Wężyki podciśnień 626 GD – jak podłączyć?
1, 2
wiesiek5 na razie i tak mnie nie byłoby stać... ale czy na priva mogłbyś mi napisać, przybliżoną cene i czy z osprzętem – głównie chodzi mi o aparat zapłonowy i przepustnicę??
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
1200zł + 180zł przesyłka kurierem
2.0 16V z rozrusznikiem, sprężarką klimy i pompą wspomagania.Stan bardzo dobry!!
2.0 16V z rozrusznikiem, sprężarką klimy i pompą wspomagania.Stan bardzo dobry!!
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Witam, Panowie powiedzcie od czego jest ten wężyk nad alternatorem zamieszczam zdjęcie z zaznaczonym elementem
muszę go wymienić bo coś się poci czekają jakieś niespodzianki ? czy to tylko od podciśnienia ?
silnik to 2.0i benzyna 8 zaworowy.
muszę go wymienić bo coś się poci czekają jakieś niespodzianki ? czy to tylko od podciśnienia ?
silnik to 2.0i benzyna 8 zaworowy.
Podcisnienie do EGR'a .... ciekawe czy jeszcze działa
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Podcisnienie do EGR'a .... ciekawe czy jeszcze działa
Pewnie coś tam działa dzięki za info
wiesiek5
Witam.
potrebuje pomocy w podłączeniu silnika FE3N w budzie 323. Zwracam się z prośbą o pomoc do osoby która napewno wie znacznie więcej na temat tego silnika niż ja. Do tej pory zajmowalem sie silnikami na k-jetronic z audi a z mazdą nigdy się nie bawiłem. Mam taki silnik z częściową wiązką elektryczną i dwoma komputerkami ale nie wiem co dalej. Narazie zajmuje się remontem mechanicznym silnika ale cała ta elektronika z mnóstwem wężyków narazie mnie przeraża. Pozdrawiam serdecznie Paweł.
Witam.
potrebuje pomocy w podłączeniu silnika FE3N w budzie 323. Zwracam się z prośbą o pomoc do osoby która napewno wie znacznie więcej na temat tego silnika niż ja. Do tej pory zajmowalem sie silnikami na k-jetronic z audi a z mazdą nigdy się nie bawiłem. Mam taki silnik z częściową wiązką elektryczną i dwoma komputerkami ale nie wiem co dalej. Narazie zajmuje się remontem mechanicznym silnika ale cała ta elektronika z mnóstwem wężyków narazie mnie przeraża. Pozdrawiam serdecznie Paweł.
-
pawel1403
szukaj dalej, mi ktoś wystawił na forum schemat podciśnień swoją drogą jak masz FE3N – to podciśnień tam prawie nie ma – znaczy tylko od strony pasażera są dwa
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Witam!
Jak w temacie potrzebuje chematu podciśnień
silnik FE4J 2,0 12V gaźnik nikki 21G304
Dzięki!
Gazownik pomieszał mi podciśnienia i przesto niepracuje na PB tak jak powinna.
te linki nie działają u mnie na PC.
Jak w temacie potrzebuje chematu podciśnień
silnik FE4J 2,0 12V gaźnik nikki 21G304
Dzięki!
Gazownik pomieszał mi podciśnienia i przesto niepracuje na PB tak jak powinna.
te linki nie działają u mnie na PC.
-
killer
Witam
Oddałem silnik mojej mazdy do uszczelnienia i wrócił ładnie pomalowany wyczyszczony i uszczelniony..
Problem pojawił się po zamontowaniu silnika a mianowicie..
Nie pracuje równo czasem odpala a czasem nie..
Od pana który uszczelnia silnik dowiedziałem się że czyścił również gaźnik(przynajmniej tak mówił)
Teraz to on sam nie wiem czy podciśnienia sa dobrze podłączone.. i zostałe z problemem sam!
Dlatego proszę kolegów którzy mają mazda 626 GC o pomoc..
Dość sporo kasy i czasu poświęciłem żeby polec na gaźniku...
Gaźnik ma numery ale nic po za tym nie umie odczytać..
21G 304-05 Wydaje mi się że to NIKKI z komorą pływakową z boku.. ponieważ takie występowały w tych modelach..
Proszę o pomoc..
Oddałem silnik mojej mazdy do uszczelnienia i wrócił ładnie pomalowany wyczyszczony i uszczelniony..
Problem pojawił się po zamontowaniu silnika a mianowicie..
Nie pracuje równo czasem odpala a czasem nie..
Od pana który uszczelnia silnik dowiedziałem się że czyścił również gaźnik(przynajmniej tak mówił)
Teraz to on sam nie wiem czy podciśnienia sa dobrze podłączone.. i zostałe z problemem sam!
Dlatego proszę kolegów którzy mają mazda 626 GC o pomoc..
Dość sporo kasy i czasu poświęciłem żeby polec na gaźniku...
Gaźnik ma numery ale nic po za tym nie umie odczytać..
21G 304-05 Wydaje mi się że to NIKKI z komorą pływakową z boku.. ponieważ takie występowały w tych modelach..
Proszę o pomoc..
- Od: 30 maja 2013, 22:49
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 626 LX 2.0 101KM 1983 sedan
Pewnie jest to Nikki 30/34 -pamiętaj o uszczelce
Wężyki gaźnika: tył na patelnię, bok na rozdzielacz, grzybek na podszybie – zawór 'solenoid'.
Za pompą paliwa jest trójnik – dół na silnik, góra zaślepiona, środek na trójnik1 podszybia. Ciśnienie to trafia na dołożony trójnik wakuometru, podszybie – zawór 'solenoid-dół' oraz trójnik2 podszybia, niską 'puszkę'/filtr i zawór/'puszkę' górnego podszybia (strzałka wskazuje silnik).
Więcej może w:
1a. http://viamobile.ru/page.php?id=1044 -głównie: 04 Mazda.Nikki 3 0 – 34.pdf
1b. chomikuj.pl/E.N.D/manual Японские карбюраторы NIKKI.pdf
(2.) skrzelinski.com -podciśnienia w silnikach
(3.) ogólne Gaźniki. Sprawdzenie i regulacja – Jurgen Kasedorf.pdf
4. pl(Obsługa i naprawa wyd. AUTO) http://www.5fantastic.pl/plikosfera/193 ... ty/6129241
5. Naprawa samochodu Mazda Walewski 1993
6. ru2005 260 stron http://autorepman.com/en/mazda/3952-maz ... hicle.html = http://mazdaservice.org/files/626/mazda ... _83-91.pdf
7. EPC (VIN od 1985), dane z bazy danych B2, sekcja 1590, 1370.
Pozdr.
Wężyki gaźnika: tył na patelnię, bok na rozdzielacz, grzybek na podszybie – zawór 'solenoid'.
Za pompą paliwa jest trójnik – dół na silnik, góra zaślepiona, środek na trójnik1 podszybia. Ciśnienie to trafia na dołożony trójnik wakuometru, podszybie – zawór 'solenoid-dół' oraz trójnik2 podszybia, niską 'puszkę'/filtr i zawór/'puszkę' górnego podszybia (strzałka wskazuje silnik).
Więcej może w:
1a. http://viamobile.ru/page.php?id=1044 -głównie: 04 Mazda.Nikki 3 0 – 34.pdf
1b. chomikuj.pl/E.N.D/manual Японские карбюраторы NIKKI.pdf
(2.) skrzelinski.com -podciśnienia w silnikach
(3.) ogólne Gaźniki. Sprawdzenie i regulacja – Jurgen Kasedorf.pdf
4. pl(Obsługa i naprawa wyd. AUTO) http://www.5fantastic.pl/plikosfera/193 ... ty/6129241
5. Naprawa samochodu Mazda Walewski 1993
6. ru2005 260 stron http://autorepman.com/en/mazda/3952-maz ... hicle.html = http://mazdaservice.org/files/626/mazda ... _83-91.pdf
7. EPC (VIN od 1985), dane z bazy danych B2, sekcja 1590, 1370.
Pozdr.
Ostatnio edytowano 3 lis 2014, 03:03 przez userrr86, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 kwi 2009, 18:00
- Posty: 11
- Skąd: EL ;)
- Auto: Lancer CS Wagon 4G63 2L '07
PN C+ GSI 1.6L '98
626 II GC GLX FE 2.0L hback '86
Dzięki za podpowiedź ale nie bardzo znam RU
tych podciśnień jest sporo.. kilku mechaników próbowalo coś zrobić ale nie bardzo im to wychodzi..
silnik wrócił do mnie bez jakiegokolwiek wężyka i nie mam pojęcia jak sie z tym uporać.
z tyłu jest klika miejsc na wężyki..jest ich w sumie chyba z 10.. więc kombinacji sporo..
potrzebował bym zdjęcia jak ktos ma taki silnik z tym gaźnikiem.. poratowało by mnie to bardzo..
Zdjęcia które dostałem w odp bardzo pomogły..
Zostały jeszcze podciśnienia z przodu.. zamieszczam foty
gruszka z prawej strony mam połączoną z podstawą gaźnika z przodu..
pod gruszką z prawej strony z kolektora wychodzi podciśnienie i idzie gdzieś do tyłu w tego co widze ze zdjęć od kolegi to idzie do trójnika
z lewej strony z kolektora wychodzi następne podciśnienie i ono idzie do filtra paliwa-(to białe coś z lewej strony silnika)
zostaje jeszcze gruszka z lewej strony – która według zdjęć od kolegi chyba powinna być podłączona do plastikowego (zaworka) wkręconego do kolektora z tyłu z lewej strony.. Plastikowy zaworek ma dwa wyjścia i podłączony powinien być do krańcowego wyjścia..
Piszę trochę chaotycznie ponieważ nie znam nazewnictw poszczególnych elementów..
proszę o wyrozumiałość..
tych podciśnień jest sporo.. kilku mechaników próbowalo coś zrobić ale nie bardzo im to wychodzi..
silnik wrócił do mnie bez jakiegokolwiek wężyka i nie mam pojęcia jak sie z tym uporać.
z tyłu jest klika miejsc na wężyki..jest ich w sumie chyba z 10.. więc kombinacji sporo..
potrzebował bym zdjęcia jak ktos ma taki silnik z tym gaźnikiem.. poratowało by mnie to bardzo..
Zdjęcia które dostałem w odp bardzo pomogły..
Zostały jeszcze podciśnienia z przodu.. zamieszczam foty
gruszka z prawej strony mam połączoną z podstawą gaźnika z przodu..
pod gruszką z prawej strony z kolektora wychodzi podciśnienie i idzie gdzieś do tyłu w tego co widze ze zdjęć od kolegi to idzie do trójnika
z lewej strony z kolektora wychodzi następne podciśnienie i ono idzie do filtra paliwa-(to białe coś z lewej strony silnika)
zostaje jeszcze gruszka z lewej strony – która według zdjęć od kolegi chyba powinna być podłączona do plastikowego (zaworka) wkręconego do kolektora z tyłu z lewej strony.. Plastikowy zaworek ma dwa wyjścia i podłączony powinien być do krańcowego wyjścia..
Piszę trochę chaotycznie ponieważ nie znam nazewnictw poszczególnych elementów..
proszę o wyrozumiałość..
- Od: 30 maja 2013, 22:49
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 626 LX 2.0 101KM 1983 sedan
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6