Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO
Efekty bardzo widoczne
Nie ma to jak dobrej jakości kosmetyki. Jakiej glinki użyłeś do lakieru ?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Czego użyłeś do tapicerki,bo fajny efekt.
No i powiedz,jak sprawa z wygłuszeniem wętrza poszła,zadowolony jesteś z efektów pracy?
No i powiedz,jak sprawa z wygłuszeniem wętrza poszła,zadowolony jesteś z efektów pracy?
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
danmazda napisał(a):Efekty bardzo widoczneNie ma to jak dobrej jakości kosmetyki. Jakiej glinki użyłeś do lakieru ?
Glinka ValetPro. W obecnych temperaturach bardzo ładnie się układała. Miałem łagodną, bo lakier tylko korekty wymagał po lakierniku.
mmarcis4 napisał(a):Czego użyłeś do tapicerki,bo fajny efekt.
No i powiedz,jak sprawa z wygłuszeniem wętrza poszła,zadowolony jesteś z efektów pracy?
Plastiki – mycie Red Devil i potem Zymol
Skóra – Gliptone
Co do wygłuszenia to już opisywałem szerzej w innym wątku. Ogólnie duża różnica, którą nadal słyszę. W szczególności słabo słychać silnik.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Magoor napisał(a):Glinka ValetPro. W obecnych temperaturach bardzo ładnie się układała. Miałem łagodną, bo lakier tylko korekty wymagał po lakierniku.
U mnie łagodna raczej będzie za słaba. Mam trochę asfaltu na lakierze i czarne plamy od drzew. Może się orientujesz czy glinką można porysować lub w jakiś sposób zniszczyć lakier ? Mawiają że można porysować lakier, prawda to ?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Zniszczyć całkiem to nie zniszczysz. Porysować można jak będzie z piaskiem np. gdy Ci upadnie lub zbierze z lakieru. Jak najpierw ręcznie gąbką i szamponem porządnie umyjesz i spłuczesz to nic oderwanego z lakieru rysować nie powinno. No i glinka musi cały czas być używana bez dużego nacisku i na zwilżony wodą z szamponem lakier ponieważ sama glinka ma też właściwości ścierne, więc jakieś smugi mogą powstać gdy będzie bez poślizgu. Średnia glinka na nasze auta wystarczy.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Magoor napisał(a):Zniszczyć całkiem to nie zniszczysz. Porysować można jak będzie z piaskiem np. gdy Ci upadnie lub zbierze z lakieru. Jak najpierw ręcznie gąbką i szamponem porządnie umyjesz i spłuczesz to nic oderwanego z lakieru rysować nie powinno. No i glinka musi cały czas być używana bez dużego nacisku i na zwilżony wodą z szamponem lakier ponieważ sama glinka ma też właściwości ścierne, więc jakieś smugi mogą powstać gdy będzie bez poślizgu. Średnia glinka na nasze auta wystarczy.
Dzięki za wyjaśnienie

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Od dawna planowałem, wyliczałem i zawsze za drogo mi wychodziło. Aż w końcu kupiłem w Chinach
Dziwne ale mi wszystko działa i pasuje po przełożeniu idealnie. Jakościowo myślałem, że będzie gorzej ale jest ok. Tak oto zawitał trzeci kluczyk.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Pokazałeś że są na Aliexpres. Kupiłem od innego sprzedawcy niz Ty bo był jeszcze tańszy ale wzór ten sam bo mi się taki najbardziej spodobał, a na kluczyk scyzoryk polowałem w zasadzie od początku. U nas te obudowy kosztują 83 zł i to niby jeszcze są w przecenie z coś ponad 100zł, poza tym nie mają tego wzoru tylko pozostałe więc nie kupywałem i mi się opłaciło czekanie. Ładny zysk mają o ile ktoś to kupuje.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Nic tam nie musiałem nacinać, wszystko pasowało. Tylko pod samymi przyciskami były takie zadziorki z odlewek, które sprawiały że przyciski były lekko wgłębione. Jak zadziorki zgniotłem to przyciski są równiutko z obudową.
Immo dokupowałem u drugiego sprzedawcy. Wszystko zadziałało. Trochę czekałem na przesyłkę bo wysłał dopiero po 2 tygodniach, ale sama dostawa to tylko 8 dni trwała.
Immo dokupowałem u drugiego sprzedawcy. Wszystko zadziałało. Trochę czekałem na przesyłkę bo wysłał dopiero po 2 tygodniach, ale sama dostawa to tylko 8 dni trwała.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Końcówka grota poza obudowę odstaje na ok 0,5 mm. Może ścięcie plastiku przy główce by pomogło bo chyba na nim się opiera. Też miałeś zapasową śrubkę i naklejkę-etykietkę na tył?
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Czas zaktualizować.
1. Dziś wymieniłem olej. Od razu odbyło się czyszczenie smoka. Ostatni raz go czyściłem 90 tys km temu i się okazało, że już był przypchany.
2. Znalazła się też przyczyna buczenia w okolicy 2000 obrotów. Był to pęknięty kolektor.
3. Sesyjka foto się też już odbyła. Teraz tylko obróbka zdjęć aby się nadały do pokazania publicznie. A trochę na to nie mam czasu bo jednak czas letni to nie czas na siedzenie przy kompie. Tymczasem wrzucę jakieś foty poglądowe jak to teraz wygląda.
4. Już myślę co dalej:
– może gumowa listwa na dół zderzaka (w Hondzie mam i nawet to jakoś wygląda)
– pomyśleć o innych felgach jednak
– obniżenie by pasowało, ale nie będę się w to bawił – stale parkuję na krawężnikach
1. Dziś wymieniłem olej. Od razu odbyło się czyszczenie smoka. Ostatni raz go czyściłem 90 tys km temu i się okazało, że już był przypchany.
2. Znalazła się też przyczyna buczenia w okolicy 2000 obrotów. Był to pęknięty kolektor.
3. Sesyjka foto się też już odbyła. Teraz tylko obróbka zdjęć aby się nadały do pokazania publicznie. A trochę na to nie mam czasu bo jednak czas letni to nie czas na siedzenie przy kompie. Tymczasem wrzucę jakieś foty poglądowe jak to teraz wygląda.
4. Już myślę co dalej:
– może gumowa listwa na dół zderzaka (w Hondzie mam i nawet to jakoś wygląda)
– pomyśleć o innych felgach jednak
– obniżenie by pasowało, ale nie będę się w to bawił – stale parkuję na krawężnikach
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12


Bardzo ładnie całościowo 
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Bardzo ładna Mazda. Robi robotę 
Dziś ustawiłem kierownicę. Po całej rozbiórce była trochę krzywo, bo ją źle zamocowałem a dotąd nie miałem się kiedy w to bawić. Od razu nasmarowałem wielowpust jak niektórzy. Trochę mi gdzieś stuka przy skręcaniu, ale myślę, że to nie to tylko coś głębiej. Zrobiłem więc raczej dla profilaktyki.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości