Dziękuję z góry za wszystkie informacje w tym temacie i pozdrawiam gorąco
Falujące obroty 192 KM
Strona 1 z 1
Wiatm, mam mały na razie mały problemik z moją strzałą mianowicie sytuacja wygląda tak odpalam ją rano obroty falują pomiędzy 2,5 tyś. a 1 tyś po wciśnięciu sprzęgła obroty sie wyrównują na 2,5 i w miarę rozgrzewania silnika opadają ale muszę mieć wciśnięte sprzęgło inaczej falują po rozgrzaniu jak silnik osiągnie optymalną temperaturę to falują pomiędzy 1200 a 1000 a po wciśnięciu sprzęgła równają się do 1000. Dodam jeszcze że silniczek odpala od strzała na zimnym jak i na ciepłym aha i falowanie na ciepłym zaczeło sie od momentu jak zostawiłem ją na chodzi na jakieś 20 min na postoju chodziła równiutko a w pewnym momencie brum brum brum i tak jej zostało.
Dziękuję z góry za wszystkie informacje w tym temacie i pozdrawiam gorąco
Dziękuję z góry za wszystkie informacje w tym temacie i pozdrawiam gorąco
ok wszystko by sie zgadzało tylko jaka rolę odgrywa tu sprzęgło że po wciśnięciu wszystko wraca do normy?? podpinałem pod kompa były dwa błędy jeden zbyt uboga dawka drugiego nie pamiętam :/ wykasowane przelocik ok 100 km podpięcie pod kompa zero błędów a dalej faluje
nie chce ona jest taka fajna
mam zamiar zabrać ją ze sobą do norwegi ale jak będzie mi tak brzydko robić to niestety zostanie w pl 

No tyle wiem że powietrza za dużo o teraz już nie możliwe podać nr błędu :/ a powiedz jaki wpływ może mieć na to sprzęgło?? Gdyby przepływka była luźna to na ciepłym też by falował a trzyma obroty tylko troche wyższe
Pedał sprzęgła ma czujnik ?
Weź jeszcze przekręć kluczyk na zapłon i 20 razy w hamulec aż się wskazówka od oleju kiwnie i opadnie. poza tym, że czujnik idzie przez kompa to sprzęgło nie ma tu nic do sprawy. Fakt problem ciekawy. Na przyszłość notuj nr. Błędów bo pod jednym numerem może się kryć kilka usterek a podstawowe testery obd podają tylko jedną z nich. Komp ma tez samo adaptację mógł jakiś głupot nałapać. Kompresję to tak czy siak sprawdź
Weź jeszcze przekręć kluczyk na zapłon i 20 razy w hamulec aż się wskazówka od oleju kiwnie i opadnie. poza tym, że czujnik idzie przez kompa to sprzęgło nie ma tu nic do sprawy. Fakt problem ciekawy. Na przyszłość notuj nr. Błędów bo pod jednym numerem może się kryć kilka usterek a podstawowe testery obd podają tylko jedną z nich. Komp ma tez samo adaptację mógł jakiś głupot nałapać. Kompresję to tak czy siak sprawdź
ekstra tego mi bylo trzeba
pierwszy raz mam styczność z Wanklem tak że wiesz a może być tak że silnik po wciśnięciu sprzęgła przygotowuje sie do jazdy i odpala wszystkie wtryski?? bo z tego co wiem to na wolnych pracuje tylko na dwóch?? Czy źle wiem?? I te dwa od wolnych są padnięte?? co do nr błędów to fakt mój błąd tylko że samochód nie był sprawdzany jakimś testerem z allegro tylko porządnym kompem boscha. Co do hamulca to muszę poczekać aż zjadę do pl i wtedy sprawdzę. I z kompresją tak samo. A powiedz mi jeszcze co może być zapala sie czerwona kontrolka od wody jak silnik nabierze optymalnej temperatury gdzieś czytałem żeby sie tym nie przejmować a jednak mnie to nurtuje
z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości