Komentarze do wykresów
No właśnie, przy 5500RPM VRISy się nie otwierają? Tak mi się przynajmniej wydawało że ok. 3500 a potem przy 5500 chyba?
Też o tym myślałem, ale dziwna sprawa trochę z tym jest. Pod maską niby po wciśnięciu gazu oba tam sobie pracują. Według tego schematu

Pracują ok a pod sam koniec by się nie zamykały? Bo ogólnie wykresy to się nijak nie pokrywają
Pracują ok a pod sam koniec by się nie zamykały? Bo ogólnie wykresy to się nijak nie pokrywają
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Pierwszy otwiera przy 4000 obr. Wg mnie Vrisy masz okej, tym bardziej jak mówisz, że pod maską się oba otwierają przy przegazówce. Zamykają się dopiero przy ponad 6k, także wydaje mi się, że Vrisy odpadają.
Stawiałbym na jakąś słabą iskrę w tym momencie obrotów, jakie masz kable zapłonowe? Od K8 czy KL?
Hamowałeś tylko raz auto?
Stawiałbym na jakąś słabą iskrę w tym momencie obrotów, jakie masz kable zapłonowe? Od K8 czy KL?
Hamowałeś tylko raz auto?
Tylko raz
bo zanim cokolwiek pomyślałem to już zjechał z hamowni
Przewody jeszcze od k8, chociaż w sumie nie wiem do czego dedykowane bo na długość w miarę starczają. W nocy przebić nie widać, chociaż zaczął mi podpadać aparat zapłonowy, ponieważ na zimnym pali od strzała, a na ciepłym silniku muszę ją trochę pochechłać... I może ma coś związek też z tym brakiem gory, pod czas jazdy czuć że przestaje trochę jechac, szczególnie na 3cim biegu.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Wymień palec, świece, kable załóż do Kl'a. I wtedy zobacz co się dzieje. No chyba, że do końca umrze aparat zapłonowy to wtedy będziesz miał przyczynę.
Tak jak mówię, wg mnie jest słaba iskra i to jest głównym powodem tego spadku na wykresie. Co do mocy max, to raczej sprawa leży już gdzieś głębiej.
Zresztą nie ważne ile ma KM, ważne żeby dobrze jechało
Tak jak mówię, wg mnie jest słaba iskra i to jest głównym powodem tego spadku na wykresie. Co do mocy max, to raczej sprawa leży już gdzieś głębiej.
Zresztą nie ważne ile ma KM, ważne żeby dobrze jechało
Auto: Mazda 6 2.0 GH MZR-DISI 2011
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru:
W wątku dotyczącym wykresów z hamowni znalazłem post kolegi octodan, gdzie występuję podobna sytuacja:
Dodam tylko, że w moim przypadku pomiar był wykonywany na większych kołach niż oryginalne.
Koła oryginalne: 215/50 R17
Aktualnie założone: 225/45 R19
Modyfikacje: Seria
Wynik pomiaru:
- 1. 115,6 KM @ 6023 rpm; 163 Nm @ 4294 rpm
2. 169,6 KM @ 6349 rpm; 211 Nm @ 4390 rpm
- – pomiar pierwszy moc na kołach
– pomiar drugi moc na silniku
– słaba kompresja silnika
W wątku dotyczącym wykresów z hamowni znalazłem post kolegi octodan, gdzie występuję podobna sytuacja:
- – moc seryjna: 136 KM
– zmierzona na silniku: 153,5 KM
– zmierzona na kołach: 133,5 KM
Dodam tylko, że w moim przypadku pomiar był wykonywany na większych kołach niż oryginalne.
Koła oryginalne: 215/50 R17
Aktualnie założone: 225/45 R19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje