Szarpanie przy obrotach 1900-2100

Postprzez radoslaw1234 » 28 cze 2014, 20:06

witam wszystkich.
postanowiłem zarejestrowac sie na forum powniwaz mam mały problem z autem i prosze moze ktoś cos podpowie. moje auto to premacy z 2003 z niemiec. przebieg według licznika 225 tyś. z autem jest jeden problem. auto odpala normalnie, wszystko jest ok natomiast problem pojawi sie podczas jazdy.
bieg pierwszy ok do przodu, bieg drugi ok do przodu, przy trójce sie zaczyna. auto w bardzo małym przedziałe obrotów czyli 1900-2100 czasem 2200 bardzo szarpie. drązek zmiany biegów "podskakuje" chcąc jechać przy tych obrotach zawsze szarpie. po przekroczeniu 2200 robi się normalnie. tak samo jest na czwartym biegu choć rzadko go wrzucam przy takich obrotach. zmieniałem już stacje paliw, dolewałem coś do czyszczenie wtrysków i nic...
prosze o podpowiedz
radoslaw1234
 

Postprzez radoslaw1234 » 24 sie 2014, 10:28

wygląda na to ze te moje problemy nie sa nikomu znane. moze jakakolwiek podpowiedz w którą strone iść zeby zacząć wyeliminowywac pojedyncze rzecz zeby była poprawa. prosze was o pomoc
radoslaw1234
 

Postprzez kabe » 24 sie 2014, 13:19

może zawór spv niedomaga , poczytaj na forum o problemach z spv ,spróbuj go delikatnie opukać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:14
Posty: 74
Skąd: Gorlice
Auto: Premacy 2.0 ditd, 2000r, RF2A 90 km

Postprzez kacper_swiezak » 7 gru 2014, 14:11

Witam. Z moja Premacy mialem podobny problem, tyle ze mi szarpalo od 1 biegu, jak kolega pisal na wyzszych obrotach wracalo do normy. Wymienilem swiece co nic nie dalo i doslownie przed godzina bralem sie za filter powietrza i wtedy dostrzeglem ze rura od filtra powietrza ma dziury i dostaje lewe powietrze. Na razie pokleilem i jest super, od paru dni sie glowilem co to moze byc a to taka [tiiit]. Warto sprawdzic. Powodzenia
kacper_swiezak
 

Postprzez Yard » 7 gru 2014, 14:21

Proszę zgodnie z regulaminem oraz z szacunku dla czytających używać polskich znaków diakrytycznych
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez smile » 7 gru 2014, 14:22

kacper, ale jesteś w dziale diesla... ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez puding » 7 gru 2014, 16:46

smile napisał(a):kacper, ale jesteś w dziale diesla... ;)
co wcale nie wyklucza że benzyniaki nie mają podobnego problemu :) a jest nim nie odpowiedni zapłon w benzynie i kąt wtrysku w dieslu. ps. ładne logo dodaje powagi hahaha

Dopisano 7 gru 2014, 17:03:

kabe napisał(a):może zawór spv niedomaga , poczytaj na forum o problemach z spv ,spróbuj go delikatnie opukać
no a potem splunąc trzy razy przez lewe ramię hahaha i uważac na czarnego kota <faja>
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez tadziol » 7 gru 2014, 18:46

puding napisał(a):co wcale nie wyklucza że benzyniaki nie mają podobnego problemu :) a jest nim nie odpowiedni zapłon w benzynie i kąt wtrysku w dieslu

stwierdził forumowy szaman.....
puding napisał(a):no a potem splunąc trzy razy przez lewe ramię hahaha i uważac na czarnego kota <faja>

a nie mówiłem.... hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy