, no i montowałem sam. Także ceny takie jak na allegro i nic więcej mnie to nie kosztowało jak 550zł
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
To na prawdę przyzwoita cena. Wszystko chyba zależy od parametrów (zasięg, głośność, materiały) i od loga producenta. Ale tak to chyba w większości wszystko jest bardzo podobne, co?
Nawiązując do tematu... Któż nie chciałby mieć takiego garażyku
Nawiązując do tematu... Któż nie chciałby mieć takiego garażyku

Są napędy które kosztują ponad 1000zł, może i jakość wykonania itd jest lepsza, no i rzeczywiście firma też z renomą, ale na moje potrzeby to ten napęd ogarnia bez problemu, gwarancja też jest, a to jest polski producent także z ewentualną naprawą gwarancyjną problemu nie będzie.
No ja wcześniej miałem malutkiego blaszaka gdzie nie dało się nawet lewych drzwi do końca otworzyć, nie wspomnę już o otwarciu maski i pogrzebaniu przy czymkolwiek, nawet oleju nie dało się w garażu dolać
A teraz mam to o czym w sumie marzyłem
No ja wcześniej miałem malutkiego blaszaka gdzie nie dało się nawet lewych drzwi do końca otworzyć, nie wspomnę już o otwarciu maski i pogrzebaniu przy czymkolwiek, nawet oleju nie dało się w garażu dolać
A teraz mam to o czym w sumie marzyłem

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kupiłem takie zabawki 
Na razie podłączone jako kierunki, ale myślę o zrobieniu z nich obrysów (być może z funkcją kierunków
Na razie podłączone jako kierunki, ale myślę o zrobieniu z nich obrysów (być może z funkcją kierunków
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dokładnie, z OLX, pojawiły się koło 10.00 a po 12 już były moje, i właśnie dokładnie takie jak miał voytecku, przynajmniej tak samo wyglądają. 

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jaki dyskusyjny nic tak nie pasuje jak chromy do milly czy x9.Brawo Jędrzej za szybkość i kawał ładnej roboty.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
tygrys36
nie może być bo 17.11 o 7:56 dostałem odp że jeszcze sajedrzej07 napisał(a):Dokładnie, z OLX, pojawiły się koło 10.00 a po 12 już były moje

A tak poważnie mi za 180zł proponował wyrwałeś taniej?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
No fizycznie byly, w niedziele zalatwilem i zaplacilem tylko potwierdzenie wyslalem dopiero w poniedzialek okolo poludnia. 
Bys przeplacil :p dalem 140 z przesylka
Swoja droga widze ze znow chromy staly sie kontrowersyjne
Bys przeplacil :p dalem 140 z przesylka
Swoja droga widze ze znow chromy staly sie kontrowersyjne

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Wszystko kwestia gustu, jednym się podoba innym nie.
Moim np skromnym zdaniem, chromy nie muszą się podobać, ale jeśli wszystko jest ładnie zgrane to da się to przełknąć
mi np się nie podobają, i w mojemu gustowi nie odpowiadają.
Ale Tobie ma się podobać auto i to jest najważniejsze
Moim np skromnym zdaniem, chromy nie muszą się podobać, ale jeśli wszystko jest ładnie zgrane to da się to przełknąć
Ale Tobie ma się podobać auto i to jest najważniejsze

Widze ze na przemian jednemu sie podoba drugiemu nie, no ale wlasnie, o gustach sie nie dyskutuje wiec nie kazdemu musi sie podobac.
Jeszcze fotki w calej okazalosci
Jeszcze fotki w calej okazalosci
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
A tu akurat nie moja, to u tesciow 
U siebie nie mam zautomatyzowanej ale i tak 90% czasu jest otwarta wiec narazie nie kombinuje z automatem bo kiedys mam zamiar troche zmienic ogrodzenie i brame i wtedy sie pomysli
U siebie nie mam zautomatyzowanej ale i tak 90% czasu jest otwarta wiec narazie nie kombinuje z automatem bo kiedys mam zamiar troche zmienic ogrodzenie i brame i wtedy sie pomysli
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
U mnie też było otwarte ostro, dopóki doberman nie zaopiekował się podwórkiem- stąd szukam powoli automatyzacji.
Za chwilę Ci 2 lata z autem stuknie- nie myślisz o zmianach?
Dopiero wpadł mi pomysł- do 2.3 idzie inna skrzynia niż do KL?
Za chwilę Ci 2 lata z autem stuknie- nie myślisz o zmianach?
Dopiero wpadł mi pomysł- do 2.3 idzie inna skrzynia niż do KL?
I widzisz, dorwałeś co chciałeś
od razu jak się pojawiły to dzwoniłem po nie ale zrezygnowałem ze względu na kierunkowskazy. Za dużo światełek bym miał, u Ciebie co innego bo nie masz kierunków w błotniku, a u mnie by się choinka zrobiła 

Czasem chodzi mi po głowie zmiana, ale co kupie... dołożyć trzeba i pewnie jeszcze coś pasowałoby zostawić na naprawy, a tu wiem co mam, włożyłem w nią do dziś praktycznie drugie tyle co za nią dałem... nie zwróci mi się nawet 1/3 tych wszystkich kosztów... Zostaje ze mną póki co...
Skrzynia w 2.3 jest inna mocniejsza, od jakiejś toyoty czy czegoś z pojemnością 3.0l
W sumie o kierunkach w lusterkach już kiedyś myślałem ze względu właśnie na to że z boku nie widać kierunków. A przy okazji i chromy wpadły, także 2w1
Skrzynia w 2.3 jest inna mocniejsza, od jakiejś toyoty czy czegoś z pojemnością 3.0l
Longbow napisał(a):Za dużo światełek bym miał
W sumie o kierunkach w lusterkach już kiedyś myślałem ze względu właśnie na to że z boku nie widać kierunków. A przy okazji i chromy wpadły, także 2w1

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Po pewnym okresie ciszy w temacie uaktualniam
Poszukiwałem długo możliwości ściągnięcia półosi z USA, bo jak wszędzie było mi wiadomo, pasuje tylko do Millenii w tych rocznikach (oraz KJ z 95r) a w serwisie w PL cena kręci się w granicach 4kzł w stanach przy dobrym jeszcze kursie dolara warto by było, ale teraz trzeba dać już prawie 1000zł więc szukałem alternatywy.
Po konsultacjach z Marek 161BD081 doliczyłem się, że przynajmniej prawa półoś jest identyczna jak w Xedosach po 2001 roku.
Mając taką półoś na stanie podmieniłem ją, jednak okazało się, że o ile wewnętrzny przegub był w świetnym stanie to zewnętrzny też klekotał jak mój.
Tak więc idąc dalej dogadałem się z Markiem, że kupował zamiennik przegubu, który po kilku latach do dziś mu służy. Kupiłem – wymieniłem i w reszcie cieszę się z ciszy przy skrętach
Korzystając z okazji, że już jedną półoś kiedyś używaną kupiłem (bez rewelacji) a teraz drugą wyciągnąłem u siebie, a obie miały prawie nowe a wręcz nowe osłony przegubów postanowiłem przy okazji paprania się w smarach wymienić wszystkie osłony przegubów i z lewej i z prawej na te w idealnym stanie, oczywiście nowy smar wpadł we wszystkie przeguby.
Korzystając po raz kolejny z okazji, że byłem już pod autem i miałem brudne ręce wziąłem się za wymianę tulei tylnych wahacza z przedniego.
Postanowiłem kupić tuleje firmy FEBEST, i szczerze przyznam, że przynajmniej po doświadczeniach kolegów z tulejami YAMATO oraz OYODO tuleje FEBEST pasują na wahacz bez żadnych przeróbek plug&play.
W efekcie zniknęło nieprzyjemne pukanie przy najeżdżaniu na poprzeczne nierówności, jest w reszcie idealnie cicho, sztywno i miło
Cała operacja zajęła 2 godziny w piątek, i 3 godziny w sobotę (2 dni dlatego, że czas nie pozwolił inaczej)
I pewnie gdyby nie zabawa z osłonami przegubów, smarem, wycieraniem go itd to same tuleje zajęłyby sądzę nie więcej niż 1.5h (aż dziwne bo spodziewałem się więcej problemów)
Teraz z grubszych rzeczy czeka mnie wymiana tylnej poduszki silnika
aż mi się nie chce na samą myśl o dostępie do śrub w KJcie... i przy okazji żeby się tam dostać trzeba zdjąć elementy wydechu więc od razu spróbuję odkręcić kolektory wydechowe i wywalić precaty, oraz już jak będzie zdjęty wydech w okolicach misy olejowej to odkręcę i uszczelnię na nowo misę, bo dość mocno się poci.
Jestem na etapie zbierania gratów do tej operacji, już niewiele mi potrzeba więc myślę, że w połowie lutego się za to zabiorę
Poszukiwałem długo możliwości ściągnięcia półosi z USA, bo jak wszędzie było mi wiadomo, pasuje tylko do Millenii w tych rocznikach (oraz KJ z 95r) a w serwisie w PL cena kręci się w granicach 4kzł w stanach przy dobrym jeszcze kursie dolara warto by było, ale teraz trzeba dać już prawie 1000zł więc szukałem alternatywy.
Po konsultacjach z Marek 161BD081 doliczyłem się, że przynajmniej prawa półoś jest identyczna jak w Xedosach po 2001 roku.

Mając taką półoś na stanie podmieniłem ją, jednak okazało się, że o ile wewnętrzny przegub był w świetnym stanie to zewnętrzny też klekotał jak mój.
Tak więc idąc dalej dogadałem się z Markiem, że kupował zamiennik przegubu, który po kilku latach do dziś mu służy. Kupiłem – wymieniłem i w reszcie cieszę się z ciszy przy skrętach

Korzystając z okazji, że już jedną półoś kiedyś używaną kupiłem (bez rewelacji) a teraz drugą wyciągnąłem u siebie, a obie miały prawie nowe a wręcz nowe osłony przegubów postanowiłem przy okazji paprania się w smarach wymienić wszystkie osłony przegubów i z lewej i z prawej na te w idealnym stanie, oczywiście nowy smar wpadł we wszystkie przeguby.
Korzystając po raz kolejny z okazji, że byłem już pod autem i miałem brudne ręce wziąłem się za wymianę tulei tylnych wahacza z przedniego.
Postanowiłem kupić tuleje firmy FEBEST, i szczerze przyznam, że przynajmniej po doświadczeniach kolegów z tulejami YAMATO oraz OYODO tuleje FEBEST pasują na wahacz bez żadnych przeróbek plug&play.
W efekcie zniknęło nieprzyjemne pukanie przy najeżdżaniu na poprzeczne nierówności, jest w reszcie idealnie cicho, sztywno i miło

Cała operacja zajęła 2 godziny w piątek, i 3 godziny w sobotę (2 dni dlatego, że czas nie pozwolił inaczej)
I pewnie gdyby nie zabawa z osłonami przegubów, smarem, wycieraniem go itd to same tuleje zajęłyby sądzę nie więcej niż 1.5h (aż dziwne bo spodziewałem się więcej problemów)
Teraz z grubszych rzeczy czeka mnie wymiana tylnej poduszki silnika

Jestem na etapie zbierania gratów do tej operacji, już niewiele mi potrzeba więc myślę, że w połowie lutego się za to zabiorę
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości