Problem z centralnym po wymianie BCM
1, 2
Witam ponownie.Byłem dziś w ASO i dalej wielka niewiadoma. Ale po tych kilku dniach zauważyłem że nie trzeba programować kluczka po wyłączeniu zapłonu tylko ponownie włączyć i wyłączyć go a następnie odczekać dosłownie 2,3 sekundy i wyjąć dopiero kluczyk ze stacyjki i wszystko działa w 80 procentach przypadków. W ASO natomiast powiedziano mi że BCM był programowany w mazdzie gdzie był on zamawiany i wszystko jest ok ponieważ się z nimi kontaktował i kazali mu sprawdzić stacyjke że może nie odczytywać kluczyka. Więc podpiął pod komputer i powiedział że wszystko jest w porządku.Ma mola na głowie bo spotyka się pierwszy raz z takim przypadkiem. Mówił że po wymianie BCM-ów wszystko powinno być ok albo nie powinno nic działać.A tu taki cyrk. Jutro ponownie ma kontaktować się z mazdą i będzie dzwonił do mnie. Zaczyna to być denerwująco-śmieszne
- Od: 17 lut 2011, 21:48
- Posty: 21
- Skąd: Ireland
- Auto: Mazda 3 2.2 Skyactiv-D 150KM 2015rok
W ktorym ASO byles jesli mozna spytac?
Lech71 napisał(a):....Mieszkasz w Irlandii?
Tak i niestety nie mam dobrego zdania o tutejszych serwisach. Jako przykład powiem Ci, że serwisant próbował mi wmówić, że w moim silniku (R2AA) nie ma zespołu wyrównoważającego.... żenada

Lech71 napisał(a):Rozmawiałem z gościem który pracował w mazdzie i powiedział że BCM mogą zaprogramowąć tylko w ASO mazdy. I tak jest jak jest niestety.
Nie tylko... ja jakoś daję radę programować PCM-y i BCM-y pod nr VIN.
W ASO można wszystko programować, bo ma dostęp do plików online... Wszystko według numeru VIN konkretnego auta... 
Ale rozumiem kolegów... Na wyspach ciężko jest o dobrych mechaników...
Ale rozumiem kolegów... Na wyspach ciężko jest o dobrych mechaników...

Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
A nie macie jakiego dziwnego zestawu glosnomowiacego zamontowanego? albo jakiegos innego bezprzewodowego dziadostwa do iphonow i innych smartfonow, ktore mogo interferowac z falami centralneg zamka? bo wydaje mi sie ze pilot dziala na fale radiowe ktore mozna czesto zaklucic nawet internetem wi-fi...jezeli czestotliwosci sie pokrywaja wywoluja zaklucenia
Żadnych dodatków nie mam natomiast kontaktowałem się dziś z mazdą i stwierdzili że jednak musi to być stacyjka. Nie wiem czy chcą dojść do naprawy metodą prób i błędów ( to a może tamto ) tyle tylko że mam za to wszystko ja płacić. Powiedzieli że coś co zamawiam i mi wymieniają to za to nawet jeśli dalej będzie problem nie usunięty mam zapłacić. Żenada. Można tak i pól samochodu wymienić a oni będą ręce zacierać. Można gdzieś kupić tanio stacyjkę z kluczykami?( w razie potrzeby )
- Od: 17 lut 2011, 21:48
- Posty: 21
- Skąd: Ireland
- Auto: Mazda 3 2.2 Skyactiv-D 150KM 2015rok
Opisz sytuację w MM UK i złóż zażalenie na wykonaną usługę naprawy...
Masz zlecenie i nieudolną naprawę (wymianę BCM). Dalej napisz, że teraz chcą abyś dalej płacił za ich błędy...
Zaznacz również, że to ASO diagnozowało problem i w wyniku owej diagnozy takie są efekty naprawy
Pamiętaj, ASO a MM UK to dwie różne instytucje...
Masz zlecenie i nieudolną naprawę (wymianę BCM). Dalej napisz, że teraz chcą abyś dalej płacił za ich błędy...
Zaznacz również, że to ASO diagnozowało problem i w wyniku owej diagnozy takie są efekty naprawy
Pamiętaj, ASO a MM UK to dwie różne instytucje...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6