wydziargane na petrowym SGS3
Opony i felgi
Użytkowałem kiedyś ContiSport 3 w rozmiarze 225/45 R17. Jeśli nic się od tego czasu nie zmieniło na gorsze, to oprócz ceny i szybkiego zużycia, te opony nie mają wad. 
wydziargane na petrowym SGS3
wydziargane na petrowym SGS3
danmazda napisał(a):zigulec napisał(a):ContiSportContact 5 215/45 R17 91 W
Ja bym te wybrał
Ja także te same
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
zigulec napisał(a):Goodyear EFFICIENTGRIP 225/45 R17 91 V czy Continental ContiSportContact 5 215/45 R17 91 W?
Ja bym wybrał Goodyear bo one są cichsze (wedle oponeo będą cichsze o 3 dB czyli dwa razy cichsze)
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Goodyear EfficientGrip Performance 205/55R16 r. 2013 – takie mam w swoim aucie i trzymają się drogi jak przyklejone. Szybka i bezpieczna jazda po ekspresówkach i autostradach.
Ostatnio edytowano 6 paź 2014, 08:45 przez kubsztyk, łącznie edytowano 1 raz
Jeszcze zależy po jakiej ta oponka jedzie nawierzchni
ale te db to chyba jakiś usredniony wynik z nie naszych drog. A ja mam takie pytankp. Co sadzicie o kleber dynaxer hp3
W moim odczuciu auto dobrze się prowadzi, ale może ktoś ma inne doswiadczenia 
- Od: 1 wrz 2014, 09:34
- Posty: 64 (0/2)
- Skąd: Centrum
- Auto: Mazda 6 GY 2003
2.0 141KM LF
Tutaj jestem
Hey,
Mam dylemat. Mam w tej chwili felgi aluminowe 17. Chciałem kupić po prostu zimówki (UG albo ContiWintery) – koszt ~2300zł.
Ale zacząłem sobie liczyć. Przy kupnie felg stalowych (~500zł) w mniejszych rozmiarach opony są już zdecydowanie tańsze, przykłady:
16" TS850 H – 389zł per opona – 2056zł
15" TS850 T – 231zł per opona – 1424zł – na cool kołpaki zostanie;p
Robił już ktoś taką operację, jakieś za/przeciw?
Mam dylemat. Mam w tej chwili felgi aluminowe 17. Chciałem kupić po prostu zimówki (UG albo ContiWintery) – koszt ~2300zł.
Ale zacząłem sobie liczyć. Przy kupnie felg stalowych (~500zł) w mniejszych rozmiarach opony są już zdecydowanie tańsze, przykłady:
16" TS850 H – 389zł per opona – 2056zł
15" TS850 T – 231zł per opona – 1424zł – na cool kołpaki zostanie;p
Robił już ktoś taką operację, jakieś za/przeciw?
- Od: 20 paź 2013, 22:42
- Posty: 21
- Auto: Mazda 6 GG 2.3l, 2006
Zgadzam się, Michelin Alpin A5lub A4 na 15" kupisz za śmieszne pieniądze, a na zimę auto nie musi wyglądać super jak w lecie 
Ostatnio edytowano 9 paź 2014, 08:49 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Bez obrazy, ale jesli w M6 ma byc lans, to jedynie wersja MPS i kolo conajmniej 18 cali. Pozostale M6 moga wygladac co najwyzej ladnie/pieknie. Ale szalu nigdy nie zrobi, to dziadkowoz.
Co do felg, 15 jak najbardziej na zime, popieram.
Co do felg, 15 jak najbardziej na zime, popieram.
Dziadkowóz ...?
To raczej twoja 626 gf – najbrzydszy samochód w historii mazdy
! – podobny całkiem do nikogo
A co cię tak zachwyca w mps porównując ją np. z wersją sport ?
Wracając do tematu – m6 wygląda beznadziejnie na 15-tkach.
To raczej twoja 626 gf – najbrzydszy samochód w historii mazdy

A co cię tak zachwyca w mps porównując ją np. z wersją sport ?
Wracając do tematu – m6 wygląda beznadziejnie na 15-tkach.
Gfka to rowniez dziadkowoz. A mps przynajmniej wyglada lepiej i nie jest mulem jak pozostale silniki. 2.3 jako tako sie broni. Na zime 15 jak znalazl, komfort sie poprawi a szalec i tak sie nie szaleje wtedy. Wyglad sprawa drugorzedna w tym przypadku. Finanse sa u kazdego rozne, ja poszedl bym w najtanszy wariant, markowe opony mniejszego rozmiaru.
Najlepiej założyć 17" na zimę i zapier dolić nie raz o krawężnik jak wpadniesz w poślizg i z głowy. także zakładajmy wszyscy 17" najlepiej na profilu 30-45 na zimę, dobre rozumowanie



-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Postprzez xRafalx » 08 paź 2014 wczoraj 20:49
Najlepiej założyć 17" na zimę i zapier dolić nie raz o krawężnik jak wpadniesz w poślizg i z głowy. także zakładajmy wszyscy 17" najlepiej na profilu 30-45 na zimę, dobre rozumowanie![]()
Ja jeżdzę zimą od wielu lat na alu i jestem bardzo zadowolony – nawet ory mazdowskie mi nie skorodowało – a zakładam na zimę.
Pogięte alusy można wyprostować, a do jeżdżenia po krawężnikach nawet zima nie jest potrzebna.
To jedynie kwestia kasy i nie ma tu co dorabiać żadnych teorii krawężnikowych.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6