Mazda 626 GE KL 1992 2.5i V6 24V 2WD 4WS powolna konwersja na efini MS-6
4WS na pewno [tiiit] ;D chcialbym to miec
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
smile napisał(a):I jak to 4WS się sprawdza? Masz jakieś zdjęcie ze skręcenia kół?
4WS sprawdza sie bardzo dobrze, dziala tak, jak zostal zaprojektowany przez inzynierow z Mazdy. Dzieki temu znacznie latwiej sie parkuje na "koperte". Zrobie jakies zdjecia lub filmik i pokaze, jak to dziala.
Bounty napisał(a):4WS na pewno [tiiit] ;D chcialbym to miec
Ja tez kiedys chcialem
Dominator napisał(a):Jaki jest koszt takiego zawieszenia?
Podesle Ci PW.
Dominator napisał(a):Obnizyc szalowo nie obnizy, ale zawsze te kilka cm i zapewne prowadzenie lepsze
I co z tym wnetrzem, poskladane, masz foto?
Obnizaja troche wiecej niz eibachy, mysle ze bedzie idealnie zwlaszcza w zakretach przy wiekszych predkosciach. Zdjecia wnetrza wrzuce na dniach.
Pozdrawiam,
voytecku.
I kupiles ;D moze tez kiedys kupie widzialem caly zastaw za 1000 pln
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Super te amory
4WS fajne jest i nawet miło się patrzy na jego pracę, więc wrzuć foto jak to działa i może jak parkujesz
Heh, ja się domyślam co przyjdzie teraz, ale nie powiem
4WS fajne jest i nawet miło się patrzy na jego pracę, więc wrzuć foto jak to działa i może jak parkujesz
Heh, ja się domyślam co przyjdzie teraz, ale nie powiem
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Jak przyjdzie to na pewno sie pochwali
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Bounty napisał(a):I kupiles ;D moze tez kiedys kupie widzialem caly zastaw za 1000 pln
Za taka kwotę sądzę,że nie tylko Ty byłbyś zainteresowany bo ja to widzę w całkiem innych pieniądzach Ale jak masz taki namiar to chętnie skorzystam;)
voytecku Lecisz po całości
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Bounty napisał(a):I kupiles ;D moze tez kiedys kupie widzialem caly zastaw za 1000 pln
Caly kompletny zestaw? To jest ciekawa modyfikacja, w MX6/626 wszystko jest wlasciwie PnP, ale sporo zabawy i najwiekszy minus to mniejszy zbiornik paliwa, co przy V6 moze byc problemem
kamilspider napisał(a):Super te amory
Mam nadzieje, ze sie sprawdza
kamilspider napisał(a):4WS fajne jest i nawet miło się patrzy na jego pracę, więc wrzuć foto jak to działa i może jak parkujesz
Gdy bede mial chwile, to nagram jakis porzadny filmik, ktory pokazuje prace
ukladu.
kamilspider napisał(a):Heh, ja się domyślam co przyjdzie teraz, ale nie powiem
Zeby tylko doszlo
krz5yn napisał(a):Lecisz po całości
Staram sie gonic czolowke Wrzuc zdjecia swojego wnetrza po zmianach
Przyszla kolejna mala paczuszka, kolejne wisienki na torcik. Zdjecie ujawnia kierunek zmian samochodu
Pozdrawiam,
voytecku.
Beny napisał(a):Weź to w końcu poskładaj,a przychodzące graty montuj na bieżąco ile można czekać,ja bym nie wytrzymał
No właśnie....Ty jako składający te graty powinienieś nie wytrzymać...no ale to samo się tyczy wszystkich czekających na te mody i obserwujących temat ! Nie mogę się doczekać ostatecznej odsłony
Beny napisał(a):ja bym nie wytrzymał
Ja juz tez nie wytrzymuje
slisman napisał(a):Nie mogę się doczekać ostatecznej odsłony
Ja tez nie moge
Panowie, jeszcze jedna lub dwie paczki z rarytasami, potem skladanie tego wszystkiego do kupy, konserwacja i malowaniu budy i moze gdzies po drodze przymiarki innego silnika.
Pozdrawiam,
voytecku.
Widzę zarys oczami wyobraźni
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Wojtek mały znaczek ale dużo robotę robi
krz5yn napisał(a):Widzę zarys oczami wyobraźni
Chcialbym siegac wyobraznia tak daleko
cichy_86 napisał(a):Wojtek mały znaczek ale dużo robotę robi
Dziekuje W mysl zasady, ze male jest piekne
Pierwsza z paczek z wyjatkowymi czesciami w koncu do mnie dotarla i rozpoczyna sie powolna konwersja na japonska wersje samochodu i prawdopodobnie zmiana jego nazwy. Kiedys zamarzylem sobie, zeby moje auto bylo wyposazone we wszystkie japonskie wynalazki, ktore wychodzily w wersjach na tamtejszy rynek i powoli udaje mi sie spelniac to marzenie. Po dlugich poszukiwaniach udalo mi sie znalezc i kupic cos takiego na czesci w odleglej Nowej Zelandii Jest to Efini MS-6 czyli nasza 626 HB, niestety nie w najbogatszej wersji. Samochodu za rozsadne pieniadze szukalem ponad rok, pol roku czekalem na demontaz czesci i jeszcze tydzien na odbior paczki. A do pelni szczescia brakuje tylko aluminiowych nakladek na progi z emblematem MS-6, audio BOSE ze zmieniarka na 6CD oraz radia z TV.
Oczywiscie najwiekszym rarytasem, na ktorym zalezalo mi najbardziej, to klimatyzacja climatronic z funkcja SWING. Cos podobnego bylo montowane w MX-6, ale bez tej funkcji.
A tutaj pod niebieska plandeka jest skryty pierwszy dawca czesci, MX-6 2.5 V6 4WS.
Tym samym praca nad projektem budowy 626 pochlonela juz dwa samochody I ciekawe, czy sie na dwoch skonczy
Pozdrawiam,
voytecku.
Swing miałem w cronosie, super rzecz
a co to takiego ten swing?
już się nie mogę doczekać, jak zobaczę koniec projektu
już się nie mogę doczekać, jak zobaczę koniec projektu
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
swing w cronosie poruszał łopatkami nawiewów lewo-prawo, rewelka na upał i klimę
Te zdjęcia dają dużo do myślenia xD teraz zrobiłeś taką odskocznie że nie wiem jak to nadrobię. Az marzy się wycieczka w tamte strony jak widzę co tam jeszcze można znaleść czekam z niecierpliwością aż to wszystko zmontujesz
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Crenshaw napisał(a):już się nie mogę doczekać, jak zobaczę koniec projektu
Moze w tym roku uda sie ogarnac mechanike i montaz tych wszystkich bajerow oraz polakierowac niektore, np grilla, lusterka i kilka innych mniejszych watkow dokonczyc.
krz5yn napisał(a): teraz zrobiłeś taką odskocznie że nie wiem jak to nadrobię
Masz sporo ciekawych pomyslow, wiec moze byc tak, ze i mnie przegonisz Ja juz postanowilem zmienic mazde w efini, zadnych oznaczen na klapie ani na grillu poza tymi emblematami.
krz5yn napisał(a):Az marzy się wycieczka w tamte strony jak widzę co tam jeszcze można znaleść
Mnie tez sie marzyla, ale ceny biletow skutecznie ostudzily zapal Zaluje, ze do naszych samochodow nigdy nie bylo cyfrowego licznika, jak do 323 czy 929.
Pozdrawiam,
voytecku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość