Witam, jestem Grzesiek.
Pracuję w Niemczech. Do niemiec pojechałem swoim pierwszym samochodem, fordem pumą, 1.4, 90 PS. to było świetne autko, na prawdę bardzo dobrze mi sie nim jeździło. niestety brało olej, dużo oleju. jakąś litre na 1k km. a że mieszkam obok dortmundu do tarnowa mam 1200 km a jak sie jedzie 160km/h to oleju jadła więcej. Pewnego dnia przyszło zdj z fotoradaru
Przyjechałem ponownie i napaliłem się na mazde 6 po lifcie z silnikiem 2.0, 147 ps. niestety po oględzinach zawiodłem sie na tym samochodzie. wracając wstąpiłem do pewnego komisu gdzie stała już wcześniej upatrzona przezemnie mazda 3. Niestety bez auta ani rusz, ja nie chciałem za bardzo eksploatować kolegów, tankować auta i szukać więc poszedłem na żywioł i kupiłem za 1szym zamachem
jest to moja mazda M3, silnik 2.0 benzynka MZR SV TOP z 2005 roku. kupiona z przebiegiem 107 tys km, (dzieki Marianek za pomoc
kolor nadwozia: Winning blue.
wyposażenie
-Komplet poduszek powietrznych z kurtynami
-Reflektory xenonowe z samopoziomowaniem i spryskiwaczami
-Climatronic
-Komputer pokladowy
-Sterowanie radiem z kierownicy
-Sensor zmierzchu
-Sensor deszczu
-ISOFIX
-Skorzana kierownica
-Elektryka lusterek oraz szyb
-Mazda Audio system – 6 glosnikow
-Radio cd ze zmieniarką na 6 cd
* 17" alufelgi
*Halogeny
-swiatla LED-owe tylne
Do zrobienia mam:
-jak przyjade do polski konserwacja nadwozia zrobione
-pomalować zaciski hamulców i naklejki
-naprawić czujnik esp bo coś świruje, raz się świeci a raz nie. mam nadzieje że nie jest to ten sławny błąd który wertują na forum. mam nadzieje ze jakaś tam gwarancja to obejmie
edit, 12,04,2015;
za miesiąc czeka mnie wymiana oleju (bedzie to najprawdopodobniej valvoline syn power 5w30
wymiana oleju w skrzyni biegów bo przebieg już o tym mówi. olej wymienie na valvoline durablend gear oil 75w90 g4
świece NGK ITR 6F13
kupiłem dzisiaj również czujniki cofania

oraz podstopnice mazdy


to teraz zdjęcia, miłego oglądania!