Seryjnie miała tylko wspomaganie i centralny zamek, jest z 1993 roku, przejechane 226tys km;). Moje plany co do niej są realizowane
Kupując ją szukałem Mazdy, która nie była malowana, szpachlowana ani bardzo zgnita
Zmany i modyfikacja:
– Zderzak przód foha z żółtymi halogenami nowymi z epoki (Phantome, made in Japan)
_Zderzak tył Zender
-Spoiler Zender
-Alufelgi Aludesign 7,25j 15" z oponami 195/50, były srebrne, pomalowałem na czarny mat
-Na zime BBS chyba 6j 15" z oponami 195/55, NA SPRZEDAŻ (lub wymiane
-Maska oklejona czarnym matem, kwestia gustu
-El. lusterka
-4x el szyby z boczkami
-Kierownica Momo z fajną oryginalną nakładką
-Woltomierz Autogauge (kupiony był do mojego motocykla, jale mazda mioałe problemy z ładowaniem to jest tu )
-Pokrywa zaworów niebieski metalik z polerowanymi napisami
-Dekielki felg AstinaGT robione laserem to akurat zleciłem komuś:))
-Podwójne światła z tyłu
Audio:
-Radio Pioneer dehp77mp
-Tweetery nie pamiętam firmy, ale są dość dobre
-Głośniki w drzwi Jehnert XM 165
-W bagażniku Sony Xplod 15" (na codzień jeżdzę z małym aktywnym subem Xplod, nie pamiętam modelu – jest z ibizy xplod edition)
-do 15" xploda Wzmacniacz Xplod 1100wat (też nie pamiętam modelu...)
-w tylniej półce miałem 6x9 JBL, ale aktualnie mam ładna ori półeczkę i tak zostanie
-Nad kielichami jakieś małe dwudrożne pioneery
W następnej kolejności drzwi, nie chciałem malować więc kupiłem w ładnym stanie i oryginalnym kolorze.
Ogolnie samochód zmienił się drastycznie
.
.
.
.
Plany:
-Ustawić gaz
-Sleepy eyes (na zdjeciu odpiąłem aku i otworzyłem ręcznie światła)
-Ogarnąć w lecie zawieszenie, nic sie nie tłucze, ale chciałbym zmienić wszystkie el. gumowe
-Ogarnąć podłogę w lecie jak należy, na 100%
-Dorwać dokładki progowe w sumie obojętne z jakiego pakietu – jak dla wszystkie są podobne
-Turbinkę
-Niżej
-Niżej
-I jeszcze raz niżej