Mazda 6 3.0l V6 2003 Instalacja turbo
Strona 1 z 1
Witam, mam pytanie posiadam samochod Mazda 6 3.0l V6 2003 wersja amerykanska, chcialbym zakupic turbocharger http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-JDM-T ... d2&vxp=mtr
Jakie czesci musze kupic zeby wszystko ladnie dzialo jak najmniejszym kosztem, z gory dziekuje.
Jakie czesci musze kupic zeby wszystko ladnie dzialo jak najmniejszym kosztem, z gory dziekuje.
jaki budżet?
ten silnik w serii jest słaby i brak części silnikowych do remontu nawet w ASO a ty chcesz jeszcze w niego dmuchnąć?
Dać się da – jak wszystko, gdy się ktoś uprze, ale tanio nie będzie. Pomijam już kwestię kto się tego podejmie by jeździło bez awaryjnie a nie na lawecie lub robiło za klomb na ogródku 
Ciezko powiedziec ile w usa cie to wyniesie, ale w pl taki zabiego to koszt okolo 10k? Tak pi razy drzwi oczywiscie.
I odrazu moge ci powiedziec nie rob po najmniwjszwj lini oporu i jak najtaniej tylko odrazu pozadnie. Chytry dwa razy traci.
I odrazu moge ci powiedziec nie rob po najmniwjszwj lini oporu i jak najtaniej tylko odrazu pozadnie. Chytry dwa razy traci.
10k to raczej przy single turbo i jak większość rzeczy zrobi się samodzielnie
Najwięcej zawsze kosztuje robota a nie partsy
Jak wiadomo w US jest potężny rynek części do zabawy ale nie jest to tak jak wszyscy piszą – czyt. P&P, fabrykacje i przeróbki to codzienność.
No to przeczytaj to wszystko ze zrozumieniem – pierwszy projekt na pewno nie jest budżetowy a w drugim wątku się spuszczaja na temat wytrzymałości bloku i wału. Internalsy słabe jak z biturbo 300hp to bezpieczna granica
leonidsas napisał(a):http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/229240-twin-turbo-punisher-6-born.html
http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... post674467
No to przeczytaj to wszystko ze zrozumieniem – pierwszy projekt na pewno nie jest budżetowy a w drugim wątku się spuszczaja na temat wytrzymałości bloku i wału. Internalsy słabe jak z biturbo 300hp to bezpieczna granica
No ja mowilem o singlu.
Panie kolego odpowiedz na pytanie co potrzebujesz na forum juz jest. Wystarczy poszukac.
Nowe: kolektory, dp, caly uklad dolotowy, ic itd...
Panie kolego odpowiedz na pytanie co potrzebujesz na forum juz jest. Wystarczy poszukac.
Nowe: kolektory, dp, caly uklad dolotowy, ic itd...
... wtryskiwacze, wydech trochę luźniejszy – o ile seryjny jest zbyt restrykcyjny, mocniejsza pompka paliwa, doprowadzenie smarowania i chłodzenia sprężarek poprzez adapter lub modyfikacje bloku, orurowanie strony ssącej, jakiś zawór DV lub BOV, filtr powietrza, jakiś system zarządzania paliwem i zapłonem. Przy bi-turbo prawie wszystko x2. Temat uturbiania wałkowany tutaj i na innych forach mnóstwo razy
Ok rozumiem, dzieki. Mam jeszcze jedno pytanie narazie jak nie posiadam turbo, moge zamontowac takie rzeczy?
http://www.ebay.com/itm/350765867722?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/130630986349?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/180738034078?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/350765867722?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/130630986349?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/180738034078?_t ... EBIDX%3AIT
koniecznie zamontuj i nie zapomnij jeszcze to
http://allegro.pl/turbo-whistler-gwizde ... 60004.html

Nie widzę sensu montowania IC'ka do samochodu nie turbo. Jak narazie nie masz kasy to dozbieraj. Wtedy rób wszystko jak trzeba. I jeszcze raz powiem uważaj na chińszczyznę.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje