Mazda MX-3 EC KL '94 2.5
W takim razie Lukster je źle zamontował, bo to w spadku po nim był prezent
Swoją drogą jak można zamontować przewód nieprawidłowo? Punkty mocowań są przecież na sztywno ustalone.
Zawsze się zastanawiałem, dlaczego w mxach jest tylko jedno światło przeciwmgielne, tym bardziej, że miejsce w kloszu jest. Zaślepione. Ponieważ w garażu wala mi się drugi komplet lamp na tył coś tam sobie prowizorycznie zdrutowałem. Foty robione kalkulatorem, więc jakość słaba, ale coś tam widać.
A bo to się wyrzuca starą oprawkę i daje w te miejsca drugą dwuwłóknową
Wtedy robimy 4 stopy i 4 pozycje
A jak chcesz jeszcze przeciwmglowe to robisz je za pomocą dwóch diód prostowniczych 
Gared ze swapem hamulców było wszystko P&P czy były jakieś problemy?
Gared ze swapem hamulców było wszystko P&P czy były jakieś problemy?
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
witek napisał(a):A bo to się wyrzuca starą oprawkę i daje w te miejsca drugą dwuwłóknowąWtedy robimy 4 stopy i 4 pozycje
A jak chcesz jeszcze przeciwmglowe to robisz je za pomocą dwóch diód prostowniczych
Taki mniej więcej jest plan, gdy w końcu dotrze do mnie lutownica i będę miał dość czasu by to wszystko polutować jak należy.
Odcina napisał(a):Miałem tak samo zdrutowane lampy europejskie i powiem że jak policja zatrzyma to nie jest ciekawie
Jeśli zwykłe światła świecą słabiej niż przeciwmgielne (a przy użyciu właściwej żarówki tak właśnie jest) to nie łamiesz przepisów i policja się nie doczepi. Jeśli walniesz żarówkę o mocy takiej jak stop/przeciwmgielne to mają rację i powinni się czepiać takich rzeczy, rygorystycznie. Postój kiedyś za kimś w nocy, kto sobie przeciwmgielne włączył, bez mgły. Nic przyjemnego, jak ci czerwienią po oczach wali.
Gared ze swapem hamulców było wszystko P&P czy były jakieś problemy?
P&P, wszystko pasowało idealnie. Kilka zdjęć z grzebania przy aucie:
W tych czasach możesz liczyć tylko sam na siebie w tych czasach mechanik robi rzemiosło nawet się na to patrzeć nie da robisz sam wiesz co masz a oddaj auto do mechanika i w czasie jazdy zastanawiasz się czy Ci koło nie odpadnie 
- Od: 28 sty 2013, 17:27
- Posty: 916
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA
Gared napisał(a): Odcina napisał(a):Miałem tak samo zdrutowane lampy europejskie i powiem że jak policja zatrzyma to nie jest ciekawie
Jeśli zwykłe światła świecą słabiej niż przeciwmgielne (a przy użyciu właściwej żarówki tak właśnie jest) to nie łamiesz przepisów i policja się nie doczepi. Jeśli walniesz żarówkę o mocy takiej jak stop/przeciwmgielne to mają rację i powinni się czepiać takich rzeczy, rygorystycznie. Postój kiedyś za kimś w nocy, kto sobie przeciwmgielne włączył, bez mgły. Nic przyjemnego, jak ci czerwienią po oczach wali.
Wielokrotnie już to pisałem, tu nie chodzi o moc żarówki. Jak chcesz postoje w miejscu gdzie oryginalnie były przeciwmgielne to musisz rozkleić lampę i wyjąć odblaski bo to powoduje takie a nie inne świecenie przeciwmgielnych. Jak tego nie zrobisz i w ich miejscu dasz tylko zwykłą postojówkę to i tak będzie ona waliła po gałach. Jak chcecie coś robić to porządnie i tak żeby innych kierowców nie denerwować
Zwężka na kolektorze petarda

a w zestawach naprawczych hamulców brakuje chyba Ci jednego setu na koło bo ja tam widzę 3 kółka, a w aucie są chiba 4?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Tam nie ma w lampie zadnych dodatkowych odblaskow. Jedynie z tej strony gdzie jest zaslepka trzeba ja wyjac a nie odgiac, bo po zagieciu robi odblask 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
tam gdzie nie było przeciwmgielnego może i tak jest, ale tam gdzie masz fabrycznie przeciwmgielne masz w środku odblask i jak ktoś zamiast przeciwmgielnego robi sobie pozycje to sorry ale jeżeli nie wyciągniesz odblasku to zawsze będzie raziło nawet jak dasz żarówkę 5W.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Rozklejalem oryginalne lampy od mx-3 i nie ma dodatkowego odblasku. Z drugiej strony wywalamy zaslepke, zarowki 5/21 i mamy 4 pozycje i 4 stopy 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
no to wychodzi na to że lampy w Mx3 są inne niż w 323f. Ja rozklejałem 2 sety lamp i w każdym w miejscu przeciwmgielnych był zamontowany odblask który wypełnał całą przestrzeń w której siedzi żarówka, gdzie w pozostałych miejscach była tylko standardowa warstwa odblaskowa.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
witek napisał(a):Rozklejalem oryginalne lampy od mx-3 i nie ma dodatkowego odblasku. Z drugiej strony wywalamy zaslepke, zarowki 5/21 i mamy 4 pozycje i 4 stopy
Witek sory ale nie wprowadzaj w błąd. Może i rozklejałeś lampy ale chyba nie europejskie. Na 100% w miejscu przeciwmgielnego masz wkładkę półkulistą która powoduje że światło z żarówki bardziej się skupia i jest wtedy mocniejsze działając jako przeciwmgłowe. Musisz rozkleić lampe i wyciągnąć ten odbłyśnik i wtedy światło rozchodzi się tak jak powinno .

Aż sobie dzisiaj zerknę jak to wygląda w drugim zestawie lamp. W tym co mam założone zaślepka była wykonana z tego samego materiału co wypełnienie klosza, nie patrzyłem jak to wygląda w pozostałych kloszach. W środę się porówna siłę świecenia stopu z przeciwmgielnym. To co nieco powie o wartości odbłyśnika (lub jego braku) 
adis555 napisał(a):witek napisał(a):Rozklejalem oryginalne lampy od mx-3 i nie ma dodatkowego odblasku. Z drugiej strony wywalamy zaslepke, zarowki 5/21 i mamy 4 pozycje i 4 stopy
Witek sory ale nie wprowadzaj w błąd. Może i rozklejałeś lampy ale chyba nie europejskie. Na 100% w miejscu przeciwmgielnego masz wkładkę półkulistą która powoduje że światło z żarówki bardziej się skupia i jest wtedy mocniejsze działając jako przeciwmgłowe. Musisz rozkleić lampe i wyciągnąć ten odbłyśnik i wtedy światło rozchodzi się tak jak powinno .

Zwróć uwagę tylko na LEWĄ lampę. Tak to wyglądało gdy odbłyśnik nie był wyciągnięty . Trochę wali po oczach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości