witam, nie ma co z góry zakładać, że będzie remont ale warto brac to pod uwagę... dlatego lepiej kupić sprawdzony egzemplarz, mogę Tobie w tym pomóc.
w razie pytań możesz zadzwonić 668 824 980, pamiętaj przy zakupie jeśli chodzi o silnik najważniejszy jest pomiar kompresji (7-8 bar)
Koszty remontu silnika Wankla
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
designer napisał(a):Hmm, 10k to nie jest jeszcze tak strasznie.
Ponad 60k km przez 4 lata? Ja tyle robię w niecały rok
Dzięki za Statsy. Spalanie jednak potrafi zaboleć, ale mówią, że w Rex się odwdzięcza dobrym Fun
Wszystko zależy co będzie w środku sinika jak się rozbierze silnik.. naprawdę jestem czasami w szoku, że w ogóle to chodziło i jeździło jak rozbieram. Jeżeli jest całkowicie źle to wychodzi nieźle wstawienie nowego silnika.. Z cenami Ja na przykład się nie rozpisuje bo ceny części na bieżąco się zmieniają a post będzie wisiał długo więc podstawowa rewizja dzisiaj 6500 a jutro może być 5000 bo dolar spadnie itd. Na pewno lepiej założyć gorszą opcję i miło się zdziwić niż odwrotnie.
Co do utrzymania to nie ma płaczu poza spalaniem. Auto jest generalnie mało awaryjne, zawieszenie pancerne. No jedyne to silnik ale to nie jest tak, że padają jak muchy. Tarcze, klocki, łączniki stabilizatorów itd są ogólnie dostępne w dobrej jakości zamiennikach.
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
designer
szukaj i nie zastanawiaj się , auto godne uwagi , ja jeżdże prawie rok i nic się nie dzieje , ceny części poza silnikiem nie są specjalnie wysokie raczej tanie bym powiedział ,patrząc na ceny bmw czy jakiegoś audi tej klasy.. jak byś kupił i coś się działo to uderzaj do Gronka , ogarnie Ci furę jak nikt ,
szukaj i nie zastanawiaj się , auto godne uwagi , ja jeżdże prawie rok i nic się nie dzieje , ceny części poza silnikiem nie są specjalnie wysokie raczej tanie bym powiedział ,patrząc na ceny bmw czy jakiegoś audi tej klasy.. jak byś kupił i coś się działo to uderzaj do Gronka , ogarnie Ci furę jak nikt ,
5 spd 4 wheels 3 angles 2 rotors 1 driver 0 chance of losing
- Od: 9 cze 2014, 19:27
- Posty: 18
- Skąd: W-Wa/Raszyn
- Auto: Mazda RX8 High Niuter
Witam!
Odgrzebę suchara.
Mam wielką ochotę na zakup RX-8 w wariancie 231km, auto odpowiada mi we wszystkim czego oczekuje.
Mam jednak spore wątpliwości co do jego serca... 1.3 Wankla. Jak jest z trwałością tego silnika? Wiem że ma apetyt na paliwo jednak to nie jest dla mnie problem ponieważ to nie będzie auto do robienia wielkich przebiegów.
Interesują mnie roczniki 2004-2006 czyli te tańsze
Odgrzebę suchara.
Mam wielką ochotę na zakup RX-8 w wariancie 231km, auto odpowiada mi we wszystkim czego oczekuje.
Mam jednak spore wątpliwości co do jego serca... 1.3 Wankla. Jak jest z trwałością tego silnika? Wiem że ma apetyt na paliwo jednak to nie jest dla mnie problem ponieważ to nie będzie auto do robienia wielkich przebiegów.
Interesują mnie roczniki 2004-2006 czyli te tańsze
-
dawid5995
Witaj, jeśli miałbym doradzić to oczywiście rocznik 2006- choć czasem te z 2004 lepiej wyglądają
co do silnika to choć byś bardzo chciał to nie zmienisz tego, że koło 100 tys przelotu silnik robi i się kończy. Często nawet tego nie dojeżdżają- wina leży często po stronie jeśli mogę to nazwać skąpstwa bo trzeba co 20-30 tys wymieniać zapłon (cewki, kable, świece) oraz olej co 10tys (co mniej więcej tys dolewka ok 1 l). Wiadomo nie wszyscy-nie mowie tu o wszystkich ale poważnie z praktyki to wiem bo to tez nie są małe koszty. To nie jest tanie auto mimo tego, że można je tanio kupić.
W razie pytań służę pomocą...
W razie pytań służę pomocą...
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
W sumie najpopularniejszym sposobem jest poszukiwanie taniego auta z uszkodzonym silnikiem i zdrową budą i budowanie do tego silnika lub wstawienie nowego. Plus jest taki że wtedy masz pewność co do stanu motorowni a przy składaniu można wprowadzić kilka modów odmulających wóz. Kwestia jakie masz wymagania co do stanu auta. Możliwości jest sporo i finalnie można to zrobić w kwotach za jakie są wystawione jeżdżące auta z roczników, które podałeś.
