Chciałbym odrobinę opóźnić kąt wtrysku w mojej maździe.
Domyślam się,że jest jakaś wstępna nastawa pompy i można ruszając pompą przestawić tę wstępną nastawę.
Czy moglibyscie mi podpowiedzieć "co i z czym" w tym temacie?
mile widziane zdjęcia z dokładnymi wskazówkami.
			
			Jak wykonać regulację kąta wtrysku?
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Historie mojej młodości : 
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
		[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Musisz poluzowac pompę,trzy śruby i przekręcić albo w strone silnika albo chłodnicy.Jak wzrośnie głośność silnika to kąt wzrasta jak cichnie to sie opóznia.Ja jak wymieniałem pompę u siebie to tak na oko i ucho ustawiałem w ten sposób  Do ustawienia kąta wtrysku trzeba mieć specjalny zegar lub jechać do jakiś mechaniorów od diesli.
 Do ustawienia kąta wtrysku trzeba mieć specjalny zegar lub jechać do jakiś mechaniorów od diesli.
			
			
		
 
- Od: 18 maja 2011, 21:54
- Posty: 50
- Skąd: Sierpc
- Auto: MAZDA 626GE NO COMPREX 1994
Czy śruby są dostępne bez odkręcania innych podzespołów(jedną znalazłem na sankach regulacyjnych pod pompą)?
Pompa jest "oporna"? – trudno ją ruszyć?
To są miejsca mocowania?
Jaki zakres regulacji jest dostępny?
Czy przesunięcie pompy o np 3mm powoduje znaczną zmianę kąta wtrysku?
Aktualnie mam ustawioną na ok. połowę "suwadła" a chciałem opóźnić ODROBINĘ moment wtrysk,żeby kontynuować temat z działu tuning...
Gdzie jest na pompie jakaś "skala" na której można wprowadzić poprawki?
			
			
				
			Pompa jest "oporna"? – trudno ją ruszyć?
To są miejsca mocowania?
Jaki zakres regulacji jest dostępny?
Czy przesunięcie pompy o np 3mm powoduje znaczną zmianę kąta wtrysku?
Aktualnie mam ustawioną na ok. połowę "suwadła" a chciałem opóźnić ODROBINĘ moment wtrysk,żeby kontynuować temat z działu tuning...
Gdzie jest na pompie jakaś "skala" na której można wprowadzić poprawki?
Historie mojej młodości : 
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
		[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Z tego co wymyśliłem wynika,że wyprzedzenie reguluje się  obracając pompę wokół jej osi.
Mocowana jest za pomocą 2 srub 12-ek zlokalizowanych "przed" oraz "za" pompą.
O ile do śruby "przed"czyli od strony chłodnicy można dojść dość łatwo o tyle do śruby zlokalizowanej po przeciwległej stronie pompy(między pompą a głowicą silnika) w żaden sposób nie mogę skutecznie się dobrać.
Udało mi się "zachoczyć" łeb śruby nasadką,ale nie starczyło miejsca aby obrócić grzechotkę(1/4") ani nawet zwykłą poprzeczkę z kompletu nasadek.
Poddałem się.
Paweł23 napisał,że regulując kąt wtrysku słuchamy pracy silnika,ale nie mam pojęcia w jaki sposób można mieć uruchomiony silnik w czasie gdy rurki paliwowe od wtrysków i pompy są zdemontowane,a tylko to mi przyszło do glowy-demontaż orurkowania i kilku wężyków w okolicy pompy pozwoliłoby wypracować odrobinę miejsca dla ruchu narzędzi.
Potrzebuję podpowiedzi.
Czy są jakieś specjalne klucze do odkręcenia tej śruby czy należy poodkręcać rurki i wtryski,poluźnić śrubę,poskręcać rurki i wtryski,poluźnić "przednią"śrubę,dopiero wówczas odpalić, opóźnić kąt w czasie pracy silnika,zakręcic przednią śrubę, KOLEJNY RAZ ZDJĄĆ WTRYSKI I RURKI I WĘŻYKI przykręcić "paskudną"śrubę i KOLEJNY RAZ POSKRĘCAĆ zdemontowane rurki,wtryski i inne dyrdymały i mieć nadzieję,że da się znowu odpalić silnik...
Cholera,chłopaki... Tylu tu fachowców,a nikt nie wymieniał i regulował pompy wtryskowej?
Podpowiedzcie mi,żebym nie pobłądził....
			
			Mocowana jest za pomocą 2 srub 12-ek zlokalizowanych "przed" oraz "za" pompą.
O ile do śruby "przed"czyli od strony chłodnicy można dojść dość łatwo o tyle do śruby zlokalizowanej po przeciwległej stronie pompy(między pompą a głowicą silnika) w żaden sposób nie mogę skutecznie się dobrać.
Udało mi się "zachoczyć" łeb śruby nasadką,ale nie starczyło miejsca aby obrócić grzechotkę(1/4") ani nawet zwykłą poprzeczkę z kompletu nasadek.
Poddałem się.
Paweł23 napisał,że regulując kąt wtrysku słuchamy pracy silnika,ale nie mam pojęcia w jaki sposób można mieć uruchomiony silnik w czasie gdy rurki paliwowe od wtrysków i pompy są zdemontowane,a tylko to mi przyszło do glowy-demontaż orurkowania i kilku wężyków w okolicy pompy pozwoliłoby wypracować odrobinę miejsca dla ruchu narzędzi.
Potrzebuję podpowiedzi.
Czy są jakieś specjalne klucze do odkręcenia tej śruby czy należy poodkręcać rurki i wtryski,poluźnić śrubę,poskręcać rurki i wtryski,poluźnić "przednią"śrubę,dopiero wówczas odpalić, opóźnić kąt w czasie pracy silnika,zakręcic przednią śrubę, KOLEJNY RAZ ZDJĄĆ WTRYSKI I RURKI I WĘŻYKI przykręcić "paskudną"śrubę i KOLEJNY RAZ POSKRĘCAĆ zdemontowane rurki,wtryski i inne dyrdymały i mieć nadzieję,że da się znowu odpalić silnik...
Cholera,chłopaki... Tylu tu fachowców,a nikt nie wymieniał i regulował pompy wtryskowej?
Podpowiedzcie mi,żebym nie pobłądził....
Historie mojej młodości : 
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
		[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

