Witam!
Oddałem auto do mechanika – powód wypalone gniazdo zaworowe. Mechanik zdjął głowicę, dał do planowania, wymienił uszczelkę pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, nowe gniazdo zaworowe. Po złożeniu dzwoni do mnie, że wszystko jest ok, że jest dobre ciśnienie, wchodzi na obroty, silnik pracuje równiutko. Ma tylko problem, że po uruchomieniu słychać grzechotanie przez kilka sekud, a po wejściu na obroty ustaje.Mówi mi, że auto ma zmienne fazy rozrządu i przy planowaniu głowicy panowie je rozregulowali. I ma gość problem, bo rzekomo nie ma żadnych oznaczeń i że cięzko to ustawić. Co o tym myśleć? Proszę o jakieś wskazówki?
Czy Mazda 2.0 147KM ma zmienne fazy rozrządu?
Strona 1 z 1
Nie tylko mps , ja mam a mam 3.0 v6 , w 2.0 występują w poliftach , jeżeli ma ci ustawić zmienne fazy potrzebujesz serwisówki
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... czTfGRCLTg
http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... czTfGRCLTg
-
leonidsas
Wszystkie L3 i L5, LF tylko po lifcie L8 żaden.
Galaxy S .....[REGISTERED SIGN]
Galaxy S .....[REGISTERED SIGN]
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6