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
Jaki jest koszt takiej odbudowy?
Lepiej kupić auto jeżdżone (na dziś powiedzmy okolice 100 tyś km) czy "stane"?
Jak ma się trwałość pozostałych elementów jezdnych – wahaczy, tuleji, hamulców i dostępności dobrych zamienników?
Aktywnie używam Xeda, wiem ile co kosztuje dobre dla niego.
Lepiej kupić auto jeżdżone (na dziś powiedzmy okolice 100 tyś km) czy "stane"?
Jak ma się trwałość pozostałych elementów jezdnych – wahaczy, tuleji, hamulców i dostępności dobrych zamienników?
Aktywnie używam Xeda, wiem ile co kosztuje dobre dla niego.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Koszt odbudowy takiego silnika można realnie ustalić dopiero po jego rozebraniu i zweryfikowaniu co tak naprawdę jest do wymiany. Widełki startują od ok 6,5 k w górę. Za górną granicę można przyjąć zakup nowego. Tutaj nie wiem czy jest sens wypisywania ceny bo ta jest bardzo nie stała. Na początku tego roku dało radę wyrwać taką nówkę za 13 a teraz już ok 14,5 + montaż.
Co do trwałości reszty to można powiedzieć, że to czołg. Przy 100k. jakieś łączniki stabilizatorów, ewentualnie trzeba zwracać uwagą na tylne amory. Hamulce naturalnie w zależności od stylu jazdy ale dobrej jakości zamienniki są w kwotach nie wiele odbiegających od reszty Mazd z tych roczników.
No i zakup. Tutaj najlepiej uderzyć w temat jak już się ma w ręku określoną kwotę bo aut jest sporo, w różnym stanie i różnych cenach. Wiadomo ... najlepiej kupić dobre nadwozie i wsadzić nowy silnik ale naprawdę można trafić ładny, jeżdżący i zdrowy egzemplarz. Wszystko zależy ile masz na auto, jakie masz wymagania co do wyposażenia no i co do stanu nadwozia

Co do trwałości reszty to można powiedzieć, że to czołg. Przy 100k. jakieś łączniki stabilizatorów, ewentualnie trzeba zwracać uwagą na tylne amory. Hamulce naturalnie w zależności od stylu jazdy ale dobrej jakości zamienniki są w kwotach nie wiele odbiegających od reszty Mazd z tych roczników.
No i zakup. Tutaj najlepiej uderzyć w temat jak już się ma w ręku określoną kwotę bo aut jest sporo, w różnym stanie i różnych cenach. Wiadomo ... najlepiej kupić dobre nadwozie i wsadzić nowy silnik ale naprawdę można trafić ładny, jeżdżący i zdrowy egzemplarz. Wszystko zależy ile masz na auto, jakie masz wymagania co do wyposażenia no i co do stanu nadwozia
ROTARY ENGINE VEHICLES SERVICE
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
OBSŁUGA I NAPRAWA POJAZDÓW Z SILNIKIEM ROTACYJNYM
Uczciwe diagnozy i rzetelne naprawy, pomoc w zakupie
KONTAKT 508-279-238 tomek@rotaryengines.pl
http://rotaryengines.pl/
................
SILNIK WANKLA OD A-Z ! WSZYSTKIE Japońce
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Naprawa, tuning, skup i sprzedaż!
https://www.facebook.com/kojotgarage
668 824 980 – Kojot
www.kojotmagazine.pl
-------------------------------------------------
Zielonka k/ Warszawy
ul. Paderewskiego 2
Oczywiście nie tajemnica
Pierwsze i podstawowe .. powiększenie lub wręcz dodanie otworów zasysających i wydechowych ... powszechnie znany porting.
Można zastosować mocniejsze uszczelnienia co pozwoli na wyciągnięcie większej ilości mułów mechanicznych ewntualnym strojeniem. Zwiększenie wydajności układu smarowania.
W skrajnych przypadkach pod aplikacje turbo modyfikuje się kartery w celu lepszego odprowadzania ciepła z gładzi...
To takie podstawowe operacje...
Dla wytrwałych finansowo są lekkie rotory, ceramiczne uszczelnienia i jeszcze pare drobiazgów
Pierwsze i podstawowe .. powiększenie lub wręcz dodanie otworów zasysających i wydechowych ... powszechnie znany porting.
Można zastosować mocniejsze uszczelnienia co pozwoli na wyciągnięcie większej ilości mułów mechanicznych ewntualnym strojeniem. Zwiększenie wydajności układu smarowania.
W skrajnych przypadkach pod aplikacje turbo modyfikuje się kartery w celu lepszego odprowadzania ciepła z gładzi...
To takie podstawowe operacje...
Dla wytrwałych finansowo są lekkie rotory, ceramiczne uszczelnienia i jeszcze pare drobiazgów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości