Niewiele km przejechałem jako kierowca tym autem.
Ostatnio do jego działania jakieś zastrzeżenia miał główny kierownik, a dziś dostaliśmy zaproszenie na kampanię serwisową właśnie w tym temacie.
Akcja serwisowa System I-Eloop – Zmiana programu pompy paliwa
Strona 1 z 1
Oto foto
https://www.dropbox.com/s/hjwj8s27kllu3 ... a.jpg?dl=0
trochę śmiesznie trochę straszno, bo akurat wczoraj po raz pierwszy od zakupu auto było w ASO z racji wymiany kół i mogli to chyba od razu ogarnąć
https://www.dropbox.com/s/hjwj8s27kllu3 ... a.jpg?dl=0
trochę śmiesznie trochę straszno, bo akurat wczoraj po raz pierwszy od zakupu auto było w ASO z racji wymiany kół i mogli to chyba od razu ogarnąć
Ostatnio edytowano 6 lis 2014, 23:49 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawienie załącznika
Powód: poprawienie załącznika
Załatwione w dniu dzisiejszym.
Jako, że praktycznie nie jeżdżę tym autem takie pytanie – jak szybko się teraz napełnia i-eloop, bo jakoś nie chciał mi dziś podskoczyć powyżej 1 kreski i ciągle nie działał i-stop.
Trasa ok. 25km x 2.
Jako, że praktycznie nie jeżdżę tym autem takie pytanie – jak szybko się teraz napełnia i-eloop, bo jakoś nie chciał mi dziś podskoczyć powyżej 1 kreski i ciągle nie działał i-stop.
Trasa ok. 25km x 2.
Jeżeli hamujesz silnikiem z prędkości ~ 80 – 100 km/h, to wydaje mi się że jedna kreska przeskakuje co ok. 2 – 3 sekundy.5qra napisał(a):Załatwione w dniu dzisiejszym.
Jako, że praktycznie nie jeżdżę tym autem takie pytanie – jak szybko się teraz napełnia i-eloop, bo jakoś nie chciał mi dziś podskoczyć powyżej 1 kreski i ciągle nie działał i-stop.
Trasa ok. 25km x 2.
Tak mi się wydaje, bo dawno już temu ekranowi się nie przyglądałem.
Kwestia Start/Stop to inna bajka.
Zależy od wielu czynników, np temperatury silnika, stopnia naładowania akumulatora... ale również ustawienia temperatury powietrza we wnętrzu (grzanie/ chłodzenie).
Wydaje mi się, że powiązany tez jest w jakiś sposób z temperaturą powietrza na zewnątrz.
Rano, przy mrozie ~ -5°C ciężko było silnik zmusić do wyłączenia, z kolei po południu przy -2°C, nie było takich problemów.
Następnym razem na postoju jak start/stop nie zadziała, proponuję pobaw się klimą. Skręcaj stopniowo w dół jeżeli masz ustawione grzanie grubo powyżej 20C, lub podwyższaj, gdy masz ustawione maX. chłodzenie. W pewnym momencie Start/Stop powinien wyłączyć silnik.
Pozdr.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości