Witam.
Mam pewien problem ze swoim autem.
Auto straciło moc, a raczej traci swoją moc po czym jedzie jak powinno. Miałem tak raz, później problem znikł, ale powrócił i to nagminnie. Ogólnie jest tak że auto wchodzi w tryb awaryjny do 3000 obr/m po czym auto się odblokowuje i jedzie normalnie. Check engine się nie świecił do pewnego momentu.
Diagnostyka wykazała błędy:
P0335
P0646
P0404
P1412
P138B
P0113.
Wszystkie wiem co to jest, lecz po usunięciu błędów, check znikł ale nie znikł problem z autem, dzisiaj na diagnostyce wyszły 3 błędy.
P1412
P138b
P0646 – ten od razu bym wykluczył.
Pojawia się pytanie czy to zawiesza się EGR (zaznaczam że był czyszczony, razem z kolektorem dolotowym) czy zacząć od wymiany świec?
Zapomniałem dodać auto zazwyczaj jak się zawiesza to przy dohamowaniu do 0 km/h, i się zaczyna dławić,
czuć też czasem spaliny w aucie.
Pozdrawiam
Spadek mocy.
Strona 1 z 1
zapach spalin w aucie to pewnie puszczające podkładki pod wtryskami – raczej nie wiązałbym tego z głównym problemem.
P138b miałem (nie mam FAPa) – 2 świece zjarane, samochód odpalił i jeździł bez zarzutów (nawet zimą).
MIL czasami pojawia się dopiero po wielokrotnym wystąpieniu danego DTC.
To, że EGR był czyszczony nie gwarantuje, że jest "elektrycznie" sprawny (czujniki, zawór). Dodatkowo nieumiejętne czyszczenie mogło drastycznie skrócić jego żywot – w fotorelacji jest chyba info na co trzeba zwrócić uwagę, co nasmarować itd.
Z tego co piszesz winny jest EGR – procedury sprawdzania go pod względem "elektrycznym":
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 07600.html
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01100.html
Pozdrawiam.
P138b miałem (nie mam FAPa) – 2 świece zjarane, samochód odpalił i jeździł bez zarzutów (nawet zimą).
MIL czasami pojawia się dopiero po wielokrotnym wystąpieniu danego DTC.
To, że EGR był czyszczony nie gwarantuje, że jest "elektrycznie" sprawny (czujniki, zawór). Dodatkowo nieumiejętne czyszczenie mogło drastycznie skrócić jego żywot – w fotorelacji jest chyba info na co trzeba zwrócić uwagę, co nasmarować itd.
Z tego co piszesz winny jest EGR – procedury sprawdzania go pod względem "elektrycznym":
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 07600.html
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01100.html
Pozdrawiam.
dzięki.
Rozkręciłem go jeszcze raz, porządnie wyczyściłem i nasmarowałem. Okazało się że ten mechanizm się przycina, co za pewne było przyczyną zawieszania się. Na jak długo to się okaże. Auto jeździ jak trzeba
.
Temat do usunięcia.
Rozkręciłem go jeszcze raz, porządnie wyczyściłem i nasmarowałem. Okazało się że ten mechanizm się przycina, co za pewne było przyczyną zawieszania się. Na jak długo to się okaże. Auto jeździ jak trzeba
Temat do usunięcia.
-
anotak
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości