Witam, 
Może ktoś się spotkał i mi podpowie co może być przyczyną "stukotu" (klekotu) w silniku po wymianie wtryskiwacza. Test przelewowy wyszedł ok, klekotanie słychać przez jakieś 2-3 km później jest ok.
Najbardziej słyszalny jest gdy silnik jest obciążony np, 1500 na 2 biegu i cichnie powyżej 2000, ale również i na biegi jałowym czsami słychać. Właściwie nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły,  po postoju min np. 10-15 min odpalam i słychać przez te 2 km klekotanie. 
Pozdrawiam,
			
			
		stukanie po wymianie wtryskiwacza
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Kolego trochę późno odpowiadam na twój post ,ale myślę ze przyda sie dla innych   Jeśli wtryskiwacza zachowuje sie tak jak opisałeś to znaczy ze nie jest on dobrej kondycji . Test przelewowy może wyjść dobrze a to znaczy tylko ze zaworek trzyma a nie to że wtryskiwacz jest sprawny .Ja już nie raz wymieniałem wtryskiwacze i zawsze sprawdzam przelew jak i prace przy obciążeniu  i zwykle jest tak że przy obrotach miedzy 1500 a 2000 silnik kiedy ma ciężko zaklepie tak jak by miał wywalone zawory . Nie pomoże tu ani forte ani kalibracja
 Jeśli wtryskiwacza zachowuje sie tak jak opisałeś to znaczy ze nie jest on dobrej kondycji . Test przelewowy może wyjść dobrze a to znaczy tylko ze zaworek trzyma a nie to że wtryskiwacz jest sprawny .Ja już nie raz wymieniałem wtryskiwacze i zawsze sprawdzam przelew jak i prace przy obciążeniu  i zwykle jest tak że przy obrotach miedzy 1500 a 2000 silnik kiedy ma ciężko zaklepie tak jak by miał wywalone zawory . Nie pomoże tu ani forte ani kalibracja
			
			
		
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości

