tylko zastanawia mnie kolor Mazda6 GG RF-7J 2007 121KM(+) \18''RX8\Eibach\BilstienB6
tylko zastanawia mnie kolor na czarno trzeba było
ale czerwony też ok
dopiero teraz spojrzałem, że ze stolicy jesteś, więc dlaczego jeszcze się nigdzie na spocie nie spotkaliśmy? 
Pablosz napisał(a):Mam zaciski na czerwono pomalowane więc chciałem zachować konfigurację w jednym kolorze.
Pablosz napisał(a):Dlaczego, dobre pytanie...
bo na spoty nie jeździsz
Pablosz napisał(a):Ale następnym razem będe.
pamiętaj też, że w stolicy również są spoty
w dziale ze spotkaniami wszystko jest czarno na białym Pablosz napisał(a):tarcze hamulcowe ATE i klocki hamulcowe Ferrodo będą ze sobą współpracowały??
Będą, ale nie lepiej kupić i klocki ATE
-
Daniel


- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
może zaciski i prowadnice stoją i się przegrzewają ? bo jednak 5 tyś km to malutko... Ja mam zestaw brembo + klocki ATE i zero bicia jak narazie 
-
& Marta

- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
W Mazdzie 626 wykrzywiły mi się tarcze, kupiłem Brembo. Zrobiłem na nich 40 tyś. km do dnia sprzedaży były proste 
-
Daniel


- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Zaciski na pewno nie stoją, zmieniłem od GH i przed montażem rozebrałem wszystko, wyczyściłem, nasmarowałem.
Wcześniej na oryginałach przejeździłem 110kkm i nic się nie działo, od momentu zakładania zamienników same problemy.
Wcześniej na oryginałach przejeździłem 110kkm i nic się nie działo, od momentu zakładania zamienników same problemy.

- Od: 29 gru 2010, 15:50
- Posty: 120
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)
To po zmianie jest coś na pewno nie tak... Bo 5 tyś to jest stanowczo za mało...
-
& Marta

- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a): Bo 5 tyś to jest stanowczo za mało...
Oj tak, sprawdzę jeszcze raz te zaciski ale byłem na diagnostyce i obie strony biorą tak samo.

Dopisano 11 paź 2014, 20:31:
arafal21 napisał(a):A moze faktycznie stoja, sprawdzales? Jakiego smaru uzyles? tarcze od tak sie nie koszą
Sprawdzę, smaru do prowadnic hamulcowych rzecz jasna.

- Od: 29 gru 2010, 15:50
- Posty: 120
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2007 121KM DPF->(to już historia)
Ja uzywam do tłoczkow, u siebie uzylem hmmm dosc dawno ze 3 lata temu i zaciski pracuja elegancko. Choc wczesniej uzylem innego smaru i byla
zrobila sie taka smola i zacisk stal dęba. Sprawdz sobie dokladnie bo jesli stoja, to zebys kupil najdrozsze to i tak skosi.
zrobila sie taka smola i zacisk stal dęba. Sprawdz sobie dokladnie bo jesli stoja, to zebys kupil najdrozsze to i tak skosi.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

