Zauważyłem ostatnio, że dość szybko ubywa mi płynu od wspomagania. Nie widać żadnych plam na ziemii po dłuższym postoju, więc wnioskuję, że musi się to odbywać w czasie jazdy.
Zasłyszałem, że jest jakaś aluminiowa rurka w układzie wspomagania, która z czasem jest przeżerana przez płyn i tamtędy wycieka nam płyn. Nie wiem na ile to prawda – czy może ktoś potwierdzić podobny przypadek?
Słyszałem również, że była kiedyś akcja serwisowa na wymianę tych rurek na rurki stalowe – dotyczyło to jednak tylko silników diesla.
Koszt wymiany takiej rurki wraz z robocizną w ASO to koszt ok. 450 pln.
Może ktoś z Was robił już u siebie coś takiego samemu?
Może zamiast rurki stalowej można wstawić odpowiedni przewód giętki?
Co o tym wszystkim sądzicie?
Ubywa płynu wspomagania
Strona 1 z 1
Wracając do tematu – podobno nie bardzo można wymienić rurkę alu na przewód hydrauliczny. Ta rurka jest niby specjalnie aluminiowa i specjalnie tak nisko umiejscowiona aby była dobrze chłodzona przez powietrze, a dzięki aluminium ma dobrze odprowadzać ciepło z płynu do wspomagania.
Może ktoś się wypowie czy to może być prawda, czy raczej między bajki taką historyjkę...
Może ktoś się wypowie czy to może być prawda, czy raczej między bajki taką historyjkę...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6