Mazda6 GG RF5C '03 – Drugie życie – promocje nie istnieją...
Mam sprawdzone zrodlo>poprostu servis kolegi kupuje olej od dobrego dostawcy.Proponowali mi ostatnio przejsc na PETRONAS ponoc rewelka ale jakos zostalem przy Mobilu
-
WisniaUs
matthies napisał(a):to co, w sklepie albo w itner cars tez mogą mieć lewy olej?
Wiec jak trafie na chu...e to zaleje Kujawskim z pierwszego tłoczenia i bedzie.NIe dobieram sobie do glowy ,leje Mobil i mam jak narazie zero problema Pozdrawiam



-
WisniaUs
Prawdę mówiąc ja też zawsze na Mobilu jeździłem i było ok. Natomiast teraz mam wątpliwość (wiadomo, przy takiej awarii wszystko jest podejrzane...): wcześniej moja Mazda jeździła na Dexili (czy jak to się tam pisze), a przy ostatniej wymianie (jakieś 6kkm temu) wleli Mobil 1 – może jakaś lewizna była w beczce?!
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
mln napisał(a):może jakaś lewizna była w beczce?!
jakby tak na to patrzył to niczym by nie zalewał


rafalmazda6 napisał(a):mln napisał(a):może jakaś lewizna była w beczce?!
jakby tak na to patrzył to niczym by nie zalewałwszystko może okazać się do
True...
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
ciągle nie wiadomo co tam tak właściwie się stało
jak będzie ta wiedza wtedy można gdybać (chyba, że mechanicy będą w stanie podać przyczynę) 
To prawda z beczki to największe zło, kiedyś pracowałem w hurtowni motoryzacyjnej znanej marki nie będę mówił jakiej, ale ogólnie jest dużo zawiłości z częściami i producentami 
Niektóre wiodące marki są tak na prawdę do
, a te mniej znane okazują się dużo lepsze jakościowo....
A co do oleju to nawet nie warto patrzeć na jakieś wynalazki gdzie jest napisane hiper ultra coś tam, bo jeśli przeczytamy etykietę to będzie przeważnie to samo co na zwykłym
Niektóre wiodące marki są tak na prawdę do

A co do oleju to nawet nie warto patrzeć na jakieś wynalazki gdzie jest napisane hiper ultra coś tam, bo jeśli przeczytamy etykietę to będzie przeważnie to samo co na zwykłym
- Od: 5 maja 2014, 12:03
- Posty: 117 (1/0)
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 6 GY
2.0 136 KM
viewtopic.php?f=331&t=171315
matthies napisał(a):nigdy z beczki...
Niby tak, ale z drugiej strony to chyba trzeba by samemu kupić olej, zawieźć i osobiście wlać, żeby mieć 100% pewności, że masz w misce to, co chciałeś.
Jeśli nie oglądasz się przez ramię na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
Ja tak robię ,kupuje oleum filtr jadę do kempy i za 30 zł wymienia ,ale jak tylko dorwie ten klucz do filtra to i kępa w odstawke pójdzie
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Też tak dzisiaj zrobiłem. Olej i filtr kupione, zawiezione do warsztatu. Cały czas patrzę co i jak robi. Nawet mówię ile ma wlać oleju, żeby nie przelał. Na placu u siebie sam zmieniam filtr powietrza i po krzyku. 
Wisniaus napisał(a):bieski napisał(a):Tak jak chlejące olej 2.3
Jakos moja ani grama nie chleje oleju!!! Cza wiedziec czym zalewac
Czytająć opinie ludiz na tym forum, czego byś nie zalał i za chleje
matthies W ASO olej jest głównie w beczkach
biedny Granatnik 
No to kilka nowości z wczoraj.
1) Czwarta panewka padnięta i niestety są lekkie ślady na korbowodzie – szlif/mocna polerka będzie konieczna. Plus oczywiście wymiana całej reszty, a co.
2) Ponadto sprawdzili, że w sprzęgle tarcza jest już grubości naleśnika, a i docisk nosi ślady zużycia – sam dwumas jest w dobrym stanie, choć już lekki luz na nim jest (ok. 5 mm). Jako że ze sprzęgła i 2m nie było dotychczas żadnych objawów, to zmieniamy tarczę i docisk, natomiast dwumasa zostaje ta co była.
3) Rozrząd: dziwna sprawa, bo wg. mojej wiedzy był zmieniany niecałe 100kkm temu, więc za około 20kkm i tak planowałem zmianę. A tu wychodzi, że na pasku są doskonale widoczne napisy (normalnie ścierają się najpóźniej po 40-50kkm!), a pompa też wygląda na świeżutką. Szumią natomiast rolki, a napinacz nosi ślady zużycia. Zmieniamy zatem również rozrząd.
Poniżej kilka fot obrazujących powyższe.
1) Czwarta panewka padnięta i niestety są lekkie ślady na korbowodzie – szlif/mocna polerka będzie konieczna. Plus oczywiście wymiana całej reszty, a co.
2) Ponadto sprawdzili, że w sprzęgle tarcza jest już grubości naleśnika, a i docisk nosi ślady zużycia – sam dwumas jest w dobrym stanie, choć już lekki luz na nim jest (ok. 5 mm). Jako że ze sprzęgła i 2m nie było dotychczas żadnych objawów, to zmieniamy tarczę i docisk, natomiast dwumasa zostaje ta co była.
3) Rozrząd: dziwna sprawa, bo wg. mojej wiedzy był zmieniany niecałe 100kkm temu, więc za około 20kkm i tak planowałem zmianę. A tu wychodzi, że na pasku są doskonale widoczne napisy (normalnie ścierają się najpóźniej po 40-50kkm!), a pompa też wygląda na świeżutką. Szumią natomiast rolki, a napinacz nosi ślady zużycia. Zmieniamy zatem również rozrząd.
Poniżej kilka fot obrazujących powyższe.
- Od: 29 cze 2012, 11:06
- Posty: 591 (7/5)
- Skąd: W-wa Bemowo / Łomża
- Auto: była:
Mazda 6
Honda Accord
jest: Subaru Outback
jakbym wlozyl tyle pracy i $$$ za cholere nie sprzedalbym takiego auta. W sumie Twoje auto Twoja decyzja
Dasz komus prawdziwie auto bez wkladu $ do jazdy 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości