Niedawno stałem się posiadaczem swojego pierwszego auta jakim jest Mazda 323F. Kupiłem ją 10.06.2014. Jestem jej 4 właścicielem a 3 w Polsce. Jej historia wygląda następująco, do 2006 roku jeździł sobie nią pewien niemiecki staruszek, potem została sprowadzona do Polski i jeździła nią kobieta przez blisko 6lat aż do pewnego momentu w którym owa kobieta miała stłuczkę. Kobieta postanowiła sprzedać auto a pewien mechanik je kupił i wyremontował i jeździł nią aż do teraz. A ja to auto kupiłem przypadkowo, pojechałem do Warszawy po Hondę ze znajomym ojca (mechanik) lecz auto było w kiepskim stanie. W drodze powrotnej dowiedziałem się że jego syn(mechanik) ma na sprzedaż też japońskie auto jakim jest BJ-tka. Obejrzałem auto i mi się bardzo spodobało Co prawda na początku nie za bardzo chciał ją oddać, próbował sprzedać mi lagune ale wreszcie po 3 dniach umowa została podpisana


Dane techniczne:
Model – Mazda 323F BJ
Rok produkcji – 1998
Poj. silnika – 1498 16V
Moc – 65 KW/88 KM
Paliwo – benzyna + LPG
Przebieg – 197500
Kolor nadwozia – 16x Grape Purple Mica
Wyposażenie:
– 4 el. szyby
– el. lusterka
– alufelgi 14" Mazda
– klimatyzacja
– regulowana kolumna kierownicy
– regulowana, dzielona tylna kanapa
– ABS
– TCS
– fotel pasażera składany w stolik
– wspomaganie kierownicy
– poduszki powietrzne x4
– centralny zamek
– radio na kasety + sterowani z kierownicy
– instalacja LPG sekwencyjna STAG 4 Plus, butla ważna przez niecałe 9 lat, zakładana w 2013 roku
Plany:
– wymiana teleskopów bagażnika – ZROBIONE
– wymiana mechanizmu otwierania przedniej prawej szyby – ZROBIONE
– zmiana fabrycznego radia i przednich głośników – ZROBIONE
– wymiana rozrządu z pompa wody (wszystko na oryginałach oczywiście) – ZROBIONE
– wymiana klocków hamulcowych przód – ZROBIONE
– pomalowanie zacisków – ZROBIONE
– usunięcie małych purchli rdzy z lewego tylnego nadkola – ZROBIONE
– nie działający ABS i TCS – NAPRAWIONE
– LEDowe tarcze z pofilfta – – ZROBIONE
-naprawa klimatyzacji – ZROBIONE(03.02.2017
Wykonane modyfikacje:
-Wymiana opon
-Wymiana przednich amortyzatorów
-wymiana oleju – 10w40 (Mobil Super 2000)
-wymiana filtrów
–końcówka wydechu z dyfuzorem
–Carbonowe wstawki
Audio
-Radio Alpine CDE-9874RR
-Przód Hertz ESK-165.3
-Tył Hertz DCX-165
Foty
Aktualne aktualne
Aktualnie
Zimowo
Po zakupie: