Keyless Entry System. Jak to działa? Różne problemy.
Z prawej strony pod panelem tylnego słupka jest centralka, najprawdopodobniej od tego właśnie. Ostatnio rozbierałem bo szukałem podłączenia modułu do haka. Opcja druga to uszkodzony guzik od zamykania bezkluczykowego w klapie.
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Witam.
Prosze o wsparcie w sprawie mojej Magdaleny.
Posiadam takową z systemem bezkluczykowym i od 2 dni nie potrafie odpalić auta.
Co więcej, pilot otwiera i zamyka auto przyciskami a także zbliżeniowo ręką lecz bagażnik już nie reaguje.
Co gorsza, gdy wsiadam do auta po naciśnięciu guzika START/STOP nic się nie dzieje... poza zapaleniu się go na czerwono.
Kiedy wciskam sprzęgło – zamiast na zielono świeci się na czerwono + brak jakiejkolwiek reakcji.
Gdy użyję awaryjnego kluczyka z pilota wkładając go do stacyjki, to sytuacja się nie zmienia. Czyli zero reakcji poza czerwoną lampką.
Dzieje się tak samo z oboma pilotami. Normalnie ręce opadają :\
Liczę na Was ludziska...
Prosze o wsparcie w sprawie mojej Magdaleny.
Posiadam takową z systemem bezkluczykowym i od 2 dni nie potrafie odpalić auta.
Co więcej, pilot otwiera i zamyka auto przyciskami a także zbliżeniowo ręką lecz bagażnik już nie reaguje.
Co gorsza, gdy wsiadam do auta po naciśnięciu guzika START/STOP nic się nie dzieje... poza zapaleniu się go na czerwono.
Kiedy wciskam sprzęgło – zamiast na zielono świeci się na czerwono + brak jakiejkolwiek reakcji.
Gdy użyję awaryjnego kluczyka z pilota wkładając go do stacyjki, to sytuacja się nie zmienia. Czyli zero reakcji poza czerwoną lampką.
Dzieje się tak samo z oboma pilotami. Normalnie ręce opadają :\
Liczę na Was ludziska...
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, 05:50 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: interpunkcja
Powód: interpunkcja
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
Poczytaj ten temat... Koledzy napisali, że przyciski w drzwiach powodują różne zwarcia w instalacji i cały system wariuje...
A jak piszesz, że guzik w bagażniku nie działa to pierwsze wg mnie do sprawdzenia
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Sprawdź czujniki przy pedale sprzęgła. Są dwa i kiedy wciskasz sprzęgło to jeden powinien być wciśnięty a drugi powinien być w pozycji wysuniętej. Mi się kiedyś mocowanie jednego z czujników zgieło i system nie widział że pedał jest wciśnięty. Te dwa czujniki są jakoś połączone i muszą razem współgrać.
celnikp napisał(a):Sprawdź czujniki przy pedale sprzęgła.
Przy tempomacie, to owszem ma, bo nie załączysz tempomatu...
Ja stawiam mimo wszystko na uszkodzony włącznik klapy... A dopiero po jego sprawdzieniu szukałbym dalej... 
Witam,
Po raz piąty moja Mazda została unieruchomiona przez system key less. Byłem w pięciu serwisach i u jednego specjalisty prywatnego. Wszyscy rozkładają ręce. Ostatnim razem został wgrany nowy soft i po dwóch miesiącach to samo. Wsiadam do samochodu i kontrolka na tablicy jak i przycisk świecą się na czerwono. Samochód jest z 2009 roku i na ten temat znalazłem następującą wzmiankę,
http://www.autoserviceprofessional.com/ ... da-keyless
Problem jest taki że nie ma jakiś wcześniejszych sygnałów przed awarią i po prostu samochód wchodzi w " fail safe mode " i jestem uziemiony. Pozostaje mi chyba tylko rozbiórka pojazdu.
Już nie mam siły na ten problem. Macie jakieś pomysły???
Po raz piąty moja Mazda została unieruchomiona przez system key less. Byłem w pięciu serwisach i u jednego specjalisty prywatnego. Wszyscy rozkładają ręce. Ostatnim razem został wgrany nowy soft i po dwóch miesiącach to samo. Wsiadam do samochodu i kontrolka na tablicy jak i przycisk świecą się na czerwono. Samochód jest z 2009 roku i na ten temat znalazłem następującą wzmiankę,
http://www.autoserviceprofessional.com/ ... da-keyless
Problem jest taki że nie ma jakiś wcześniejszych sygnałów przed awarią i po prostu samochód wchodzi w " fail safe mode " i jestem uziemiony. Pozostaje mi chyba tylko rozbiórka pojazdu.
Już nie mam siły na ten problem. Macie jakieś pomysły???
- Od: 21 paź 2014, 16:13
- Posty: 4
- Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM
Mi się ponownie zapaliła lampka na desce dzisiaj rano, z tym że przycisk 'start' pali się na zielono.Auto pali i jeździ normalnie. Najlepsze jest to, że byłem z problemem w ASO 2 razy jak auto było jeszcze na gwarancji i dupa, nic nie znaleźli.
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Na chwilę obecną nie ma możliwości zczytania błędów przynajmniej w moim przypadku. Nie można uruchomić zapłonu. Ja byłem w 5 salonach i też rozłożyli ręce. Samochòd nadaje się na złom. Na razie stoi na deszczu i czeka na transport tylko dokąd?
- Od: 21 paź 2014, 16:13
- Posty: 4
- Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM
U mnie błędy były sprawdzane, nawet śladu nie było że coś nie tak.
Ponzol, nie takiej niezawodności się chyba spodziewałeś co
. Ja wytrwale czekam, na razie lampka się zapala i gaśnie po jakimś czasie i z odpaleniem problemu nie było. Jedyne co zauważyłem, nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale lampka zapala się przeważnie w hu...ą pogodę, jak pada lub jak jest wilgotno nad ranem.
Ponzol, nie takiej niezawodności się chyba spodziewałeś co
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
U mnie nigdy się nie zapalała kontrolka. Po prostu bez wcześniejszych sygnałòw samochòd wchdzi w stan awaryjny i pozostaje tylko laweta. Najgorszy był Poznań pod hurtownią z dwòjką dzieci na pokładzie. Teraz na szczęście stało się to pod domem. Raz chcieli mi nawet wymienić pompę ABS
. Koszt ok 7000zł. Dosadnie odmówiłem. Akumulator nowy, ładowanie wzorowe. Nie ma jak ugryźć tematu. Problem nie do wykrycia przy obecnym stanie techniki.
Ostatnio edytowano 22 paź 2014, 01:24 przez Ponzol, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 21 paź 2014, 16:13
- Posty: 4
- Auto: Mzda 6GH 2.5 170KM
może warto na ten moduł zwrócić uwagę
tomek


- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Witam,
jestem tu nowy i jeszcze słabo sie orientuje w niektórych rzeczach, więc jeżeli taki temat już był to przepraszam.
Mianowicie, od wczoraj zaczęła wyświetlać mi się czerwona kontrolka klucza. Pierwszą moją myślą było to ,że pilot ma już słabą baterię ale po wymianie nic się nie zmieniło. Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc.
Poniżej daje SS do owej kontrolki.
jestem tu nowy i jeszcze słabo sie orientuje w niektórych rzeczach, więc jeżeli taki temat już był to przepraszam.
Mianowicie, od wczoraj zaczęła wyświetlać mi się czerwona kontrolka klucza. Pierwszą moją myślą było to ,że pilot ma już słabą baterię ale po wymianie nic się nie zmieniło. Miał ktoś taki problem? Proszę o pomoc.
Poniżej daje SS do owej kontrolki.
-
Scorpii
Siemka mam ten sam problem z 2.5 Pb nie moge zamknąc z przycisku od strony kierowcy i zapalony kluczyk oraz czasem restart radia i centralnego panela . Restart nastepuje jak zapali sie samochód z kłodka razem z kontrolka kluczyka.
http://allegro.pl/przycisk-wlacznik-guz ... 24485.html
przycisk dostepny

przycisk dostepny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6