Mazda3 BK Y6 2004

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez pawjar » 15 sie 2014, 21:15

Witam wszystkich,

Od nieadawna jestem posiadaczem mazdy 3 BK – a tak dokładnie to autko dla mojej żony :)

Poszukiwania:
Historia poszukiwań zaczęła się około 4 tygodni temu. Najpierw oglądałem z żoną mazdy wystawione u handlarzy w Poznaniu i okolicach. Żona uznała, że właśnie takie auto by chciała. No i zaczęły się poszukiwania. Wydawało mi się, że nie będzie z tym problemu – na aukcjach jest ich sporo...
Po wstępnej selekcji i obejrzeniu paru aut od handlarzy postanowiłem skierować uwagę tylko na ogłoszenia prywatne – no i liczba ogłoszeń mocno się zawężyła. Dodatkowo interesowały mnie tylko egzemplarze z zamontowanym spoilerem [jakim?]. Ostatecznie z żoną obejrzeliśmy samochód forumowy od Krystiana (bjorm) i po krótkich namysłach kupiliśmy :)

Dane:
– Przebieg: 208 tys. km,
– Pięciobiegowa skrzynia manualna,
– Silnik 1.6 109 KM,
– Paliwo Diesel,
– Rok produkcji 2004.

Wyposażenie standardowe:
– klimatyzacja automatyczna Climatronic,
– Radio CD/ Zmieniarka oryginalna na 6 płyt,
– Komputer pokładowy,
– Multifunkcyjna skórzana kierownica,
– Regulacja położenia kierownicy,
– 6 x AirBag,
– Elektryczne lusterka,
– 4 elektrycznie sterowane szyby z blokadą dla pasażerów,
– Immobilizer,
– Centralny zamek z pilota,
– ABS,
– Podłokietnik przód i tył,
– Dzielona opuszczana kanapa,
– Halogeny przeciwmgielne,
– Oryginalne felgi Mazdy 16 cali,
– isofix,
– auto bez FAP,
– spoiler dachowy.

Wyposażenie dodatkowe:
– czujniki parkowania z tyłu,
– przyciemniane szyby,
– dołożony xcarlink,
– autoalarm.

Wykonane naprawy/ zmiany (przez poprzedniego właściciela):
– rozrząd przy 168 tys km(części z mazdaparts, bez oszczędności: RUVILLE, SKF, DAYCO – warsztat pod Poznaniem polecany na forum),
– raz robiona i raz poprawiana rdza, ranty i cały dół: progi itp. – jest fotorelacja blacharza,
– usunięty software'owo EGR, warsztat pod poznaniem,
– wymieniony na oryginał przewód kolektora ssącego,
– wymienione koło pasowe na FEBI+GATES,
– wymienione dwa przednie amortyzatory KAYABA, wraz z odbojami i osłonami,
– wymienione dwie tuleje tylne, przedniego wahacza, LEMFORDER,
– naprawa przełącznika dmuchawy,
– po zakupie wymieniony akumulator BOSCH S5,
– tylne lampy oryginalne, ciemne, poliftowe.

W planach:
– konserwacja całego podwozia
– zajęcie się rdzą z rantów i progów (w miarę pojawiania się śladów rdzy)
– zakup nowych opon zimowych (może na felgach stalowych/ aluminiowych)
– renowacja przednich reflektorów
– zerwanie folii z przednich szyb (niestety są zbyt ciemne i żona boi się, że będzie musiała zrywać przy Policji... :))

Mam nadzieje, że Madzia będzie się dobrze sprawowała.
Dołączam aktualne zdjęcia – jeszcze przed przerejestrowaniem.

Paweł
Załączniki
20140815_145021.jpg
20140815_145007.jpg
20140815_144956.jpg
20140815_144948.jpg
Ostatnio edytowano 26 sie 2014, 11:43 przez pawjar, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 6 sie 2014, 11:03
Posty: 7
Skąd: Poznań
Auto: Mazda3 BK Y6 '04

Postprzez sewa » 16 sie 2014, 21:48

Będzie to Twój temat, dlatego opisz wszystko tutaj. Nie będzie to trudne, bo masz ściągawkę u bjorm'a w temacie.
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez macvas » 28 sie 2014, 12:06

Witamy.
Auto ze sprawdzonego źródła, z tego co kojarzę to ma już ogarnięte dieslowskie bolączki, więc pozostaje życzyć Wam dalszej bezproblemowej eksploatacji.
Szerokości.
Maciek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 17 sie 2013, 20:33
Posty: 2298 (24/111)
Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy