konstrukcja nadwozia

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez grzech_z » 24 wrz 2014, 08:21

Zapewne mamy tu mechaników, którzy na śniadanie zamiast kawy olej silnikowy wlewają w siebie:)
Takie pytanie mam. Jak są skonstruowane nasze mazdy – w sensie blacharskim?
Dlaczego pytam – ot rdzewieje moja poczciwa kombina i to mi zbytnio nie przeszkadza, w każdym razie dopóki woda nie będzie mi się lała do środka:) Rozważam w najbliższym czasie zakupić drugą na podmianę i tu pytanie – czego? Czy można przełożyć progi i błotniki? Czy to jest powspawywane na "amen". Czy lepiej tablicę i miejsca z numerami?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez miro62 » 24 wrz 2014, 10:46

grzech_z napisał(a):Czy można przełożyć progi i błotniki? Czy to jest powspawywane na "amen"

Wyciąć można wszystko ;) nie wiem tylko czy jest sens zakładać stare progi, to jest element najbardziej gnijący, a cena nowego jest naprawdę niewielka <oczy>
http://allegro.pl/mazda-626-gf-hb-98-02 ... 66658.html

Co do błotników przednich – są odkręcane, a do tylnych są reperaturki w przyzwoitych cenach <oczko>
http://allegro.pl/reperaturka-blotnika- ... 91188.html

Ja bym się tu w dawcę nie bawił <nie> roboty więcej, a świeżonka to nie będzie <oczko>
miro62
 

Postprzez grzech_z » 24 wrz 2014, 11:16

miro62 napisał(a):
grzech_z napisał(a):Czy można przełożyć progi i błotniki? Czy to jest powspawywane na "amen"

Wyciąć można wszystko ;) nie wiem tylko czy jest sens zakładać stare progi, to jest element najbardziej gnijący, a cena nowego jest naprawdę niewielka <oczy>
Co do błotników przednich – są odkręcane, a do tylnych są reperaturki w przyzwoitych cenach <oczko>

Ja bym się tu w dawcę nie bawił <nie> roboty więcej, a świeżonka to nie będzie <oczko>


No tak, ale 2 progi, dwa błotniki + demontaż + montaż + malowanie to pewnie tysiak lekko, bo sam taki wielki niestety nie jestem:( czy nawet więcej? Czy zatem nie lepiej kupić za ok 2kpln inną na przeszczepy?
jak np taka: http://otomoto.pl/mazda-626-klima-wazny ... 74535.html nawet na fotkach jest w stanie o niebo lepszym od mojego rdzewiucha:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez slisman » 24 wrz 2014, 13:23

Pytanie jakie masz jeszcze zapotrzebowanie "częściowe". Bo najgorzej jeśli kupisz taką, gdzie są chociażby drobne zalążki rudzielca. Wyglądać będzie ok, ale zaraz po założeniu i tak pójdzie dalej.
W takim wypadku lepiej chyba nową blachę i DOBRZE zabezpieczyć? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez sebekle » 24 wrz 2014, 16:41

do tej z ogłoszenia wolałbym z aktualnej przód przełożyć. mniej roboty a efekt ten sam
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez grzech_z » 25 wrz 2014, 11:08

sebekle napisał(a):do tej z ogłoszenia wolałbym z aktualnej przód przełożyć. mniej roboty a efekt ten sam

LPG no i tablice – po co pchać się w koszty rejestracji :)
Szkoda, że progi i tylne błotniki nie są po prostu nitowane, można by wymieniać co rok:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6