Mazda MX-3 PRECIDIA EC 'KL-DE' '94 GRATY NA SPRZEDAŻ
To mnie teraz pocieszyłeś.... Wiadomo chodzi o wybierak przy skrzyni, czyli tam gdzie przykręca się ruszającą dźwignie od drążka, ale bede musiał to ogarnąć bo w koncu cały olej zgubie. Dzięki za pomoc 
A jeśli chodzi o odczyt błędów to oryginalnie miałem automat, może tu jest problem?
			
			
		A jeśli chodzi o odczyt błędów to oryginalnie miałem automat, może tu jest problem?
- 
					
						
					
						artysta-kombinator
 
- Od: 18 paź 2013, 19:38
 - Posty: 1119 (7/24)
 - Skąd: Włocławek
 - Auto: Jest: 
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB 
witek napisał(a):To mnie teraz pocieszyłeś.... Wiadomo chodzi o wybierak przy skrzyni, czyli tam gdzie przykręca się ruszającą dźwignie od drążka, ale bede musiał to ogarnąć bo w koncu cały olej zgubie. Dzięki za pomoc
A jeśli chodzi o odczyt błędów to oryginalnie miałem automat, może tu jest problem?
mi powiedzieli, że jak zrobię przekładkę to z odczytem błędów będą problemy

Ja po swapie na ZE też nie mogę zczytać błędów 
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 


- Od: 25 lis 2008, 01:19
 - Posty: 3760 (180/234)
 - Skąd: Konstancin-Jeziorna
 - Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04 
ehh.... 
 bo mazda ciągle jest przelana i pali za dużo, do tego obroty po rozgrzaniu przyfalują i są wysokie. 
Trzeba będzie przez zime na det'a uzbierać i zrobić to inaczej bo nigdy nie dojde co jest nie tak
			
			
		Trzeba będzie przez zime na det'a uzbierać i zrobić to inaczej bo nigdy nie dojde co jest nie tak
- 
					
						
					
						artysta-kombinator
 
- Od: 18 paź 2013, 19:38
 - Posty: 1119 (7/24)
 - Skąd: Włocławek
 - Auto: Jest: 
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB 
Powoli zacząłem działać dzisiaj z zawieszeniem 
 Zakupiłem nowe sworznie i amorki na przód. Po kolejnej wypłacie będzie tył 
 
Coś tam zmodziłem z amorkami, zostało jeszcze rozpiłować lekko jeden otwór i ładnie wejdzie na zwrotnice

Zmieniłem świece na te od Kla i niestety falowanie nie ustąpiło, a oprócz tego silnik chodzi identycznie. Silnik faluje jak wejdzie w okolice 1500-1550 obrotów i lata do 1000, wystarczy włączyc mu klime ma obciązenie obroty spadają minimalnie i przestaje falować, czyżby przepustnica winna była?
			
			
		Coś tam zmodziłem z amorkami, zostało jeszcze rozpiłować lekko jeden otwór i ładnie wejdzie na zwrotnice

Zmieniłem świece na te od Kla i niestety falowanie nie ustąpiło, a oprócz tego silnik chodzi identycznie. Silnik faluje jak wejdzie w okolice 1500-1550 obrotów i lata do 1000, wystarczy włączyc mu klime ma obciązenie obroty spadają minimalnie i przestaje falować, czyżby przepustnica winna była?
- 
					
						
					
						artysta-kombinator
 
- Od: 18 paź 2013, 19:38
 - Posty: 1119 (7/24)
 - Skąd: Włocławek
 - Auto: Jest: 
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB 
Gwint możecie sobie darować żaden sie siądzie niżej niż springi -40mm a jak posadzicie go niżej będzie siedział na odbojach 
 gwint d2 jest na tyle niski/mały  ze pozwala na obniżenie -70mm albo wiecej 
wiem probowałem
			
			
		wiem probowałem
Gwint był od gofra 
 ale odpuszczam temat na przedniej osi, pracował naprawdę ok 
 twardy, tylko że nie ma gleby 
 Jutro próba wrzucenia tego na tył a na przód poszukiwania czegoś innego 
			
			
		- 
					
						
					
						artysta-kombinator
 
- Od: 18 paź 2013, 19:38
 - Posty: 1119 (7/24)
 - Skąd: Włocławek
 - Auto: Jest: 
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB 
Już jestem zapisany 
 Jak zabieram dwie dodatkowe osoby to nie mam dodatkowej opłaty? Bo jak mam to muszę poprawić tam w zapisach 
 
Wczoraj miałem już dość wysokich i falujących obrotów, więc dałem mu czujnik luzu na stałe
 Powiem że nawet fajnie się jeździ, obroty spadają normalnie, czasami tylko zacinają się na 1000. Oprócz tego w jeździe po mieście spadło trochę spalanie i jak puszcze gaz podczas jazdy to od razu jest buuu. Rozwiązanie tymczasowe dopóki nie ogarnę tych czujników 
			
			
		Wczoraj miałem już dość wysokich i falujących obrotów, więc dałem mu czujnik luzu na stałe
- 
					
						
					
						artysta-kombinator
 
- Od: 18 paź 2013, 19:38
 - Posty: 1119 (7/24)
 - Skąd: Włocławek
 - Auto: Jest: 
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości