Mazda 323 BF B6T GTX 1988 TURBO 4 x 4 (SPRZEDANA)
Hak bedzie zdemontowany ale szukam konstrukcji stalowej pod tylny zderzak.
W tej chwili konstrukcją pod zderzak jest hak na grubej stalowej belce. Waga całej konstrukcji lekko ponad 35 kg więc jest z czego odchudzać . Waga auta w dowodzie 1140 kg.
A to wynik końcowy 2 dni zmagań
W tej chwili konstrukcją pod zderzak jest hak na grubej stalowej belce. Waga całej konstrukcji lekko ponad 35 kg więc jest z czego odchudzać . Waga auta w dowodzie 1140 kg.
A to wynik końcowy 2 dni zmagań
Widzę że praca wreeee
Czekam w takim razie na jakiś sparing
Do Wro na niedziele się raczej nie załapię, ale przy najbliższej okazji chciał bym się porównać
Co do zegarów to – bardzo kiepskie miejsce na nie wybrałeś – totalnie nie do użytku – ale to już głośny temat na różnych forach – takie miejsc to co najwyżej poglądowe a nie żeby kontrolować to co się dzieje – bo jak nie są na widoku to już będzie za późno.....
Co do konstrukcji tylnego zderzka to zobaczymy co "serbka" ma w tym miejscu.
Jak z chłodnicą Która podpasowała
Pozdro z Opola
Czekam w takim razie na jakiś sparing
Do Wro na niedziele się raczej nie załapię, ale przy najbliższej okazji chciał bym się porównać
Co do zegarów to – bardzo kiepskie miejsce na nie wybrałeś – totalnie nie do użytku – ale to już głośny temat na różnych forach – takie miejsc to co najwyżej poglądowe a nie żeby kontrolować to co się dzieje – bo jak nie są na widoku to już będzie za późno.....
Co do konstrukcji tylnego zderzka to zobaczymy co "serbka" ma w tym miejscu.
Jak z chłodnicą Która podpasowała
Pozdro z Opola
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Podświetlenie nocne jak w grupie VW .
Ogólnie zegary służą jako bajer – dodatek. Auto nie będzie startowało w rajdach ani nie będzie mistrzem sprintu na 1/4 mili. To jest samochód do jazdy na co dzień po mieście.
Piotruś – dzieki za chłodnicę wpadła ta z GTX-a.
Temperatura trochę ponad połowę ale myśłę, że tak ma być lub ewentualnie wymienię termostat jak mnie będzie dalej irytować wskazówka temperatury leciutko za połową.
Obecnie BOST 0,5 Bara pokazuje wskaźnik – czyli zdrowa seria 150 KM i tak moim zdaniem jedzie.
Na dniach dojdą kolejne elementy układanki do IC i w 1 dzień uporam sie z montażem większej przelotowej chłodnicy powietrza.
Wtedy będzie hamownia i cyferki . Jak sie da i nie będzie przeciw wskazań to wpada od razu 0,8 Bara .
Wykres oczywiście wrzucę . W niedzielę pokręcimy filmiki jak to jedzie i wrzucimy do tematu.
Ogólnie zegary służą jako bajer – dodatek. Auto nie będzie startowało w rajdach ani nie będzie mistrzem sprintu na 1/4 mili. To jest samochód do jazdy na co dzień po mieście.
Piotruś – dzieki za chłodnicę wpadła ta z GTX-a.
Temperatura trochę ponad połowę ale myśłę, że tak ma być lub ewentualnie wymienię termostat jak mnie będzie dalej irytować wskazówka temperatury leciutko za połową.
Obecnie BOST 0,5 Bara pokazuje wskaźnik – czyli zdrowa seria 150 KM i tak moim zdaniem jedzie.
Na dniach dojdą kolejne elementy układanki do IC i w 1 dzień uporam sie z montażem większej przelotowej chłodnicy powietrza.
Wtedy będzie hamownia i cyferki . Jak sie da i nie będzie przeciw wskazań to wpada od razu 0,8 Bara .
Wykres oczywiście wrzucę . W niedzielę pokręcimy filmiki jak to jedzie i wrzucimy do tematu.
W piątek zakupiłem małe graty. Jak wiadomo seryjne hamulce w BF tylko spowalniają a nie hamują wiec zaczynam zabawę od wymiany płynu i odpowietrzenia całego układu. Tarcze igła bez rantu i nie biją
przód i tył klocki stan BDB i nie hamuje – po tych zabiegach powinni być lepiej.
Płyn do chłodnicy temperatura wrzenia + 128 s/c.
przód i tył klocki stan BDB i nie hamuje – po tych zabiegach powinni być lepiej.
Płyn do chłodnicy temperatura wrzenia + 128 s/c.
Przesmaruj prowadnice w zaciskach jeszcze tez powinno się poprawić . Jak tam weekendowa pojezdzawka? Szyna nic nie pisze chyba w szoku co?
Ostatnio edytowano 6 paź 2014, 11:05 przez misiak89-89, łącznie edytowano 1 raz
Szyna dosyć szybko się zerwał bo wracał do Krotoszyna.
Auto dziś wraca na kanał i wyciągam TURBINĘ bo dymi na biało po przekroczeniu 3000 obr / min .
Obstawiam uszczelnienie ( pierścienie metalowe ) puszczają. Silnik zrobiony to idą dalej następne słabe ogniwa i tak w kółko aż wymieni się wszystko na nowe.
Auto dziś wraca na kanał i wyciągam TURBINĘ bo dymi na biało po przekroczeniu 3000 obr / min .
Obstawiam uszczelnienie ( pierścienie metalowe ) puszczają. Silnik zrobiony to idą dalej następne słabe ogniwa i tak w kółko aż wymieni się wszystko na nowe.
Skąd ja to znam. W nowych takie rzeczy padają a co dopiero w klasykach. Kwestia aby tylko nie brakło Ci zapału.
Po serii przygód ze zdrowiem i służbowym zajechaniem mej osoby jak Poloneza bez oleju, ja również wracam do gry W tym tygodniu zanoszę głowicę do kapitalki. Twój temat nie pozwala spać spokojnie i spoczywać na laurach. Będę gonił! A póki co: gratuluję i zazdroszczę postępów. Ponawiam prośbę o film z drogi!
filmik jak to jeździ .
Coś dziś tam nakręciłem ale to jazda po mieście więc co chwilę korek albo światła.
Muszę wyskoczyć w nocy jak jest pusto na drogach- może dziś się uda
Niestety turbiny nie udał się wyciągnąć bo podnośnik cały dzień zajęty .
Coś dziś tam nakręciłem ale to jazda po mieście więc co chwilę korek albo światła.
Muszę wyskoczyć w nocy jak jest pusto na drogach- może dziś się uda
Niestety turbiny nie udał się wyciągnąć bo podnośnik cały dzień zajęty .
Ja tam vmax lubię testować na A8 w nocy
misiak89-89 napisał(a): Szyna nic nie pisze
Nie chciałem żeby Darek jeszcze bardziej katował tą swoją turbinę i odpuściłem jazdę
Ale jak ja naprawi to na pewno opisze wrażenia No i jeszcze musi dopieścić blacharkę
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3351 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Turbina zdemontowana i pojechała do Serwisu.
Wirnik miał luzy , duże luzy . A to dziwne , w trakcie robienia silnika sprawdzałem turbinę i nie miał żadnych luzów a teraz wyraźnie pod palcem czuć duży skok wirnika na boki. Łopatki całe nie zmielone.
A korzystając z faktu , że auto zablokowało podnośnik na 2 dni wpadły kolejne bajery.
Wirnik miał luzy , duże luzy . A to dziwne , w trakcie robienia silnika sprawdzałem turbinę i nie miał żadnych luzów a teraz wyraźnie pod palcem czuć duży skok wirnika na boki. Łopatki całe nie zmielone.
A korzystając z faktu , że auto zablokowało podnośnik na 2 dni wpadły kolejne bajery.
Sadze ze grill i zderzak w kolor nadwozia lepiej by wyglądał
misiak89-89 napisał(a):Sadze ze grill i zderzak w kolor nadwozia lepiej by wyglądał
fakt... ale te zderzaki wer. usa są wyjątkowo ohydne... jak półki na piknik
mam nadzieję że dobrze wirnik wyważą...
a gumek w innym lepszym materiale nie było ?
Można było zamówić czerwone ale po co to jest seria a nie na tor.
Jak się coś zmieni wtedy wleci komplet żółtych poliuretanów z Olkusza.
Zderzak przedni będzie biały albo kupie tylny czarny.
Na razie silnik , osprzęt , moc , Turbo , I-C strojenie a potem kosmetyka.
Jak się coś zmieni wtedy wleci komplet żółtych poliuretanów z Olkusza.
Zderzak przedni będzie biały albo kupie tylny czarny.
Na razie silnik , osprzęt , moc , Turbo , I-C strojenie a potem kosmetyka.
Zazdroszczę zapału i funduszy przy realizacji planów
Ma coś w sobie z tymi czarnymi zderzakami, ale nie USDM'owymi
Ma coś w sobie z tymi czarnymi zderzakami, ale nie USDM'owymi
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Michał nie ma co zazdrościć – jest określony budżet i jeszcze trochę kasy zostało ze sprzedaży GTI.
Dziś jadę po nowe zabawki do GTX i może wpadnie nowe turbo .
Dziś jadę po nowe zabawki do GTX i może wpadnie nowe turbo .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości