Mazda 6 3.0l V6 2003 Instalacja turbo

Postprzez gotopro » 15 sie 2014, 21:14

Witam, mam pytanie posiadam samochod Mazda 6 3.0l V6 2003 wersja amerykanska, chcialbym zakupic turbocharger http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-JDM-T ... d2&vxp=mtr
Jakie czesci musze kupic zeby wszystko ladnie dzialo jak najmniejszym kosztem, z gory dziekuje.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2014, 21:04
Posty: 18 (0/1)
Auto: Mazda 6 S 3.0l v6 2003

Postprzez Neonixos666 » 15 sie 2014, 21:51

jaki budżet?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gotopro » 15 sie 2014, 21:56

Nawet nie wiem jakich cen sie spodziewac dlatego trudno mi powiedziec ile moge wydac, chcialbym to zrobic jak najtaniej.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2014, 21:04
Posty: 18 (0/1)
Auto: Mazda 6 S 3.0l v6 2003

Postprzez onyx » 15 sie 2014, 23:26

ten silnik w serii jest słaby i brak części silnikowych do remontu nawet w ASO a ty chcesz jeszcze w niego dmuchnąć? ;) Dać się da – jak wszystko, gdy się ktoś uprze, ale tanio nie będzie. Pomijam już kwestię kto się tego podejmie by jeździło bez awaryjnie a nie na lawecie lub robiło za klomb na ogródku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez gotopro » 15 sie 2014, 23:31

Aktualnie mieszkam w usa, czesci jest duzo, tylko problem w tym ze nie wiem co potrzeba.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2014, 21:04
Posty: 18 (0/1)
Auto: Mazda 6 S 3.0l v6 2003


Postprzez People_Hate_Me » 16 sie 2014, 11:28

Ciezko powiedziec ile w usa cie to wyniesie, ale w pl taki zabiego to koszt okolo 10k? Tak pi razy drzwi oczywiscie.
I odrazu moge ci powiedziec nie rob po najmniwjszwj lini oporu i jak najtaniej tylko odrazu pozadnie. Chytry dwa razy traci.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 16 sie 2014, 11:49

10k to raczej przy single turbo i jak większość rzeczy zrobi się samodzielnie ;) Najwięcej zawsze kosztuje robota a nie partsy ;) Jak wiadomo w US jest potężny rynek części do zabawy ale nie jest to tak jak wszyscy piszą – czyt. P&P, fabrykacje i przeróbki to codzienność.

leonidsas napisał(a):http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/229240-twin-turbo-punisher-6-born.html

http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... post674467


No to przeczytaj to wszystko ze zrozumieniem – pierwszy projekt na pewno nie jest budżetowy a w drugim wątku się spuszczaja na temat wytrzymałości bloku i wału. Internalsy słabe jak z biturbo 300hp to bezpieczna granica ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez gotopro » 16 sie 2014, 19:20

Dzieki, ale chcialbym wiedziec jakich czesci potrzebuje oprocz turbo, czy potrzbuje nowy kolektor, rury spustowej, wlotu powietrza, takich rzeczy.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2014, 21:04
Posty: 18 (0/1)
Auto: Mazda 6 S 3.0l v6 2003

Postprzez People_Hate_Me » 17 sie 2014, 16:26

No ja mowilem o singlu.

Panie kolego odpowiedz na pytanie co potrzebujesz na forum juz jest. Wystarczy poszukac.

Nowe: kolektory, dp, caly uklad dolotowy, ic itd...
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 18 sie 2014, 00:52

... wtryskiwacze, wydech trochę luźniejszy – o ile seryjny jest zbyt restrykcyjny, mocniejsza pompka paliwa, doprowadzenie smarowania i chłodzenia sprężarek poprzez adapter lub modyfikacje bloku, orurowanie strony ssącej, jakiś zawór DV lub BOV, filtr powietrza, jakiś system zarządzania paliwem i zapłonem. Przy bi-turbo prawie wszystko x2. Temat uturbiania wałkowany tutaj i na innych forach mnóstwo razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez gotopro » 18 sie 2014, 04:43

Ok rozumiem, dzieki. Mam jeszcze jedno pytanie narazie jak nie posiadam turbo, moge zamontowac takie rzeczy?
http://www.ebay.com/itm/350765867722?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/130630986349?_t ... EBIDX%3AIT
http://www.ebay.com/itm/180738034078?_t ... EBIDX%3AIT
Początkujący
 
Od: 15 sie 2014, 21:04
Posty: 18 (0/1)
Auto: Mazda 6 S 3.0l v6 2003

Postprzez MX6-CZARNY » 18 sie 2014, 16:14

Tak, tylko BO nie ma sensu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Neonixos666 » 18 sie 2014, 22:23

koniecznie zamontuj i nie zapomnij jeszcze to
http://allegro.pl/turbo-whistler-gwizde ... 60004.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez gotopro » 18 sie 2014, 22:36

Zabawne, nie potrzebuje gwizdka jakiego ty posiadasz, dzieki. Probuje zmodyfikowac moj samochod, na turbo mnie narazie niestac, dlatego zaczynam od tanszych rzeczy.
Początkujący
 
Od: 15 sie 2014, 21:04
Posty: 18 (0/1)
Auto: Mazda 6 S 3.0l v6 2003

Postprzez leonidsas » 19 sie 2014, 00:51

Napisał ci Justin i koledzy z 6Crew co robić ,
leonidsas
 

Postprzez People_Hate_Me » 20 sie 2014, 16:52

Nie widzę sensu montowania IC'ka do samochodu nie turbo. Jak narazie nie masz kasy to dozbieraj. Wtedy rób wszystko jak trzeba. I jeszcze raz powiem uważaj na chińszczyznę.
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje