Mazda 3 system odpalania bez kluczyka
Strona 1 z 1
Witam
Moja stara Mazda 323F z 2001 roku już się troszkę zużyła i planuję zakup Mazdy 3 2.0 z 2007 roku, mazda ta jest uruchamiana "z pilota" nie ma kluczyka. Płytkę trzeba mieć przy sobie i auto wtedy się uruchomi. To dość nieźle wyposażona wersja, tempomat czujniki cofania, deszczu itd. Moje pytanie brzmi jak jest z awaryjnością tego systemu uruchamiania auta? Warto się w to pakować czy lepiej poszukać coś z tradycyjnym kluczykiem?
Moja stara Mazda 323F z 2001 roku już się troszkę zużyła i planuję zakup Mazdy 3 2.0 z 2007 roku, mazda ta jest uruchamiana "z pilota" nie ma kluczyka. Płytkę trzeba mieć przy sobie i auto wtedy się uruchomi. To dość nieźle wyposażona wersja, tempomat czujniki cofania, deszczu itd. Moje pytanie brzmi jak jest z awaryjnością tego systemu uruchamiania auta? Warto się w to pakować czy lepiej poszukać coś z tradycyjnym kluczykiem?
- Od: 6 cze 2008, 13:31
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.
Przenoszę do modelowego 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Nie słyszałem, żeby komuś się to popsuło, ale odsetek aut z tym systemem jest niewielki. W razie awarii masz też w karcie zwykły kluczyk, którym można otworzyć drzwi i uruchomić auto.
Wygodny gadżet, tylko nie trzymać w jednej kieszeni z telefonem komórkowym, bo zakłóca działanie.
Wygodny gadżet, tylko nie trzymać w jednej kieszeni z telefonem komórkowym, bo zakłóca działanie.
hm gadżet fajny, model mazdy wypasiony, wygląda jak dla mnie świetnie, 150 "koniuszy" przy póki co moich 98 też zachęca. A może ktoś orientuje się jak jest z dorobieniem takiej karty, czy zakłady które zajmują się dorabianiem opanują taka kartę, czy trzeba ją kupić w autoryzowanym salonie?
- Od: 6 cze 2008, 13:31
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.
to może jakiś spec potrafi sklonować taką kartę, bo gorzej jak dwie zgubione to problem z dorobieniem.
A ten co sprzedaje da Ci jedną, a sam drugą Ci samochód następnego dnia ukradnie:P
A ten co sprzedaje da Ci jedną, a sam drugą Ci samochód następnego dnia ukradnie:P
Witam.
podbijam temat
. Korzystam z auta póki co jestem zadowolony, nurtuje mnie jedna sprawa jak to wszystko działa? Czasami gdy wychodzę z auta zaczyna ono wydawać krótkie sygnały dźwiękowe i wtedy samo się nie zamknie mało tego wtedy nie zamknę go nawet z pilota, następnym razem jest wszystko ok, wychodzę i auto się zamyka, ma może ktoś instrukcję do tego modelu? Tak sobie wymyśliłem, że system rozpoznaje że np jest ktoś w środku i wtedy nie zamyka auta hmm niestety nie wiem czy tok mojego myślenia jest poprawny? Jest może ktoś kto ma ten system u siebie i instrukcję obsługi 
podbijam temat
- Od: 6 cze 2008, 13:31
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.
Tak powinno być.
U mnie są dwa rodzaje "pikacza".
– gdy wysiądę z samochodu z kartą w kieszeni a stacyjka jest włączona. Wtedy pikacz odzywa się jak tylko zatrzasnę drzwi.
– Gdy wysiądę z samochodu z kartą w kieszeni i nacisnę przycisk zamknięcia na drzwiach, ale któreś drzwi nie są zamknięte i auto nie może się zaryglować.
Kiedy próbuję zamknąć auto przyciskiem na klamce gdy karta jest nadal w środku, po prostu nic się nie dzieje, nie pika.
Może po prostu szwankuje Ci czujnik zamknięcia w którychś drzwiach.
U mnie są dwa rodzaje "pikacza".
– gdy wysiądę z samochodu z kartą w kieszeni a stacyjka jest włączona. Wtedy pikacz odzywa się jak tylko zatrzasnę drzwi.
– Gdy wysiądę z samochodu z kartą w kieszeni i nacisnę przycisk zamknięcia na drzwiach, ale któreś drzwi nie są zamknięte i auto nie może się zaryglować.
Kiedy próbuję zamknąć auto przyciskiem na klamce gdy karta jest nadal w środku, po prostu nic się nie dzieje, nie pika.
Może po prostu szwankuje Ci czujnik zamknięcia w którychś drzwiach.
Czyli samochodzik ma cały czas mrugać? wskazuje, że auto jest zabezpieczone immobilizerem?
hmm może i tak, mam to auto chyba z miesiąc nie bardzo jeszcze wiem jak ten system działa. W internecie jest instrukcja, ale niestety nie jest opisane jak działa system bez kluczyka.
U mnie pikacz wogóle się nie odzywa auto sygnalizuje zamknięcie drzwi tylko mrugnięciem świateł awaryjnych.
Tylko czasami jak wyżej pisałem wydaje serię krótkich dźwięków, wtedy sam się nie zamknie.
A baterię wymieniałeś już? Zauważyłem, że w pilocie jak jestem w środku miga mi malutka czerwona dioda i nie wiem czy jest to spowodowane np. słabą baterią czy tak ma być
Może po prostu szwankuje Ci czujnik zamknięcia w którychś drzwiach.
hmm może i tak, mam to auto chyba z miesiąc nie bardzo jeszcze wiem jak ten system działa. W internecie jest instrukcja, ale niestety nie jest opisane jak działa system bez kluczyka.
U mnie są dwa rodzaje "pikacza".
– gdy wysiądę z samochodu z kartą w kieszeni a stacyjka jest włączona. Wtedy pikacz odzywa się jak tylko zatrzasnę drzwi.
– Gdy wysiądę z samochodu z kartą w kieszeni i nacisnę przycisk zamknięcia na drzwiach, ale któreś drzwi nie są zamknięte i auto nie może się zaryglować.
U mnie pikacz wogóle się nie odzywa auto sygnalizuje zamknięcie drzwi tylko mrugnięciem świateł awaryjnych.
Tylko czasami jak wyżej pisałem wydaje serię krótkich dźwięków, wtedy sam się nie zamknie.
A baterię wymieniałeś już? Zauważyłem, że w pilocie jak jestem w środku miga mi malutka czerwona dioda i nie wiem czy jest to spowodowane np. słabą baterią czy tak ma być
- Od: 6 cze 2008, 13:31
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.
Przez "pikacza" rozumiem właśnie serię krótkich dźwięków.
Sprawdź, czy kontrolka otwartych drzwi na desce rozdzielczej działa poprawnie (otwarte-świeci się, zamknięte – nie świeci).
Czy miga nie pamiętam, w sumie wymiana baterii nie zaszkodzi.
Sprawdź, czy kontrolka otwartych drzwi na desce rozdzielczej działa poprawnie (otwarte-świeci się, zamknięte – nie świeci).
Czy miga nie pamiętam, w sumie wymiana baterii nie zaszkodzi.
Witam,
też mam bezkluczykowe system odpalania samochodu i też mam jedą kartę z wbudowanym kluczykiem. Pojawił mi się ostatnio problem. Auto nie chce mi odpalić. Kontrolka immo (kluczyk w czerwonym samochodziku) miga przed przekreceniem stacyjki. Po przekreceniu nic nie zassysa. Zanim się to stało sprawdzałem ustawienia zegarów i wskażników prędkościomierza, kalibracje spalania itp za pomocą przycisku do wyświetlania przejechanej trasy AB – nie wiem czy to mogło miećwpływ. Rozłączyłem akumulator na całą noc i też nie pomogło. Czy ma ktoś jaki pomysł?
też mam bezkluczykowe system odpalania samochodu i też mam jedą kartę z wbudowanym kluczykiem. Pojawił mi się ostatnio problem. Auto nie chce mi odpalić. Kontrolka immo (kluczyk w czerwonym samochodziku) miga przed przekreceniem stacyjki. Po przekreceniu nic nie zassysa. Zanim się to stało sprawdzałem ustawienia zegarów i wskażników prędkościomierza, kalibracje spalania itp za pomocą przycisku do wyświetlania przejechanej trasy AB – nie wiem czy to mogło miećwpływ. Rozłączyłem akumulator na całą noc i też nie pomogło. Czy ma ktoś jaki pomysł?
-
slawo-1986
Sprawdzałem już w dwóch Mazdach (na parkingu
) czerwony samochodzik z kluczykiem miga cały czas także nie jest to błąd. Wymień baterię w płytce (kluczyku) spróbuj odpalić samym kluczem, tradycyjnie jak odpali to masz raczej pewność że nawalił komunikacja tego systemu bezkluczykowego
, ale bateria to podstawa.
- Od: 6 cze 2008, 13:31
- Posty: 23
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości