Mazda MX-3 EC '94 KL-DE
Haha
no silnik jest trochę kapryśny ale póki co jest wszystko w porządku i jeździ może nie jak marzenie, bo nie mam jeszcze skończonego przelotu, dolotu i ecu, ale jest przyzwoicie 
W autku po długiej przerwie w końcu coś będzie się zmieniać 
W drodze są już sportowe kolektory wydechowe 6-2-1 do którego dojdzie przelot 2,25 cala z kwasówki na końcu którego wleci kopia Apexi N1 oraz airbox od Simoty, do którego doprowadzę zimne powietrze z łapacza w zderzaku.
Dodatkowo, na spróbę zalałem silnik olejem Eneos Sustina 0W50. Po 1 tys. km silnik nie spalił nic oleju
Poranne rozruchy o dziwo bez niebieskiej chmurki, no i wreszcie popychacze nie dają o sobie znać na nierozgrzanym silniku, także jestem zadowolony 
W drodze są już sportowe kolektory wydechowe 6-2-1 do którego dojdzie przelot 2,25 cala z kwasówki na końcu którego wleci kopia Apexi N1 oraz airbox od Simoty, do którego doprowadzę zimne powietrze z łapacza w zderzaku.
Dodatkowo, na spróbę zalałem silnik olejem Eneos Sustina 0W50. Po 1 tys. km silnik nie spalił nic oleju

Serce mazdy nadal na stojaku z braku czasu niestety
Szczęście w nieszczęściu – to nie panewka
Mam nadzieję że już niedługo pojawię się u was z Mazdą 
Dawno nic tu nie pisałem, więc czas nadrobić zaległości 
Auto poskładane pod koniec sierpnia i od tamtego czasu strzela ogniem i nocami budzi nienawiść do głośnych samochodów w sercach mieszkańców Mosiny i Poznania za sprawą pełnego przelotu i w końcu zamontowanych sportowych kolektorów wydechowych
Pozatym, znajomy docenił mój projekt i postanowił zlepić krotkie video z Mazdą w roli głównej
Zapraszam do oglądania: https://vimeo.com/143802515
Auto poskładane pod koniec sierpnia i od tamtego czasu strzela ogniem i nocami budzi nienawiść do głośnych samochodów w sercach mieszkańców Mosiny i Poznania za sprawą pełnego przelotu i w końcu zamontowanych sportowych kolektorów wydechowych

Pozatym, znajomy docenił mój projekt i postanowił zlepić krotkie video z Mazdą w roli głównej
Zapraszam do oglądania: https://vimeo.com/143802515
Hej!
W temacie dluuugo nic się nie działo, wszystko z powodu poświęcenia mojemu nowemu projektowi – gruzowi 200sx s13
KL-ZE zostało niedawno sprzedane mx-3lover i w związku z tym, że zostało mi całe, nadal zdrowe nadwozie z którym niesamowicie się zżyłem, postanowiłem zrobić z mx3 dupowóz, w którym przeprowadziłem dość kontrowersyjną modyfikację
a dokładniej downgrade na 1.6 DOHC 16V
. Niebawem otrzyma on instalację LPG.
Zastanawiam sie tylko, czy da się ukryć gdzies wtryskiwacze, np pod kolektorem ssącym, aby nie szpecić wyglądu silniczka?
W temacie dluuugo nic się nie działo, wszystko z powodu poświęcenia mojemu nowemu projektowi – gruzowi 200sx s13
KL-ZE zostało niedawno sprzedane mx-3lover i w związku z tym, że zostało mi całe, nadal zdrowe nadwozie z którym niesamowicie się zżyłem, postanowiłem zrobić z mx3 dupowóz, w którym przeprowadziłem dość kontrowersyjną modyfikację


Zastanawiam sie tylko, czy da się ukryć gdzies wtryskiwacze, np pod kolektorem ssącym, aby nie szpecić wyglądu silniczka?
Ostatnio edytowano 28 cze 2016, 12:21 przez Shinbu, łącznie edytowano 1 raz
Silniczek wygląda bajecznie! MX-3 w takim setupie będzie fajnym dupowozem. Sprzedawać byłoby szkoda.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Mi osobiście kopara opadła jak znalazlem go w sumie przypadkiem na olx, bo nie był nawet otagowany odpowiednio:P Martwi mnie jedynie odsłonięty od połowy w górę rozrząd i przycieta pokrywa zaworów aby odsłonić od góry kółka... przydalaby się jakaś przezroczysta osłona rozrządu, jak robią np greddy i hks do jztow albo erbeków 
Ja mam sekwencję staga w 323F 1.8 zamontowaną, wygląda to tak (tu akurat jeszcze rozpórka była zdemontowana)

Wtryskiwacze pod kolektorem dolotowym, reduktor węże itd upchane w rogu między kielichem a kolektorem dolotowym na dole jedyne co widać to filtr gazu, do ECU od gazu przedłużona wiązka i sam komp jest w środku samochodu pod nogami pasażera pod wykładziną i też go nie widać

Wtryskiwacze pod kolektorem dolotowym, reduktor węże itd upchane w rogu między kielichem a kolektorem dolotowym na dole jedyne co widać to filtr gazu, do ECU od gazu przedłużona wiązka i sam komp jest w środku samochodu pod nogami pasażera pod wykładziną i też go nie widać
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości