Spalanie – ile pali Twoja "szóstka" z silnikiem benzynowym?
od razu uderzasz w skrajności. Wyprzedzać potrafię tak samo jak jechac pod górkę. Nigdy nie wyprzedzam poniżej 3000 rpm więc wtedy kiedy trzeba auto kręci się pod czerwone. Ale gdy jadę po prostej, to co za problem kulać się ok 2200-2600 rpm? Prawdą jest to co piszesz, że duże obciążenie na niskich obrotach zabija silnik., tylko po co od razu tyle emocji 
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
A to mój wynik.
Trasa Jelenia Góra – Praga lotnisko – Jelenia Góra.
Do Pragi 4 osoby dorosłe + dzidziuś + ful bagaż
Z powrotem 2 osoby dorosłe
Autostrada 110/h, poza jak w książce pisze 80/h, wichury 50/h
1. 420 km ( 240km autostrada + obwodnica Pragi )
2. dystrybutor 25 litrów
3. zużycie 5,95 l/100 km
4. wskazanie komputera 6,0 l/100 , średnia szybkość 71km/h
Trasa Jelenia Góra – Praga lotnisko – Jelenia Góra.
Do Pragi 4 osoby dorosłe + dzidziuś + ful bagaż
Z powrotem 2 osoby dorosłe
Autostrada 110/h, poza jak w książce pisze 80/h, wichury 50/h
1. 420 km ( 240km autostrada + obwodnica Pragi )
2. dystrybutor 25 litrów
3. zużycie 5,95 l/100 km
4. wskazanie komputera 6,0 l/100 , średnia szybkość 71km/h
adam_b96 napisał(a):ja wychodzę z założenia:
nie stać się na racjonalną eksploatację 2.3L – kup 2.0.
nbie stać się na racjonalną eksploatację 2.0L – kup 1.8.
itd itd
No dobra to jak sie racjonalnie eksploatuje M6 z silnikiem 2,3
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Mój wynik
Miasto (ciężka noga) – 10,8
Trasa (90 -100 km/h) rekordowo 6,2
Mam pytanie do forumowiczów z dłuższym stażem otóż,
po przekroczeniu 1/4 baku (ostatnia kreska) ginie mi ilość kilometrów jaką mogę przejechać na danym paliwie. Wyskakują te same kreski które są jak silnik pracuje na postoju. Od pełnego baku wszystkie wskazania są podawane, natomiast dużo przed rezerwą już mi nie przelicza.
Podaje spalanie chwilowe, średnie, --//--, średnia prędkość.
Czy i u Was jest tak samo.
Miasto (ciężka noga) – 10,8
Trasa (90 -100 km/h) rekordowo 6,2
Mam pytanie do forumowiczów z dłuższym stażem otóż,
po przekroczeniu 1/4 baku (ostatnia kreska) ginie mi ilość kilometrów jaką mogę przejechać na danym paliwie. Wyskakują te same kreski które są jak silnik pracuje na postoju. Od pełnego baku wszystkie wskazania są podawane, natomiast dużo przed rezerwą już mi nie przelicza.
Podaje spalanie chwilowe, średnie, --//--, średnia prędkość.
Czy i u Was jest tak samo.
A z czym może być związana ta awaria, skoro od pełnego baku wskazuje a przy 1/4 już nie. Czego szukać i gdzie.
To siędzieje przy jezdzie w miescie czy na trasie ? Bo jak w miescie to norma i tak liczy komputer. jakbys przy tej 1/4 wpadł nagle na trase i zrobił eco driving na 5,9L/100km to bardzo prawdopodobne, że licznik zacząłbym pokazywać jakiś zasięg, np 90km.
U siebie to testowałem i lampka rezerwy a obliczanie zasięgu to są dwie osobne sprawy i nie są ze sobą powiązane.
U siebie to testowałem i lampka rezerwy a obliczanie zasięgu to są dwie osobne sprawy i nie są ze sobą powiązane.
To mnie uspokoiłeś kolego CLAU, bo ja ciągle w mieście.
Wielkie dzięki.
Wielkie dzięki.
Ile pojadę na rezerwie np w mieście lub na autostradzie przy 140
- Od: 13 lut 2014, 21:56
- Posty: 62
- Skąd: Monachium / Radom
- Auto: Mazda CX-5 2.2 175KM AWD SkyPassion AT,
02/2014
Mazda 6 GJ 2.2 175KM AWD SkyPassion AT
09/2016
cinekzrajca napisał(a):Ile pojadę na rezerwie np w mieście lub na autostradzie przy 140
zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=409&t=104918&hilit=rezerwa+paliwa
U mnie zapala się rezerwa jak mam do przejechania jeszcze około 45km (na końputrze). Po przejechaniu tychże 45km i wyzerowaniu tegoż wskazania tankuje 50l pod korek = jest jeszcze 10l co daje do przejechania 100km przy spalaniu 10l/100km.
C.N.D.
C.N.D.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6