Witam
Postanowiłem założyć temat, ponieważ ciężko jest z tego goszczą informacji wyciągnąć dane tylko i tej wersji auta.
Chciałbym kupić mazdę 3 z roku ok 2009-2011 z automatyczną skrzynią biegów i oczywiście benzynowym silnikiem 2.0.
Proszę o wymienienie słabych stron tego auta (w faq są tyko zalety)
Bardzo ważne jest dla mnie wyciszenie. Proszę o wypowiedzi jak się auto sprawuje przy prędkości ok 120km/h i przy 150km/h. Czy można swobodnie rozmawiać/słuchać muzyki czy słychać tylko szum i silnik i trzeba podnosić mocno głos?
Obecnie mam mazdę 323f też 2.0 benzyna ale manual i głośność jest jak na obecne standardy wysoka. Przy 120km/h jest już bardzo głośno w aucie, a silnik przekracza już ponad 3,5tyś obr na ostatnim biegu... bardzo mi to przeszkadza.
Zależy mi też na samochodzie możliwe tanim w eksploatacji. Mam na myśli mało awaryjnym, bo domyślam się, że we Wrocławiu spalanie poniżej 11l/100 raczej nigdy nie spadnie.
Będę szukał autka o możliwe małym przebiegu, do 60tyś.
Co się w niej najczęściej psuje przy przebiegach 50-120tyś?
Przydałaby się też instrukcja obsługi od tej mazdy... czy ktoś posiada?
Jak wygląda sprawa rdzy w BL? bo BJ to bywa różnie...
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
P.S. Może ktoś z Wrocławia lub okolic posiada takie auto i chciałby się spotkać/sprzedać? Oczywiście ja dojadę i nawet coś do picia postawię ;–)
Pozdr.
Zakup Mazdy3 2.0 (benzyna) z automatyczną skrzynią – dyskusja.
Strona 1 z 1
Ja mam takowy egzemplarz: 2.o, AT (nie CVT), 150KM...
Posiadam go kilku tygodni, wiec nie opowiem o nim zbyt wiele. Jutro dojada do mnie nowe kapcie (uniroyal rainsport3) wiec bede mial okazje przetestowac poziom halasu w kabinie raz jeszcze. Na razie na obreczach siedzi jakas tandeta, bo nawet nie mozna tego nazwac opona – Infiniti – lepiej nie mowic...
Co do halasu to mozna nad tym popracowac – wylozyc matami drzwi czy podloge i zaraz podzbedziesz sie niechcianych decybeli.
Posiadam go kilku tygodni, wiec nie opowiem o nim zbyt wiele. Jutro dojada do mnie nowe kapcie (uniroyal rainsport3) wiec bede mial okazje przetestowac poziom halasu w kabinie raz jeszcze. Na razie na obreczach siedzi jakas tandeta, bo nawet nie mozna tego nazwac opona – Infiniti – lepiej nie mowic...
Co do halasu to mozna nad tym popracowac – wylozyc matami drzwi czy podloge i zaraz podzbedziesz sie niechcianych decybeli.
hej, dzięki za odpowiedz.
Nie mam czasu ani chęci na takie zabawy, szkoda życia, wolę pograć na gitarze ;–) ale to moje zdanie, na pewno znajdą się tacy, co lubią aż tak głęboko się bawić ;–))
Nie mam czasu ani chęci na takie zabawy, szkoda życia, wolę pograć na gitarze ;–) ale to moje zdanie, na pewno znajdą się tacy, co lubią aż tak głęboko się bawić ;–))
Jeśli będziesz jeździł głównie po Wrocku to może lepiej rozejrzeć się za 3ką z silnikiem Z6
2.0 będzie ci w mieście więcej palić, pomijam już że z automatem pije trochę więcej. Zerknij do tematu o spalaniu.
Co do poziomu głośności... tramwajów nie wyciszysz
Na pewno jest dużo lepiej niż w eFie
Dobrze by było przed zakupem się przejechać. A i mieć dużo szczęścia do kupna używanego automatu.
2.0 będzie ci w mieście więcej palić, pomijam już że z automatem pije trochę więcej. Zerknij do tematu o spalaniu.
Co do poziomu głośności... tramwajów nie wyciszysz
Dobrze by było przed zakupem się przejechać. A i mieć dużo szczęścia do kupna używanego automatu.
1,6 z automatem, to wg. mnie niebezpieczna kombinacja.
Zostaje przy 2.0.
czy ten istop jest w w wersji jakiej szukam?
Ma ktoś może instrukcję w PDF?
Nie ma nikogo z Wrocławia?
Zostaje przy 2.0.
czy ten istop jest w w wersji jakiej szukam?
Ma ktoś może instrukcję w PDF?
Nie ma nikogo z Wrocławia?
Z tym spalaniem we Wrocławiu to bym tak nie panikował. Wrocław Wrocławiowi nie równy.
Fakt mam inne auto bo M6 kombi ale 2.0 z automatem. Spalanie głównie będzie zależało od tego jak mocno będziesz deptał samochód (ja po 1.5 roku zszedłem z 11 l/100 km do 9.5 l/100 km, ostatnio nawet 9.1 – przestałem mocno deptać) oraz od tego w jakich korkach będziesz stał, w jakich godzinach będziesz się poruszał.
Wysokie spalanie miałem bo to mój pierwszy automat
Fakt mam inne auto bo M6 kombi ale 2.0 z automatem. Spalanie głównie będzie zależało od tego jak mocno będziesz deptał samochód (ja po 1.5 roku zszedłem z 11 l/100 km do 9.5 l/100 km, ostatnio nawet 9.1 – przestałem mocno deptać) oraz od tego w jakich korkach będziesz stał, w jakich godzinach będziesz się poruszał.
Wysokie spalanie miałem bo to mój pierwszy automat

Czesc
Ja mam taka Mazde o jakiej piszesz. Automat 2.0 2009 rok. Odnosnie Twoich pytan. Hmmmm przy 140km/h nie jest jakos specjalnie glosno. O ile pamietam silnik nie przekracza 3500 obr. wiec silnik nie wyje wogole. Podstawa to dobrac dobre opony, bo to one generuja halas. Spalanie.... no coz tu jest roznie. Na trasie z tempomatem nawet 7,5l bedzie ale jak pocisniesz to i 14 pojdzie. Ja mam przebieg 67k km i na razie wszystko dziala perfekcyjnie i idealnie. Nie mam sie do czego doczepic. Jak masz okazje gdzies kupic pewna i zadbana Mazde z automatem to bierz smialo.
Ja mam taka Mazde o jakiej piszesz. Automat 2.0 2009 rok. Odnosnie Twoich pytan. Hmmmm przy 140km/h nie jest jakos specjalnie glosno. O ile pamietam silnik nie przekracza 3500 obr. wiec silnik nie wyje wogole. Podstawa to dobrac dobre opony, bo to one generuja halas. Spalanie.... no coz tu jest roznie. Na trasie z tempomatem nawet 7,5l bedzie ale jak pocisniesz to i 14 pojdzie. Ja mam przebieg 67k km i na razie wszystko dziala perfekcyjnie i idealnie. Nie mam sie do czego doczepic. Jak masz okazje gdzies kupic pewna i zadbana Mazde z automatem to bierz smialo.
- Od: 16 maja 2014, 14:11
- Posty: 6
- Auto: Dopiero szukam
Oj sorki dlugo mnie nie bylo.
Jestem z malopolski. Nie mieszkam w duzym miescie ale czasem stoje w korkach. Mysle ze w miescie musiasz liczyc sie ze spalaniem na poziomie 10-11L ale ja zawsze jezdze z klima, radiem i wszystkim co mam na pokladzie. w trasie oczywiscie o wiele mniej. Ale powiem Ci ze w miescie, czy w korkach automat to jest rewelacja. Jak widze jak kierowcy wokol mnie musza "wachlowac" to az przyjemniej sie robi na duchu ze ja juz tak nie musze.
Nie ma specjalnej instrukcji do automatu. Z tego co wiem jest jedna uniwersalna. Na allegro spokojnie kupisz za 50zl. chyba. Jutro jak bedzie pogoda to podjade na myjnie i mala sesje fotograficzna to wkoncu zaloze swoj watek, bo az mi wstyd ze jeszcze go tutaj nie mam.
Jestem z malopolski. Nie mieszkam w duzym miescie ale czasem stoje w korkach. Mysle ze w miescie musiasz liczyc sie ze spalaniem na poziomie 10-11L ale ja zawsze jezdze z klima, radiem i wszystkim co mam na pokladzie. w trasie oczywiscie o wiele mniej. Ale powiem Ci ze w miescie, czy w korkach automat to jest rewelacja. Jak widze jak kierowcy wokol mnie musza "wachlowac" to az przyjemniej sie robi na duchu ze ja juz tak nie musze.
Nie ma specjalnej instrukcji do automatu. Z tego co wiem jest jedna uniwersalna. Na allegro spokojnie kupisz za 50zl. chyba. Jutro jak bedzie pogoda to podjade na myjnie i mala sesje fotograficzna to wkoncu zaloze swoj watek, bo az mi wstyd ze jeszcze go tutaj nie mam.
- Od: 16 maja 2014, 14:11
- Posty: 6
- Auto: Dopiero szukam
zrobilem kilkadziesiat mil na nowych oponkach. kupilem deszczowe bo tutaj (uk) z pogoda nigdy nie trafisz, przewaznie niebo zachmurzone wiec drogi mokrawe... mowie sie, ze po bardzo slonecznym lecie nastepuje okres 5 letni deszczowy... hehe...
halas? coz, do 80 mil (~140km) jest ok, choc to w glownej mierze zalezy od rodzaju asfaltu – po chropowatej powierzchni huczy dobrze ale za to gladkie nawierzchnie w ogole nie slychac...
w polsce podejrzewam bedziesz mial podobnie...
zawieszenie? jest dobrze, ale nie ma co narzekac, bo to nie klasa S czy E (merc)... zwykly kompakt wiec cudow nie ma, niestety... chcesz lepiej, zainwestuj we wlasny komplet (amorki + sprezyny + miekkie gumy), bedziesz wowczas zadowolony, tyle, ze to kosztuje sporo...
spalanie? silnik 2.o / 151KM nie pozostawia zludzen... przy delikatnych manewrach mozesz utrzymac sie w okolo 8-10 litrow... nie jest to mistrz oszczednosci ale szczerze mowiac nie jest to takze jakis pochlaniacz paliwa... moim zdaniem, przy tak duzej mocy i pojemnosci, ten silnik radzi sobie calkiem niezle...
AT? lubie automaty – w miescie niezastapione, na trasie natomiast, czuje sie jak w kabinie pilota wraz z tempomatem (w ogole mozna zapomniec dotykaniu gazu, bo mozna kontrolowac predkosc za pomoca guzikow tegoz tempomatu)... trzymajac sie zelaznych zasad uzytkowania AT, mozna spokojnie jezdzic bez awarii cale lata (doswiadczenie z poprzednim autem jakim byla almera AT)... fakt, nigdy nie bedziesz wiedzial, jak twoj samochod byl traktowany przez poprzedniego wlasciciela i tu jest wielka niewiadom,ktora spedza sen z powiek...
ogolnie: m3 ts2 '11 (moja opcja) jest lepiej wyposazona niz civic es '10 (na ktora sie czailem) czy auris/avensis (ktora takze bralem pod uwage)...
mysle, ze m3 jest dobrym wyborem – cena/jakosc/wyposazenie... nie wiem jakie sa ceny przegladow w polsce, choc wydaje mi sie, ze zbedne jest wydawanie fury kasy w ASO... mozna ta sama robote zlecic panu Marianowi, o ile ma on dobre zaplecze techniczne oraz opdpowiednia wiedze z zakresu obslugi samochodow...
halas? coz, do 80 mil (~140km) jest ok, choc to w glownej mierze zalezy od rodzaju asfaltu – po chropowatej powierzchni huczy dobrze ale za to gladkie nawierzchnie w ogole nie slychac...
w polsce podejrzewam bedziesz mial podobnie...
zawieszenie? jest dobrze, ale nie ma co narzekac, bo to nie klasa S czy E (merc)... zwykly kompakt wiec cudow nie ma, niestety... chcesz lepiej, zainwestuj we wlasny komplet (amorki + sprezyny + miekkie gumy), bedziesz wowczas zadowolony, tyle, ze to kosztuje sporo...
spalanie? silnik 2.o / 151KM nie pozostawia zludzen... przy delikatnych manewrach mozesz utrzymac sie w okolo 8-10 litrow... nie jest to mistrz oszczednosci ale szczerze mowiac nie jest to takze jakis pochlaniacz paliwa... moim zdaniem, przy tak duzej mocy i pojemnosci, ten silnik radzi sobie calkiem niezle...
AT? lubie automaty – w miescie niezastapione, na trasie natomiast, czuje sie jak w kabinie pilota wraz z tempomatem (w ogole mozna zapomniec dotykaniu gazu, bo mozna kontrolowac predkosc za pomoca guzikow tegoz tempomatu)... trzymajac sie zelaznych zasad uzytkowania AT, mozna spokojnie jezdzic bez awarii cale lata (doswiadczenie z poprzednim autem jakim byla almera AT)... fakt, nigdy nie bedziesz wiedzial, jak twoj samochod byl traktowany przez poprzedniego wlasciciela i tu jest wielka niewiadom,ktora spedza sen z powiek...
ogolnie: m3 ts2 '11 (moja opcja) jest lepiej wyposazona niz civic es '10 (na ktora sie czailem) czy auris/avensis (ktora takze bralem pod uwage)...
mysle, ze m3 jest dobrym wyborem – cena/jakosc/wyposazenie... nie wiem jakie sa ceny przegladow w polsce, choc wydaje mi sie, ze zbedne jest wydawanie fury kasy w ASO... mozna ta sama robote zlecic panu Marianowi, o ile ma on dobre zaplecze techniczne oraz opdpowiednia wiedze z zakresu obslugi samochodow...
WITAM
jestem tu nowy i szukam porady mam możliwość zakupienia w Niemiec Mazda 3 2,0 MZR Automatik "Exclusive-Line"hb / 5-drzwiowy, 2.0 Litr, Benzyna, 110 kW / 150 PS, 07/2012 przebieg 70 tys i mam obawy czy automatyczna skrzynia to dobry wybór....
?
proszę odp. fachowców z forum mazda
jestem tu nowy i szukam porady mam możliwość zakupienia w Niemiec Mazda 3 2,0 MZR Automatik "Exclusive-Line"hb / 5-drzwiowy, 2.0 Litr, Benzyna, 110 kW / 150 PS, 07/2012 przebieg 70 tys i mam obawy czy automatyczna skrzynia to dobry wybór....
proszę odp. fachowców z forum mazda
-
rafek5
Zły dział... Przenoszę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości