Mam pytanie:
Ostatnio dowiedziałem się że starsze Mazdy miały zgrzewane śruby i aby coś wymienić trzeba było ciąć.
Jest też o tym trochę na forum.
Jednak nic nie znalazłem na temat Nowej Mazdy 3 produkowanej od 2013.
Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Mazdy i zgrzewane śruby
Strona 1 z 1
Podobno jak chcesz coś wymienić to w innych autach masz normalne śruby a w mazdach jest śruba ale zgrzewana więc żeby coś zdemontować musisz się trochę namęczyć i zniszczyć śruby. Też podwyższa to koszty naprawy.
-
prezy
Nie wiem jakie śruby. Ale u mnie (w BL) te co widzę wyglądają normalnie. 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Zapewne koledze o to chodziło i takowe nakrętki bez standardowego 6-cio kątnego kształtu znajduja się w większości mazd nawet w tych nowszych m.in. w podłużnicach, podłodze i innych profilach zamkniętych, podobnie jest ze śrubami do których są mocowane elementy podwozia tj. przewody, osłona termiczna wydechu czy też belka zawieszenia , wahacze itp.
Zgrzewy często puszczają I przy próbie odkręcenia powiedzmy osłony termicznej czy wahacza cały zestaw sruba+ nakrętka zaczyna się nam obracać, miałem już tak i konieczne było dostanie się do profilu zamkniętego poprzez cięcie i następnie przyspawywanie nowej nakrętki. Nie polecam nikomu
Zgrzewy często puszczają I przy próbie odkręcenia powiedzmy osłony termicznej czy wahacza cały zestaw sruba+ nakrętka zaczyna się nam obracać, miałem już tak i konieczne było dostanie się do profilu zamkniętego poprzez cięcie i następnie przyspawywanie nowej nakrętki. Nie polecam nikomu
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Z góry przepraszam za ostry ton ale w śrubach siedzę od lat i co nieco na ten temat wiem. Czy martwisz się na zapas o zabezpieczone śruby? Jeśli ktoś celowo je zabezpieczył, to znaczy, że nie jest mile widziane odkręcanie ich. W wielu maszynach zabezpiecza się w ten sposób niektóre elementy, żeby żadnemu baranowi nie przyszło do głowy odkręcenie ich bo może to spowodować uszkodzenie konstrukcji. Wszelkie elementy, do których trzeba mieć dostęp aby wymienić jakąś część muszą być zmontowane na śruby, które da się odkręcić tak więc jeśli część ich jest na przykład zespawana to znaczy, że nie można tego rozkręcać. A nawet jeśli się chce to rozkręcać to chyba tylko po to, żeby ćwiarę w dziupli wymienić po solidnym dzwonie i z dwóch samochodów zrobić jeden.
- Od: 22 cze 2014, 16:23
- Posty: 23
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 141KM + lpg 2002r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości