Rok: 1992r.
Silnik k8
Podstawowe wyposażenie:
Szyberdach
El. szyby
El. Lusterka
Podświetlanie Zamka i stacyjki
Klima
Halogeny
Jako że to projekt więc i dużo zmian/planów:
Zrobione:
√Sportowa Kierownica No Name
√Zawias -50 Springi by Maniek, Amory przód No Name z Mazdy 323BA, tył Toxico
√Koła przód AZEV 16"9J opona 215/40, tył szeroka stal 16" 10J opona 225/40
√Drzwi bez ramek szyb (ramki wspawane w bude)
√Przedni zderzak a'la MX5 własnej roboty (do ukończenia brak dokładki V6)
√Wydech 2" bez kata, środkowy przeniesiony seria, końcowy wybebeszona seria z dwoma końcówkami 2"
√Audio niebyło wogóle także tymczasowo Radio JVC + moja stacja multi Tracer Oxygen gs2,
głośniki przód 2x pionnier 180W 2-u drożne, tył tymczasowo w małej skrzynce 2x nieskoton blaupunkta 16cm (planowo zabudowa zamiast tylnej kanapy) ;D
√ delikatna klatka i wzmocnienie podłużnic
√TARGA TOP
√krótki dolot na stożku simota z maski
Lampy tył Lexy black (w dalszym planie do przerobienia na ledy i przyciemnienia)
Do zrobienia:
Wizualnie
– wnętrze w czarnym czymś skajo podobne
– kubły
– deska indiglo + dodatkowe zegary waku, ciśnienie oleju i podciśnienie dolotu ( znajomy mi obiecał stworzyć komputerek z opcjami temperatur czego tylko mi sie uwidzi hee
– progi tjuningowe oczywiście jakieś nieprzesadzone
– ciemne szyby tylna i boczne
– przednie lampy przyciemnione a może i angel black jak fundosze pozwolą,
– spojler v6 zastąpi nakładka z 1,6 + lotka Mazdaspeed rx8
– Lakier zmieniony już 2u krotnie, jednak na wiosne docelowo ściemniany Blue Italia z palety 500 abarth z czarnymi dodatkami
Mechanicznie
– przedni zawias gwint
– przerobienie skrzyni z k8 (zaspawanie dyfera, 5ty FS, dołożona flansza z rozdzielaczem)
– RWD
i kto wie co tam potem jeszcze jeśli to wszystko się uda
Galeryy :



















