I spotkanie z krawężnikiem...
Mazda Xedos 9 TA KL-DE '00
Co uszkodzone
Widzę że kółko się nie ładnie położyło 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No na szczęście to tylko zawias.
Ale potrzebuję:
-cała belka tylna
-wahacz dolny
-wahacz dolny przedni
-zwrotnicę, no bo po takim strzale to chyba raczej za prosty też nie będzie, co? taki mocny raczej nie jest...
-piastę z łożyskiem
-amortyzator
-i nie wiem co z tą belką "kierowniczą" bo wygląda jakby na uszach też się zgięła i prawe koło się skręciło
No i to chyba tyle, nie licząc felgi.
Trochę załamany jestem bo myślałem że do wiosny nic nie będę musiał robić, a w grudniu jeszcze muszę szybę zmienić, bo ubezpieczenie muszę na szyby wziąć

Ale potrzebuję:
-cała belka tylna
-wahacz dolny
-wahacz dolny przedni
-zwrotnicę, no bo po takim strzale to chyba raczej za prosty też nie będzie, co? taki mocny raczej nie jest...
-piastę z łożyskiem
-amortyzator
-i nie wiem co z tą belką "kierowniczą" bo wygląda jakby na uszach też się zgięła i prawe koło się skręciło
No i to chyba tyle, nie licząc felgi.
Trochę załamany jestem bo myślałem że do wiosny nic nie będę musiał robić, a w grudniu jeszcze muszę szybę zmienić, bo ubezpieczenie muszę na szyby wziąć
Szkoda
,ale jest okazja cały tylny zawias odnowić,jakies piaskowanko kolor i i bedzie śmigać dalej 

do tego jeszcze geometria.Majk500 napisał(a):No i to chyba tyle, nie licząc felgi.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
o szlak 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
OK!! startujemy!!
Na początek podziękowania dla Longbow'a za uratowanie tyłka i portfela oddając części "po cenie złomowej"
Kilka fotek dawcy, magazynu części i transportu
Następnie pacjent został przygotowany do przeszczepu kończyn tylnych
Oraz rozpocząłem rozbieranie tegoż obiektu. Oto kilka zdjęć obrazujących obrażenia
To tyle na dziś. Ciąg dalszy nastąpi...
Na początek podziękowania dla Longbow'a za uratowanie tyłka i portfela oddając części "po cenie złomowej"
Kilka fotek dawcy, magazynu części i transportu
Następnie pacjent został przygotowany do przeszczepu kończyn tylnych
Oraz rozpocząłem rozbieranie tegoż obiektu. Oto kilka zdjęć obrazujących obrażenia
To tyle na dziś. Ciąg dalszy nastąpi...
nie nie :p czarny xed i ten środkowy to millenia są jeżdżące. tylko ten po prawej jest na klamot 
Dopisano 20 lis 2014, 20:46:
Dziś przywiozłem pierwsze graty. Końcówki kierownicze na tył
Jedna nakrętka od wahacza górnego, była uparta i już przy wyjmowaniu zwrotnicy z dawcy się zjechała.
Także w warunkach warsztatowych musiała zostać potraktowana tak
A oto strefa pracy
Wszystkie wahacze zostaną zawiezione na regenerację sworzni. Tulei gumowych nie regeneruję, ponieważ są w na prawdę dobrym stanie i pojeżdżą jeszcze sporo.
Dziś na tyle, kolejne postępy niebawem
Dopisano 20 lis 2014, 20:46:
Dziś przywiozłem pierwsze graty. Końcówki kierownicze na tył
Jedna nakrętka od wahacza górnego, była uparta i już przy wyjmowaniu zwrotnicy z dawcy się zjechała.
Także w warunkach warsztatowych musiała zostać potraktowana tak
A oto strefa pracy
Wszystkie wahacze zostaną zawiezione na regenerację sworzni. Tulei gumowych nie regeneruję, ponieważ są w na prawdę dobrym stanie i pojeżdżą jeszcze sporo.
Dziś na tyle, kolejne postępy niebawem
Oto znów ja. Trochę się najeździłem wczoraj i przy aucie mało zrobiłem, ale za to naokoło...
Wahacze wszystkie zawiezione przed południem na regenerację sworzni.
Tuleje gumowe są w bardzo dobrym stanie, prawie w ogóle nie zmurszałe a sztywne idealnie.
O godzinie 14 tego samego dnia odebrałem wahacze.
Do tego wypiaskowałem belkę
I zawiozłem do pomalowania proszkowego. Dopiero w środę będzie gotowa bo dorzucą do zamówienia które będzie malowane na czarny mat farbą przemysłową, czyli twardszą i mocniejszą
Rozebrałem też osłony tarcz w celu oczyszczenia i zabezpieczenia i usunięcia rdzy która trze o pierścień abs'u.
Wahacze wszystkie zawiezione przed południem na regenerację sworzni.
Tuleje gumowe są w bardzo dobrym stanie, prawie w ogóle nie zmurszałe a sztywne idealnie.
O godzinie 14 tego samego dnia odebrałem wahacze.
Do tego wypiaskowałem belkę
I zawiozłem do pomalowania proszkowego. Dopiero w środę będzie gotowa bo dorzucą do zamówienia które będzie malowane na czarny mat farbą przemysłową, czyli twardszą i mocniejszą

Rozebrałem też osłony tarcz w celu oczyszczenia i zabezpieczenia i usunięcia rdzy która trze o pierścień abs'u.
o tym właśnie myślałemMajk500 napisał(a):I zawiozłem do pomalowania proszkowego. Dopiero w środę będzie gotowa bo dorzucą do zamówienia które będzie malowane na czarny mat farbą przemysłową, czyli twardszą i mocniejszą![]()

Ile za regeneracje sworzni wołaja u Ciebie?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
To ja moze sie wypowiem, choc pewnie w innej firmie bo ja na slask wysylalem. Regenerowalem same sworznie (wszystkie gorne oraz srodkowe z przodu) okolo roku temu czyli 20 tys. Do dzis sa sztywne jak trzeba, zobaczymy jak bedzie dalej ale na razie jestem zadowolony
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Tak, ja też jestem zadowolony. Nie licząc tego jednego o którym wcześniej pisałem. Wszystko jest sztywne jak trzeba. Z przodu te tuleje na wahaczach środkowych też są jak należy
Na razie przejechałem ok 10 tys na tych regenerowanych, czas zweryfikuje wszystko
Na razie przejechałem ok 10 tys na tych regenerowanych, czas zweryfikuje wszystko
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości