Witam
Mam to samo, z tym że zbiera się płyn chłodniczy, na razie nie mogę zlokalizować skąd cieknie, dolewam litr na miesiąc. Sprawdź poziom płynu chłodniczego.
Wtryski – zbieranie się oleju
1, 2
Wiem, że jest zaskakująca, wcześniej też myślałem że to olej. Jednak po pobraniu strzykawką tego co wypływa na 100 % jest płyn chłodniczy (i ciągły ubytek), ale jeżeli u ciebie nie ubywa to pewnie coś innego. U siebie podejrzewam nawet pękniętą głowice (tylko jakim cudem w tym miejscu zbiera się płyn nie wiem)
-
rober
Witam,
mam taki sam problem. U mnie mechanicy wymienili podkładki pod wtryski (podobno wszystkie jakie były), uszczelkę pod pokrywą zaworów, przewody powrotne paliwa i sprawdzali właśnie te metalowe przewody dochodzące do wtrysków i orzekli, że z nich nie cieknie. Pomysłów mi brak, wygląda to fatalnie, ale jak u innych auto mocy nie traci, spalanie ma na poziomie 4.5L/100 (większość trasa), ani oleju ani spalin nie czuć... Jeden mechanik stwierdził, że to wtrysk cieknie i musi iść do regeneracji, ale niby jak? Trochę w to nie wierzę, ale już i mi pomysłów brak... Dla zdrowia psychicznego nie zdejmuję pokrywy plastikowej ale mimo wszystko trzeba by coś z tym w końcu zrobić.
mam taki sam problem. U mnie mechanicy wymienili podkładki pod wtryski (podobno wszystkie jakie były), uszczelkę pod pokrywą zaworów, przewody powrotne paliwa i sprawdzali właśnie te metalowe przewody dochodzące do wtrysków i orzekli, że z nich nie cieknie. Pomysłów mi brak, wygląda to fatalnie, ale jak u innych auto mocy nie traci, spalanie ma na poziomie 4.5L/100 (większość trasa), ani oleju ani spalin nie czuć... Jeden mechanik stwierdził, że to wtrysk cieknie i musi iść do regeneracji, ale niby jak? Trochę w to nie wierzę, ale już i mi pomysłów brak... Dla zdrowia psychicznego nie zdejmuję pokrywy plastikowej ale mimo wszystko trzeba by coś z tym w końcu zrobić.
- Od: 30 wrz 2014, 19:28
- Posty: 16
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 BK 2007, 1.6CD (PSA) 109km, 196000 km
Panowie nie czytacie tego co napisałem w ostatnim tekście, uszczelnia sie jeszcze szpilki trzymające wtrysk. Wystarczy poszperać w goglach i na temat mokrych wtrysków mozna poczytać sporo zwłaszcza na forum forda i tam jest lekarstwo to o czym napisałem na początku
Dorzucę swoje 3grosze: czasem wystarczy dokręcić śruby, ale najprawdopodobniej nie w tym przypadku.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Witam, ostatnio znalazłem troszkę czasu aby autko oddać na uszczelnienie śrub trzymających wtrysk, okolice wtrysków zatankowane olejem, właśnie z tych szpilek , skoro i tak trzeba wyjąc wtryski żeby je uszczelnić to wymieniłem cały komplet:
4szt podkładki pod wtryskami ori ford
4szt uszczelka wtrysku ori ford
4szt prowadzenie wtrysku ori ford
8szt nowe śruby trzymające wtryski + pasta uszczelniająca reinz ori ford
uszczelka pokrywy klawiatury ori ford
robocizna wykonana na 5 Bosch Serwis
całość 900pln
w końcu suchutko przebieg 271000 jestem mega zadowolony z tego silniczka to pierwsza taka "interwencja" przy silniczku a mam ją od 123000
4szt podkładki pod wtryskami ori ford
4szt uszczelka wtrysku ori ford
4szt prowadzenie wtrysku ori ford
8szt nowe śruby trzymające wtryski + pasta uszczelniająca reinz ori ford
uszczelka pokrywy klawiatury ori ford
robocizna wykonana na 5 Bosch Serwis
całość 900pln
w końcu suchutko przebieg 271000 jestem mega zadowolony z tego silniczka to pierwsza taka "interwencja" przy silniczku a mam ją od 123000
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości